• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

кейтерингові послуги на 2023 рік(орієнтовно на листопад)

Завершена

816 970.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 084.86 UAH
Період оскарження: 25.10.2023 12:39 - 17.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b673f3f0ade9402082b1817855b20dbf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-25-006555-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 09.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.10.2023 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.11.2023 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім.С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-25-006555-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення від 09.11.2023 № 17997.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Римар Борис 0688414310 anton.rymar.work@gmail.com
Вимога
Вирішена

щодо санкцій

Номер: c656415adbf248a5b7fd2a1b672ae53b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-25-006555-a.a2
Назва: щодо санкцій
Вимога:
Відповідно до вимог ТД: У разі наявності у Замовника інформації щодо отримання Учасником штрафних санкцій за неналежне виконання або невиконання аналогічних договорів за останні два роки Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію такого учасника. Шановний замовнику, зверніть увагу на абз. 14 п. 47 Особливостей: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю ІЗ ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, Замовник не має права відмовляти в участі в процедурі закупівлі , якщо санкції були застосовані іншим замовником. Просимо видалити вимогу до 17 год 27.10.2023 року. Враховуючи строки на оскарження, у разі нездійснення даних дій, змушені будемо оскаржувати вимогу в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було внесено відповідні зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо меню

Номер: f00bd679e8dc4704b9bdf342bf34ddaf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-25-006555-a.c1
Назва: щодо меню
Вимога:
Відповідно до вимог ТД: На підтвердження відповідності технічним вимогам, учасник, повинен надати: сезонне чотирьох тижневе меню організації гарячого харчування в навчальному закладі, складене у відповідності вимог Постанови КМУ № 305, погоджене з Держпродспоживслужбою та З ЗАМОВНИКОМ. Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога є незаконною так як передбачає спілкування та знайомство Замовника із потенційними учаснками. Крім цього, у разі погодження меню Держпродспоживслужбою - воно 100відсотково підходитиме Замовнику. Враховуючи, що п. 31 Особливостей: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Просимо видалити вимогу про погодження меню ІЗ ЗАМОВНИКОМ до 17 год 27.10.2023 року. Враховуючи строки на оскарження, у разі нездійснення даних дій, змушені будемо оскаржувати вимогу в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було внесено відповідні зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено