• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги охорони)

Завершена

350 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 751.50 UAH
Період оскарження: 14.03.2018 17:42 - 24.03.2018 23:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: e28087d058974186952a399226297751
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-14-001731-c.b2
Назва: оскарження
Вимога:
ПП "ЯВІР-2000", як учасник відкритих торгів UA-2018-03-14-001731-c, звертає увагу Замовника торгів на наступне: за результатами оцінки пропозиції учасників Замовником, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12 квітня 2018р, визначено переможцем торгів ПП "Герол". Вважаємо, що зазначене рішення прийнято безпідставно з порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації на закупівлю. ПП "Герол" фактично не підтвердив документально досвід виконання договорів з охорони інкасації, що вимагалося Додатком №1Тендерної документації. В довідці про виконання аналогічних договорів ПП "Герол" зазначено договір №123 від 13.03.2017р з Житомирською дирекцією ПАТ "Укрпошта" та надано його копію. Разом з цим цей договір не передбачає надання виконавцем послуг з охорони інкасації, дані послуги незазначені ні в предметі договору, ні в розділі "Обов’язки та права Виконавця". Виходячи з викладеного вважаємо, що пропозиція ПП "Герол" підлягає відхиленню Замовником на підставі п.3 р 5 Тендерної документації, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації.Замовника торгів на наступне: за результатами оцінки пропозиції учасників Замовником, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12 квітня 2018р, визначено переможцем торгів ПП "Герол". Вважаємо, що зазначене рішення прийнято безпідставно з порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації на закупівлю. ПП "Герол" фактично не підтвердив документально досвід виконання договорів з охорони інкасації, що вимагалося Додатком №1Тендерної документації. В довідці про виконання аналогічних договорів ПП "Герол" зазначено договір №123 від 13.03.2017р з Житомирською дирекцією ПАТ "Укрпошта" та надано його копію. Разом з цим цей договір не передбачає надання виконавцем послуг с охорони інкасації, дані послуги незазначені ні в предметі договору, ні в розділі "Обов’язки та права Виконавця". Виходячи з викладеного вважаємо, що пропозиція ПП "Герол" підлягає відхиленню Замовником на підставі п.3 р 5 Тендерної документації, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП "Герол".
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вартості пропозиції учасників ПП "ДІВІКС" та ПП "СТРАЖ"

Номер: 4a6481569fbb45f6a9477bb814d90e35
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-14-001731-c.c1
Назва: Невідповідність вартості пропозиції учасників ПП "ДІВІКС" та ПП "СТРАЖ"
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету. Привертаємо Вашу увагу до кінцевої вартості тендерних пропозицій учасників торгів ПП "ДІВІКС" та ПП "СТРАЖ". Вартість пропозицій даних учасників невідповідає Бюджету України на 2018 рік Незрозуміло якими критеріями керувались дані учасники пропозиції до 183 780,00 та 183 785,34 - відповідно. Згідно до чинного законодавства та Бюджету України на 2018 рік мінімальний розмір заробітної плати становить 3723,00 При розрахунку: 3723,00 х 6 (охоронців - мінімум) = 22338,00 + 22% ЄСВ = 27252,36 + 5% єдиного податку = 28614,98 за місяць - обовязкових платежів (рентабельність підприємства не врахована) х 8.5 місяців (15 квітня орієнтовна дата підписання договору та початок його виконання) = 243227,33 грн. вартість пропозиції. При обовязкових витратах в 243227,33 грн. учасники торгів забивають вартість в 183 780,00 та 183 785,34 - відповідно, завідомо порушуючи норми виплати мінімальної заробітної плати, чинні норми податкового закону та бюджету України на 2018 рік. Просимо членів тендерного комітету ретльно перевірити цінові пропозиції даних учасниікв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу скаргу від 02.04.2018 р. щодо визначення кінцевої вартості тендерних пропозицій учасників закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони) Код CPV 79710000-4 повідомляємо наступне. 14 березня 2018 р. Житомирською дирекцією ПАТ «Укрпошта» оголошено закупівлю Охоронні послуги (послуги охорони) Код CPV 79710000-4. Пропозиції подали 4 учасники: ПП "Дівікс", ПП «Страж», ПП «Герол», ТОВ «Явір-2000». Під час аукціону активну участь у зміні ціни брали лише два учасники: ПП "Дівікс" та ПП «Страж». Оскільки пропозиція ПП «Дівікс» відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), тендерній документації та за результатами аукціону стала найменшою, то тендерним комітетом прийнято рішення про визнання даного учасника переможцем закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони) Код CPV 79710000-4. У своїй скарзі, розміщеній у електронній системі закупівель, Ви звертаєте увагу тендерного комітету на обчислення вартості предмету закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони) Код CPV 79710000-4 одного із учасників. Звертаємо Вашу увагу, що нормами Закону та умовами тендерної документації закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони) Код CPV 79710000-4 не передбачено вимог щодо порядку обчислення розміру пропозиції, як ви пропонуєте. Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету відсутні правові підстави для відхилення пропозиції даного учасника.
Статус вимоги: Відхилено