• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Суміші будівельні .

код за ДК 021:2015 – 44830000-7 «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники»

Завершена

1 472 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 364.50 UAH
Період оскарження: 25.10.2023 14:20 - 30.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Документація

Номер: 04dd2c6af12645aca2c50a6bb9c009df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-25-009024-a.a1
Назва: Документація
Вимога:
Добрий день Замовник. На даний час в нашій країні йде повномаштабна війна і вцей час завдання бізнесу з економити державні кошти для подолання російської навали. При участі в тендері головною оцінкою є ціна і відповідність предмету закупівлі і функція Замовника головна закупити дешевше та заохотити бізнес активніше приймати участь в державних закупівлях чим нижча ціна тим скоріше буде перемога. У всіх тендерах Укрзалізниця даже не пробує закупити дешевше хоча в них є така можливість відкривши період для подання не достатніх документів 24 години. В кожному підрозділі є свій фахівець який здатний перевірити пропонуємий товар не виходячі з кабінета, тому що про кожну продукцію є в вільному доступі інформація про товар на офіційних сайтах виробника. Укрзалізниця прописує вимоги під конкретних виробників 1. Сертифікат ІСО9001 є далеко не у всіх виробників. 2. Протокол випробувань даже не вказує який саме. 3. Сертифікат якості який надається Учасником це папір який самостійно декларується виробником. 4. Кліше то в якому році ми живимо 2023 зараз зовнішній вигляд мішка з тех характеристиками є на любому сайті. В мене Запитання -вимога по цьому тендеру Ви могли з економити 372000 грн з ПДВ і держава закупила би дрони зброю не важливо. Чому Ви не відкриваєте періоди 24 години для постачальників? Чи ви все пишите в тендерній документації під окремого виробника, якщо це так то тоді навіщо це публікувати в тендерах? Яка Ваша мета отримати товар з документами по низькій ціні відповідної якості(вона вказується в тех характеристиках) чи просто провести фіктивний тендер? Чому виникає таке запитання да тут все просто Ваш переможець даже не реагував на зміну ціни під час торгів, тобто з цього можна робити висновок він точно знав що переможе і так постійно практично в кожному тендері який Ви проводите? Дуже надіємося на реакцію відповідних структур на такі дії Укрзалізниці, ось повірте ті хто зараз на передовій як мінімум не розуміють чому там де можна та й треба з економити а саме йде про суму 370000грн це не робиться. В жодному випадку не лобіюємо свої інтереси в цій закупівлі бо реально переможцем мав бути Епіцентр-К . Просто в нас як і інших представників бізнесу зникає цікавість до закупівель де переможець вже визначений!!!!!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день шановний потенційний учаснику. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто у документації не можуть передбачатися вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. Крім того, ми врахували, щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених тендерною документацією. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей (постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями)) (далі – Особливості). Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відповідно вищенаведеного потенційні учасники мали можливість щодо звернення до замовника. Крім того, замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Тендерною документацією, а саме у розділі 1 «Загальні положення» потенційним учасникам роз’яснено, що є тендерна пропозиція, договір про закупівлю, предмет закупівлі, технічна специфікація до предмета закупівлі і хто є учасником закупівлі. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 44 Особливостей визначено підстави відхилення тендерної пропозиції учасників із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене дана закупівля здійснена за добросовісною конкуренцією серед учасників. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено