• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Шкільні меблі

Завершена

2 974 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 870.40 UAH
Період оскарження: 03.03.2018 17:32 - 15.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга №01-04 від 04 квітня 2018 року

Номер: 145dfca629ef47f3a5e4aee9f23bbb58
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-03-001045-c.c2
Назва: Скарга №01-04 від 04 квітня 2018 року
Скарга:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства з публічних закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГК «Пріоритет» звертається із скаргою щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції та порушення законодавства з публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 27 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси. Управління освіти і науки Броварської міської ради на електронному торгівельному майданчику оприлюднило закупівлю № у ЦБД: UA-2018-03-03-001045-с щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «ДК 021 -2015 – 39160000-1 Шкільні меблі». Товариство з обмеженою відповідальністю «ГК «Пріоритет», подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 02.03.2018 (далі по тексту – Документація) та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни. Аукціон відбувся 20.03.2018. Після проведення процедури аукціону, Замовником був оприлюднений на електронному майданчику протокол розгляду тендерних пропозицій №161 від 30.03.2018, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів було визнано ТОВ «Меблі - Техностиль» та було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів. В той же час 27.03.2018 року було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій № 155 від 27.03.2018, в якому зазначається про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даним рішенням Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» не погоджується з наступних підстав: Відповідно до протоколу № 155 від 27.03.2018 року тендерна пропозиція ТОВ «ГК «Пріоритет» не відповідала умовам документації з наступних причин: 1. Учасник не надав Звіти санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб ( п. 2 додатку 2 тендерної документації). 2. Учасник не надав копії гігієнічних висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства у повному обсязі, відсутні висновки на фанеру, лак, трубу, краску, пластик ПВХ. По першій підставі відхилення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, зокрема: Звіти санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб. (У разі якщо учасник не є виробником та не має відповідних документів, він може надати відповідні документи від виробника). По-перше, даний пункт є диспозитивним для учасника який не є виробником, передбачає формулювання вимоги «може надати відповідні документи». По-друге, виходячи із Наказу Міністерства охорони здоров'я України 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи а саме п. 7.4. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза включає такі етапи: звернення заявника у випадках, передбачених пунктом 7.2. цього Порядку, до Департаменту державного санітарно-епідеміологічного нагляду Міністерства охорони здоров'я України, а у випадках, передбачених пунктом 7.1., до установ, закладів державної санітарно-епідеміологічної служби України; здійснення вимірювань, досліджень об'єктів, наукового обґрунтування відповідних вимог щодо об'єкта експертизи (показників безпеки та умов використання тощо) та оформлення звіту; проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та оформлення її результатів у вигляді протоколу експертизи; підготовка проекту висновку; затвердження висновку експертизи та внесення його до реєстру висновків експертизи. Відповідно до п. 7.14 вказаного Наказу заявнику видається перший примірник висновку після затвердження і внесення до реєстру. Пунктом 7.15 передбачено що Другий примірник висновку та протокол експертизи зберігаються в Департаменті державного санітарно-епідеміологічного нагляду МОЗ України. Документи, надані заявником на експертизу, проекти висновків та протоколи експертизи зберігаються в установах (закладах) державної санітарно-епідеміологічної служби чи комісіях протягом терміну, визначеного відповідною категорією документів згідно із законодавством. Тобто, звіт є проміжним документом, який складається у процесі проведення експертизи та не має зберігатися у замовника експертизи. Єдиним документом, що буде підтверджувати якість та відповідність Товару вимогам чинного законодавства та встановленим нормам є висновок. ТОВ «ГК «Пріоритет» безпосередньо не є виробником товару, тому звернувся до виробника ТОВ «НВП «Промінь» для отримання даних документів. Виробник товару на підтвердження лабораторних досліджень проб товару надав протоколи досліджень зразків проб № 162 та № 164 які містяться у складі тендерної пропозиції (файл з ім’ям «Висновки ДСЕЕ Протоколи досліджень сертифікати декларації. pdf.»). Пунктом 4 ст. 16 Закону передбачає Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Законодавством не передбачено отримання будь-ким звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб. Отже, вважаємо, що ТОВ «ГК «Пріоритет» повністю підтвердив вимогу тендерної документації та надав всі необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару якісним та технічним характеристикам в цій частині. По другій підставі відхилення повідомляємо наступне: Відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, зокрема: 3) Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, крайки, клеї тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства. Державні санітарні норми та правила "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" затвердженні Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.12.2012 № 1139 встановлюють гігієнічні вимоги щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються: у виробництві меблів: матеріали для корпусних меблів та оздоблювальні матеріали та покриття. Таким чином, санітарно-епідеміологічні висновки видані на меблі підтверджують відповідність в тому числі і оздоблювальних матеріалів та покриттів, що застосовується підприємством при виробництві, в тому числі плівки, ламінат, паперово-шаровий пластик, декоративні паперові покриття, лаки, фарби. Тобто всіх елементів з яких складається об’єкт проведення експертизи. ТОВ ГК «Пріоритет» надав всі необхідні висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи в складі тендерної пропозиції, як на самі меблі, так і окремо, для полегшення роботи замовника, на відповідність окремих матеріалів (ДСП, фурнітура, крайки, клеї тощо) (наданий файл з ім’ям «Висновки ДСЕЕ Протоколи досліджень сертифікати декларації. pdf.»). За даним пунктом відхилення, вважаємо, що Замовник взагалі зазначив неправдиву інформацію, та відхилив пропозицію ТОВ «ГК «Пріоритет» по цьому пункту за надуманою причиною. Отже, вважаємо, що Замовник на власний розсуд, безпідставно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГК «Пріоритет». При цьому хочемо зазначити, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет», яка є єдиним критерієм оцінки, є меншою більш ніж на 270000,00 ( двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушено принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ГК «Пріоритет» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30, 31 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 161 про визначення переможця процедури закупівлі та протокол № 155 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет». 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Докази справлення плати за розгляд Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 03.04.2018р. № 231 файл з ім’ям: «Plat231.pdf» Директор ______________ Вус С.М
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.05.2018 21:06
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ", Вус Станіслав Михайлович 380445753336 prioritet33@ukr.net http://prioritet-1.com.ua
Вимога
Вирішена

Дискримінаційність вимог закупівли

Номер: 8afa36d48bf4488499f960f42b9ad6be
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-03-001045-c.a1
Назва: Дискримінаційність вимог закупівли
Вимога:
Вимагаємо виключити вимогу про надання копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі за предметом закупівлі. Відповідно до «Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, опублікованому на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти (imzo.gov.ua) станом на 31.01.2018 р. на «Стіл антисколіозний одномісний трансформер» та «Стілець учня трансформер» жодне підприємство не має необхідні свідоцтва на весь перелік меблів, зазначених у технічних вимогах до закупівлі. Отже, ні одне підприємство не може бути допущено до проведення закупівлі та визнано переможцем. Для підтвердження надаємо «Перелік підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для закладів дошкільної та загальної середньої освіти (станом на 31 січня 2018 року) з офіційного сайту Інституту модернізації змісту освіти. (https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/pereliky-pidpryjemstv-vyrobnykiv-postachalnykiv/). Відповідно до п.п.2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 «Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 місяці. Такі свідоцтва та грифи видаються на кожен конкретний виріб окремо, зважаючи на його технічні характеристики (п.1.14 Порядку). Також повідомляємо, що для одержання Свідоцтва юридичні особи звертаються з листом-клопотанням до Інституту. У листі-клопотанні зазначають: повну назву та вид навчального видання, засобу навчання чи навчального обладнання, автора (авторів), кому адресована книга, засіб навчання чи навчальне обладнання, тип навчального закладу відповідно до освітнього чи освітньо-кваліфікаційного рівня, відповідність видання навчальній програмі із зазначенням предмета чи курсу (дисципліни), дотримання державних і галузевих стандартів на виріб (для засобів навчання і навчального обладнання). Для засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення до листа-клопотання додають:  зразки (макети, авторські оригінали, кольорові проби), компакт-диски в повному комплекті для забезпечення їх огляду з метою проведення експертизи та випробування у двох примірниках;  рецензії не менше двох фахівців відповідної галузі знань;  відповідь автора на зауваження рецензентів (за наявності);  редакційний висновок (для друкованих засобів навчання: стінні карти, атласи, навчальні таблиці тощо) або протокол випробувань (для навчального обладнання), у якому дається оцінка якості засобу навчання (обладнання) із зазначенням відмінностей виробу від існуючих видів продукції навчального призначення;  методичні рекомендації щодо використання засобу навчання або навчального обладнання у навчально-виховному процесі;  проектно-технічну документацію (технічні умови, технічний опис) на виріб (або комплект чи комплекс) з попереднім погодженням їх з головною організацією МОН з питань стандартизації засобів навчання і обладнання закладів освіти в установленому порядку;  технічний паспорт на виріб (на конкретний вид продукції);  копії санітарно-гігієнічного висновку;  копії сертифіката відповідності системи УкрСепро на продукцію, що входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005 N 28 ( z0466-05 ), зареєстрованого у Міністерстві юстиції 04.05.2005 за N 466/10746;  інструкцію з інсталяції або настанову користувача до електронного засобу навчального або загального призначення; відредаговану інформацію текстового матеріалу електронного засобу навчального або загального призначення (може надаватися на паперовому носії). Таким чином, для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва чи грифи до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики виробів, що будуть предметом закупівлі, що порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». А також, згідно ст. 6. п. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Якщо наші вимоги не будуть враховані, мі будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, до Броварської місцевої прокуратури та Моніторингового порталу DoZorro на упередженість/ дискримінаційність вимог закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, уважно вивчивши вашу скаргу, повідомляємо наступне. Згідно з чч.1-3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених цією статтею, та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим критеріям. Відповідно до ст.69 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Постановою КМУ від 16.10.2017 №630, Міністерство розробляє та затверджує порядок підтвердження відповідності навчальних видань, засобів навчання і обладнання державним освітнім стандартам, психолого-педагогічним вимогам та визначає доцільність їх впровадження у навчально-виховний процес навчальних закладів України. Офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» відповідно до п.1.3. Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом МОН від 17.06.2008 №537, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.07.2008 за №628/15319. Також повідомляємо, що згідно з п.6 ст.25 Закону України «Про освіту» засновник закладу освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.
Статус вимоги: Задоволено