• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Послуги заправки і відновлення картриджів та ремонту принтерів" ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2018 17:37 - 15.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Незгода з дискваліфікацією

Номер: 7bfb64853b0e42f19c51b07177afbcc3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002124-a.c3
Назва: Незгода з дискваліфікацією
Вимога:
Оскарження щодо кваліфікації учасника в протоколі уповноваженої особи Головного територіального управління юстиції в Закарпатській області в розгляді тендерної пропозиції ТОВ „Інфосфера” 25 квітня 2018 р. м.Ужгород Згідно дод.2 до тендерної документації, нами подана довідка в довільній формі про виконання, серед багатьох інших, договорів з заправки та обслуговуванню офісної техніки з Закарпатською облдержадміністрацією (Апаратом ОДА та Департаментом фінасів). В довідці показано що роботи виконувались по окремим договорам та надавались копії актів виконаних робіт. Ми не представили договори, без яких вони б не оплачувались. А листи-відгуки надані керівниками підрозділів, які безпосередньо мали з нами діло і які забезпечують роботу Апарату ОДА, її структурних підрозділів та Департаменту фінансів. Ці керівники мають право на підпис таких листів. Більше того, з дод.2 не слідує, хто має підписувати лист-відгук і, навіть, він не є обов’язковим. Таким чином вимога до підписів, вказана в протоколі , є суто формальною і дискримінаційною. Навіть враховуючи два не підписаних акти, які ми додали задля повноти картини виконаних робіт (вони були вчасно сплачені), серед багатьох інших, аргументи Замовника про невідповідність ТОВ „ІнфоСфера” потребі документального підтвердження досвіду являються формальними і дискримінаційними, не відповідаючими дійсності. Є акти виконаних робіт і вони свідчать про наявність досвіду. Тим більше, ми працюємо на ринку даних послуг більше 28 років. В тому числі ми обслуговували Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області в продовж багатьох років у минулому. А вказані нами зауваження до проекту договору про оригінальність витратних матеріалів, являється констатацією того факту, що заправки виконуються сумісними матеріалами і тому учасниками надані санітарні висновки по сумісних матеріалах заданої якості. Нами , в тому числі, надані характеристики тонерів SCC, які є одними з кращих. Вимога оригінальності матеріалів (дод.4 до тендерної документації, пункт 5.10 договору) являється з боку Замовника формальним і не відповідає дійсності процесу заправки картриджів. Хто б не був переможцем тендеру, надаючи згоду на використання тільки оригінальних матеріалів, він вводить Вас в оману. Фірми-виробники пропонують користуватися оригінальними фірмовими картриджами, а не робити їх заправку і відновлення. Виходячи з вищенаведеного, рахуємо формальною і дискримінаційною невідповідність ТОВ „ІнфоСфера” кваліфікаційним вимогам і недостатньою підставою ігнорувати більш як 30-и тисячну різницю в запропонованій ціні. З повагою, директор ТОВ „ІнфоСфера” С.В.Куруца.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області (далі - Замовник) розглянуло Вашу скаргу щодо незгоди з дискваліфікацією у процедурі закупівлі послуг заправки і відновлення картриджів та ремонту принтерів, та повідомляє наступне. Для підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник мав надати: довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 роки з надання послуг, які є предметом закупівлі разом з документальним підтвердженням про їх виконання (копії договорів, видаткових накладних чи актів приймання-передачі та/або лист-відгук від організації). У наданій Вами довідці про наявність договорів з клієнтами від 16.04.2018 (далі - Довідка), зазначено, що ТОВ «ІнфоСфера» протягом 2017 укладалися договори на надання послуг, які є предметом закупівлі з: 1) Закарпатською облдержадміністрацією на суму 44662,67 грн. 2) Департаментом фінансів Закарпатської облдержадміністрації на суму 19614,64 грн. Тобто, Ви мали надати документальне підтвердження виконання зазначених вище договорів. Із встановленого Замовником способу надання документального підтвердження виконання договорів (про які Учасник зазначає у довідці), відповідно до граматичної та логічної конструкції вбачається, що Учасник має надати: або копії договорів, видаткових накладних чи актів приймання-передачі, або копії договорів, видаткових накладних чи актів приймання-передачі, листи-відгуки від організацій, або листи-відгуки від організацій. У зв'язку з ненаданням Вами копій договорів, що б підтверджували наявність договірних відносин з надання послуг з організаціями зазначеними у Довідці, та належним чином оформлених актів здавання – приймання виконаних робіт, - перші два способи документального підтвердження виконання аналогічних договорів не можуть бути застосовані. Третій спосіб документального підтвердження виконання аналогічних договорів передбачає надання Учасником листа-відгука від організації. Тобто, вказуючи в Довідці про укладення договорів з Закарпатською облдержадміністрацією на суму 44662,67 грн. та Департаментом фінансів Закарпатської облдержадміністрації на суму 19614,64 грн., саме від цих організацій мали бути надані листи-відгуки, а не від їх структурних підрозділів. Від імені юридичної особи виступає її керівник (особа, що виконує повноваження керівника). У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні документи, які б підтверджували право осіб, що підписали листи-відгуки, діяти від імені організації в цілому. Крім того, з наданих Вами актів здавання – приймання виконаних робіт, вбачається недостовірність (або ж некоректність відображення) інформації зазначеної в Довідці, оскільки послуги на суму 44662,67 грн. надані не тільки Закарпатській облдержадміністрації, а Закарпатській облдержадміністрації та структурним підрозділам Закарпатської облдержадміністрації, які є окремими юридичними особами. Тобто, лише при наданні в сукупності: 1) довідки, в якій міститься інформація, про те, що Учасником протягом 2 останніх років укладалися договори (не менше двох) про надання послуг заправки і відновлення картриджів та ремонту принтерів, 2) документального підтвердження їх виконання відповідно до одного із встановлених Замовником способом, - Учасник вважається таким, що відповідає встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Враховуючи наведене вище, Замовник не вбачає підстав для відміни свого рішення та задоволення Вашої скарги. Що стосується використання оригінальних запчастин при наданні послуг, які є предметом закупівлі, то дякуємо Вам за повідомлену інформацію. Замовником буде контролюватися якість надання послуг переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Незгода з невідповідністю кваліфікаційним вимогам

Номер: f7afe56bc6a247c3a863832e0cdae6ea
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002124-a.b2
Назва: Незгода з невідповідністю кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Серед невідповідностей умовам тендерної документації та невідповідністі учасника кваліфікаційному критерію, Замовник вказує на незадовільність підписів в листах-згодах, не вбачаючи право на це керівників структурних підрозділів, які забезпечують роботу Апарату ОДА, її структурних підрозділів і Департаменту фінансів, з якими ми працювали. Окрім того, питання оригінальності витратних матеріалів, про що ми надали застереження до проекту договору, кваліфіковано як незгоду виконувати умови тендеру. Більш детально розглянемо ці питання в документі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповна аргументація
Дата скасування: 25.04.2018 15:16
Вимога
Є відповідь

Невідповідність кваліфікаційним вимогам

Номер: 30f2c832cb5b4be3805f9658b114946e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002124-a.a1
Назва: Невідповідність кваліфікаційним вимогам
Вимога:
1.Відсутність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів( відсутні копії договорів, а листи – відгуки та надані копії актів не підтверджують факт надання послуг та не розкривають суть правовідносин замовника та виконавця). Прошу шановного Замовника торгів звернути увагу на те, що в довідці про наявність договорів з клієнтами участника ТОВ „Інфосфера”, йдеться мова профакт заключення договору з юридичною організацію „Закарпатська ОДА” ( код ЄДРПОУ 00022496 ) на суму 44662,67 грн. , але при цьому надані копії актів і накладних ( до речі, деякі без відбитка печатки і підпису замовника послуг) свідчать про те, що послуги надавались різним підрозділам Закарпатської ОДА, які являються окремими юридичними підприємствами ( „Управління національностей та релігій Зак ОДА”, код 33662431; „Відділ Взаємодії з Правоохоронними Органами Зак ОДА”, код 33796739 ; „Сектор Мобілізаційної роботи Зак ОДА”, код 40295506). В той же час, лист відгук наданий ще одним, іншим окремим підрозділом , а саме „Апаратом Зак ОДА Управління Ресурсного Забезпечення”, причому на всю суму 44662,7 грн. (одне підприємство надає відгук про роботі, які були надані іншим різним підприємствам, але не йому). 2. Також прошу шановного Замовника торгів звернути увагу на те, що участник ТОВ „Інфосфера”, не погоджується з усіма пунктами, які містяться в проекті договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, строк такого розгляду не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На даний час Замовником здійснюється розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність її вимогам тендерної документації. Рішення, прийняте Замовником за результатами розгляду, буде оприлюднене у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги: Задоволено