• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання вентиляційного обладнання для КНП «Дитяча лікарня Надвірнянського району» (ДК 021:2015 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери))

Придбання вентиляційного обладнання для КНП «Дитяча лікарня Надвірнянського району» за рахунок коштів НСЗУ.

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2023 10:52 - 01.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ed70387ee607462aa22023cd3e022e9c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-26-003650-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Після детального вивчення технічних вимог зрозуміло, що деякі з них мають дискримінаційний характер. За своїми характеристиками «кондиціонер 2» під лаштований під конкретну модель, що унеможливлює підібрати аналог товару, який міг би бути економічно вигіднішим та за своїми показниками не поступатися іншим моделям, зокрема рівень шуму, розміри і т.д. Згідно опису зрозуміло, що ви опираєтесь на чітко визначену модель та постачальника, що не дає можливість іншим учасникам пропонувати свій товар та брати участь у торгах, що суперечить принципу добросовісної конкуренції, максимальній економії та ефективності та недискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного, Просимо: 1) усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик «кондиціонеру 2» (Додаток 2 ТД) та забезпечити можливість запропонувати аналог. 2) Редагувати наявність функцій кондиціонера, зокрема назви, які також є у інших марках кондиціонерів, проте з іншим найменуванням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день. Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім цього, відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином, Законом дозволено зазначати в тендерній документації конкретного виробника. Також, в Додатку №2 тендерної документації зазначено: «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то слід розуміти у значені «або еквівалент». Враховуючи зазначене, тендерна документація не носить дискримінаційний характер, оскільки кожен потенційний учасник може подавати аналог.
Статус вимоги: Відхилено