-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
1 011 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 056.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 056.50 UAH
Період оскарження:
25.10.2023 13:51 - 17.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
306266ba9c264ce7b143639b336da4ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-25-008104-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ» вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника (надалі – Документація), встановлює дискримінаційні умови для учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними та порушують вимоги законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД папір 2023 (з особливостями).doc 30.10.2023 10:54
- IQ PREMIUM_80_.pdf 30.10.2023 13:50
- Сертифікат якості Ballet (C).pdf 30.10.2023 13:50
- СЕРТИФІКАТЯКОСТІ MULTIOFFICE А4,А3 (1).pdf 30.10.2023 13:50
- Xerox Premier-80.pdf 30.10.2023 13:50
- Скарга.pdf 30.10.2023 13:50
- рішення від 07.08.2023 № 12198.pdf 30.10.2023 13:50
- Рішення від 25.10.2023 № 17132.pdf 30.10.2023 13:50
- Рішення від 01.11.2023 № 17494.pdf 01.11.2023 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2023 № 18067.pdf 13.11.2023 18:07
- Рішення від 10.11.2023 № 18067.pdf 15.11.2023 14:39
- пояснення Антимонопольний.pdf 02.11.2023 18:12
- сертифікати екологія.zip 02.11.2023 18:12
- 2. сертифікат_якості_Pioneer.pdf 02.11.2023 18:12
- пояснення Антимонопольний папір н (1) (1).docx 02.11.2023 18:12
- пояснення Антимонопольний.pdf 02.11.2023 18:12
- 1. сертифікат_якості_BMO.pdf 02.11.2023 18:12
- Оголошення ЗМІНИ.pdf 15.11.2023 18:58
- Повідомлення ЗМІНИ.pdf 15.11.2023 18:58
- ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc 15.11.2023 18:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2023 11:20
Дата розгляду скарги:
10.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.11.2023 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.11.2023 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повідомляє про виконання рішення від 10.11.2023 прийнятого Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 18067-р/пкпз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІС КОМФОРТ" від 30 жовтня 2023 № UA-2023-10-25-008104-a.b1,Комісія постановила зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України уЛьвівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Офісне устаткування та приладдя різне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-25-008104-a,