-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шпали, клеми, накладки, підкладки та ін.
Торги не відбулися
25 865 597.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258 655.98 UAH
мін. крок: 1% або 258 655.98 UAH
Період оскарження:
24.10.2023 16:50 - 29.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
a45a3d550c5641a8b27cd0607a7182f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014727-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Вся інформація по скарзі буде викладена в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 7d1b158a-0c4d-4012-86f1-1907e3a6baf6.pdf 08.11.2023 17:43
- Скарга_ТОВ_ТРАНСГОСП_UA_0811.pdf 08.11.2023 22:56
- «ЦП_0150_Технічні_вказівки_з_використанням_старопридатних_матеріалів.pdf 17.11.2023 00:29
- Пояснення_ТОВ_ТРАНСГОСП (2).pdf 17.11.2023 00:29
- рішення від 10.11.2023 № 18034.pdf 10.11.2023 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2023 № 18524.pdf 20.11.2023 17:26
- рішення від 17.11.2023 № 18524.pdf 21.11.2023 11:03
- Інформація щодо скарги.doc 14.11.2023 09:11
- Інформація щодо скарги.pdf 14.11.2023 09:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2023 17:57
Дата розгляду скарги:
17.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2023 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2023 за № 18524-р/пк-пз по закупівлі товару за процедурою відкритих торгів з Особливостями за кодом ДК 021:2015 –– 34940000-8: «Залізничне обладнання» (Шпали, клеми, накладки, підкладки та ін.) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-24-014727-a) прийнято рішення скасувати наведене в протоколі рішення уповноваженої особи від 03.11.2023 про визначення ТОВ «ТРАНСМОРСЕРВІС» (код 33865389) переможцем процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 –– 34940000-8: «Залізничне обладнання» (Шпали, клеми, накладки, підкладки та ін.) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-24-014727-a).
Вимога
Відхилено
Вимога щодо відокремлення гумових виробів в окремий Лот
Номер:
bdcfa99f6ba04d3f831b6ae79019d2c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014727-a.c3
Назва:
Вимога щодо відокремлення гумових виробів в окремий Лот
Вимога:
Шановний Замовнику!
Наше підприємство є найбільшим виробником гумових виробів в Україні, в тому числі, такої продукції, як: Прокладки нашпальні гумові ПНБ-3 та Прокладки підрейкові гумові ПРБ-1, що виготовлені згідно ДСТУ 2805-94 Прокладки гумові для рейкової колії. Технічні умови.
Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, а саме відокремити вищезазначені позиції окремим Лотом.
Сподіваємось на розуміння ситуації та майбутню плідну співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .docx 26.10.2023 11:34
- вимога відповідь 3.pdf 27.10.2023 12:41
Дата подачі:
26.10.2023 11:34
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо виділення окремих позицій товару у лоти, повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Згідно вимог п. 24 та 26 Особливостей Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
При цьому, Законом не передбачено підстав внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін у частині поділу закупівлі на лоти не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
940f07ae65db4627b6c4285aa1d35a16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014727-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Більш детально у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Лот 1,2,3,4 .docx 25.10.2023 12:19
- вимога відповідь.pdf 25.10.2023 16:47
Дата подачі:
25.10.2023 12:19
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо виділення окремих позицій товару у лоти, повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Згідно вимог п. 24 та 26 Особливостей Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
При цьому, Законом не передбачено підстав внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін у частині поділу закупівлі на лоти не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо окремого лоту
Номер:
b55bbca185b1404cb9922a7757b614a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014727-a.b1
Назва:
Щодо окремого лоту
Вимога:
Щодо окремого лоту
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №1 21857093.docx 25.10.2023 11:10
- вимога відповідь.pdf 25.10.2023 16:47
Дата подачі:
25.10.2023 11:10
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо виділення окремих позицій товару у лоти, повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Згідно вимог п. 24 та 26 Особливостей Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
При цьому, Законом не передбачено підстав внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін у частині поділу закупівлі на лоти не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на відміну тендерної пропозиції
Номер:
d5596c2a5693486f81400abb14ea5058
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014727-a.b5
Назва:
Скарга на відміну тендерної пропозиції
Скарга:
Вся інформація по скарзі буде викладена в окремому файлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО вимога АМКУ.docx 25.01.2024 09:18
- Інформація щодо скраги 2.pdf 22.12.2023 10:16
- Інформація щодо скарги 2.docx 22.12.2023 10:16
- Лист в АМКУ.pdf 15.12.2023 15:02
- Лист в АМКУ Шпали, клеми, накладки, підкладки та ін..docx 15.12.2023 15:02
- рішення від 28.12.2023 № 21080.pdf 02.01.2024 13:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2023 № 21080.pdf 29.12.2023 13:33
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації (запит Замовнику) від 20.12.2023 № 1954.pdf 20.12.2023 19:26
- рішення від 13.12.2023 № 20036.pdf 13.12.2023 17:56
- Заперечення_на_пояснення_Замовника.pdf 27.12.2023 22:21
- ТРАНСГОСП_11_12_Скарга_на_відміну_UA_2023_10_24_014727_a.pdf 11.12.2023 22:26
- Заперечення_на_інформацію_Замовника.pdf 19.12.2023 22:56
- cf396b60-4c9b-4521-bdfc-2dbb20def460.pdf 11.12.2023 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 17:28
Дата розгляду скарги:
20.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2024 13:18
Дата виконання рішення Замовником:
25.01.2024 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — «Шпали, клеми, накладки, підкладки та ін.», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-24-014727-a.