-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система вентиляції в комплекті: припливна установка, зовнішній інтервальний блок (Код за ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання)
Завершена
3 051 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 256.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 256.50 UAH
Період оскарження:
24.10.2023 16:45 - 04.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виправити Дискридитуючі умови тендерної документації що до працівників учасника
Номер:
7295b75311f44fb3a73a560a718aef32
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014615-a.b4
Назва:
Виправити Дискридитуючі умови тендерної документації що до працівників учасника
Вимога:
У додатку 2, розділі1,до тендерної документації до таблиціБ (Довідка
про наявність працівників ),
Учасник Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії штатного розпису та наказів про призначення на посаду або договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
- скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
А якщо працівники учасника,працюють ( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, то відповідно дві останні довідки
( - скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період) надати неможливо, оскільки їх не може бути.
Тому, це дискридитуюча умова ,яка унеможливлює вільну і прозору конкуренцію між учасниками ,яку необхідно виправити!
Для учасників працівники якого працюють( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, потрібно окремо прописати необхідну інформацію до таблиці Б,
наприклад:
Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2023 18:12
Вирішення:
Шановний Учаснику. Згідно п.28 Постанови 1178 у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зокрема, п.2 ч.2 ст.16 Закону визначено що Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.11.2023 00:13
Вимога
Залишено без розгляду
Незрозумілиій пункт проекту договору 4.2.
Номер:
33279d73024e45ac8c960e91e51061bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014615-a.c3
Назва:
Незрозумілиій пункт проекту договору 4.2.
Вимога:
У пункті 4.2 сказано:
4.2. Покупець може здійснити попередню оплату за товар у розмірі до 50 % (п’ятдесят відсотків) від ціни Товару, зазначеної в Додатку до цього Договору, на підставі рахунку Постачальника.
З цього пункту не зрозуміло в який термін буде проведена передплата, з словосполучення
« може здійснити» випливає дві відповіді:
1 може здійснити
2 може не здійснити
І це в свою чергу суттєво впливає на подальші дії учасника, оскільки якщо відповідь 1 (так), то учасник може розраховувати на ці кошти і проводити передплату за обладнання і витратні матеріали, у процесі виконання договору.
Якщо ж відповідь 2 (ні), то відповідно, у всіх витратах необхідних для виконання договору, учасник повинен розраховувати лише на себе.
Потрібно виправити цей пункт, і внести конкретику, наприклад:
4.2. Покупець за цим Договором здійснює попередню оплату в розмірі 50% від суми зазначеної в розділі 3.1 Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку протягом трьох робочих днів з дати укладання Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2023 11:59
Вирішення:
Шановний Учаснику. Оплата за Товар буде здійснюватися на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів з моменту поставки Товару.
Попередня оплата можлива лише при наявності коштів на рахунку, оскільки закупівля системи вентиляції проводиться за кошти отримані від господарської діяльності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.11.2023 00:13
Вимога
Залишено без розгляду
Неповна Технічна Специфікація
Номер:
d9bd538503ec492bb7150325b7f9b820
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014615-a.c2
Назва:
Неповна Технічна Специфікація
Вимога:
Якщо склад комплекту обладнання можливо підібрати по технічним вимогам до обладнання ,то ні тип повітропроводів ,ні їх кількість не відома зовсім!
Що унеможливлює виконати розрахунок собівартості комплекту системи вентиляції, а відповідно скласти якісну пропозицію.
Надайте схему-проект з розмірами та перетином повітропроводів.(як у прикріпленому файлі для прикладу).
Якщо такої схеми –проекту нема, перерахуйте кількість і тип повітропроводів, та повітрерозподільчих комплектуючих , по прикладу нижче:
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,5 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр до 200 мм(перетин до 300х150) – 2 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,6 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 250 до 450 мм (перетин до 500х250) - 15 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,7 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 300 до 1000 мм(перетин до 700х400) – 110 м2
Повітрерозподільчі комплектуючі:
Гратки МВМ 150-15 шт;
Гратки МВМ 200-7 шт;
Гратки МВМ 250-3 шт;
Гратки регульованіМВМПО150х200 Р– 7 шт;
Гратки регульовані, МВМПО200х250 Р– 12 шт;
Пов'язані документи:
Учасник
- Приклад.docx 03.11.2023 11:57
Дата подачі:
03.11.2023 11:57
Вирішення:
Шановний Учаснику. У технічній специфікації до тендерної документації вказана вся інформація що наявна у Замовника. Щодо формування своєї пропозиції, ви можете ознайомитись з обсягами робіт за адресою м. Львів, вуд. І. Миколайчука, 9. Контактна особа директор з господарської діяльності Лісовий Ростислав Вікторович, тел. 2581180
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.11.2023 00:13
Вимога
Вирішена
відсутність специфікації
Номер:
13065345a40c4f20a372846699623ce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-014615-a.b1
Назва:
відсутність специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику, зверніть увагу, що в поданому ТЗ не має чіткої технічної специфікації обладнання для підбору обладнаня та монтажних креслень для належного оформлення документів Учасника. На всі питання, поставлені в обговоренні відповіді на даний час теж не має. Звертаємось з вимогою усунути невідповідності в ТЗ. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЗ замовника 27.10.2023 12:54
Дата подачі:
27.10.2023 12:54
Вирішення:
Шановний Учаснику. У технічну специфікацію до тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено