-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області
Торги не відбулися
3 853 723.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 268.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 268.62 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 11:00 - 04.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
010b24548227492fb422802d1045a045
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-000192-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
На рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідною тендерної пропозиції на закупівлю: "Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області"
Відповідно до тендерної пропозиції документи наявні, подані у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Просимо:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиція та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.03.2018 13:57
Дата подачі:
21.03.2018 13:59
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції на закупівлю: «Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону, повідомляємо, наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (частина 1 статті 23 Закону).
Разом з тим згідно з частиною другою статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тому Ваше підприємство мало змогу звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього не зробило.
Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте згідно статті 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Як бачимо, в самому законі є протиріччя, з якого випливає, що автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції. Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП, учасник повинен накладати ЕЦП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації.
Так замовником в тендерній документації, розділ ІІІ передбачено, що відповідно до ч.3 ст.12 Закону, створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису, учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. У випадку невиконання цієї вимоги пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тому тендерний комітет КП КУП «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» діючи виключно у рамках Закону прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТДС БУД ІНВЕСТ» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.03.2018р.).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Зауваження до пропозиції ТОВ "ТДС БУД ІНВЕСТ"
Номер:
52416f207bd74ee2b071a0b6a0319d8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-000192-a.c1
Назва:
Зауваження до пропозиції ТОВ "ТДС БУД ІНВЕСТ"
Вимога:
Розглянувши пропозицію ТОВ "ТДС БУД ІНВЕСТ", на нашу думку вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Не накладено ЕЦП на документи тендерної пропозиції, що вимагається в Розділіі 3 ТД та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" (Стаття 6. Електронний підпис. є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.)
2) Відсутність документа, що підтверджують повноваженя посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції у відповідності до вимог Розділу 3 ТД.
3)Не відповідність Локального кошторису до Технічного завдання та Дефектного акту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2018 10:48
Вирішення:
Відповідно до ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет займається розглядом тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на протязі строку, що не перевищує п"яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено