• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з заміною вікон та заходами з енергозбереження в будівлі КНП "Чорноморська лікарня" ЧМР, за адресою:вул. Віталія Шума, буд.4, м.Чорноморськ, Одеського району, Одеської області

Завершена

2 928 737.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 643.69 UAH
Період оскарження: 24.10.2023 16:42 - 29.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь

Незаконе відхилення тендерної пропозиції

Номер: e0a12584cfbd49d18a077e551eca382d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-014555-a.c1
Назва: Незаконе відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (до закупівлі UA-2023-10-24-014555-a) Вимога щодо безпідставної дискваліфікації ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» в закупівлі UA-2023-10-24-014555-a «Капітальний ремонт з заміною вікон та заходами з енергозбереження в будівлі КНП "Чорноморська лікарня" ЧМР, за адресою: вул. Віталія Шума, буд.4, м.Чорноморськ, Одеського району, Одеської області», за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Шановний Замовник! Даний підхід до розгляду пропозицій учасників є дискримінаційним!!!!! Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Додатку 1 та частини 6 розділу 3 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» був наданий повний пакет документів кошторисної документації відповідно до технічного завдання Додатку 1, виконаних за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 з усіма додатками всього зазначеного в розділі 3 частини 6 Тендерної документації, які вимагав Замовник. Кошторис складений з урахуванням «Настанови визначення вартості будівельних робіт затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. №281. Усі необхідні види робіт, обсяги, матеріали були враховані в пропозиції ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» та відповідали переліку, заявленому в Додатку 1. Вами, під час розгляду тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ CК ТАМЕРЛАН, а саме: 1) Що Договірна ціна не відповідає затвердженій формі договірної ціни, а також відсутні витрати на доставку обладнання; Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) нами була розрахована в ліцензованому програмному комплексі АВК-5, який придбаний згідно рекомендації Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (лист чинний від 31.12.2008 № 9/10-1306). Обладнання та витрати на доставку його в технічному завданню були не вказані, передбачені тільки машини та механізми. Це не є помилкою до виконання завдання. Наприклад: 2) Вами було недоцільно вказано, що у п.5 ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» була трудомісткість розрахована, яка не відповідає витратам труда, а саме згідно Додатку 1 ТД – 5 316,1 люд./год. замість 5 338,45 люд./год., ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» не перевищив трудомісткість. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» (на яку посилається Замовник) кожен Учасник на етапі складання договірної ціни розраховує вартість з урахуванням норми тривалості робочого часу, не перевищуючи обмежень, встановлені Законом! Деякі позиції прямі в АВК відсутні і використовуються застосовно, наприклад «Нанесення контрастної смуги» нами використана розцінка КР7-31-5, яка найбільш відповідає цим роботам та яка не призвела до завищення витрат норм труда. Витрати труда, Кошторисна трудомісткість розраховується в програмному комплексі та в розрахунку ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» витрат труда менше на 22,35 люд./год. Подорожчання за рахунок трудовитрат також не спостерігається. Крім цього, дану норму роботодавець розраховує самостійно і відповідно до законодавства може встановити меншу норму. А також пункти 3, 4, 5 Ваших, так би мовити, «недоліків» стосовно розбіжностей обсягів трудовитрат чол./год свідчать про безпідставну дискримінацію ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» та неправомірну дискваліфікацію. У всіх випадках розрахунки ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» трудовитрат чол../год. не перевищують технічне завдання, що є допустимо згідно «Настанови з визначення вартості будівництва». Згідно п.5.15 «Настанови з визначення вартості будівництва» у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку. Тобто у кожного підприємства загальновиробничі витрати власні, ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» вказав власний об`єм загальновиробничих витрат, що не перевищує технічне завдання. Наприклад: 5) п. 2 відомості ресурсів кількість машин і механізмів, а саме Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т маш.год не відповідає Додатку 1 ТД 24,28269 маш. год. замість 24,2826936 маш. год. На 0,0000036 маш. год.!!!! Також нагадуємо, що згідно Додатку 1 до ОД від 29 серпня 2023 р. № 44 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) 2.15. Рекомендації з уникнення встановлення дискримінаційних умов та вимог Відповідно до положень Закону та Особливостей замовники зобов’язані дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та не встановлювати жодних особливих умов, які б надавали перевагу одним суб’єктам господарювання перед іншими. З огляду на викладене, замовникам рекомендується враховувати практику органу оскарження під час підготовки тендерної документації та уникати встановлення вимог, які вже визнавалися дискримінаційними. Зокрема, це стосується таких (не виключно) вимог: - встановлення конкретних моделей техніки, що вимагається, без можливості надання еквівалентів / аналогів. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» (на яку посилається Замовник) кожен Учасник на етапі складання договірної ціни розраховує вартість з урахуванням норми тривалості робочого часу, не перевищуючи обмежень, встановлені Законом! Отже Замовник, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ТАМЕРЛАН», яка відповідала умовам тендерної документації, порушив право Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати незаконне рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.11.2023, а саме: про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт з заміною вікон та заходами з енергозбереження в будівлі КНП "Чорноморська лікарня" ЧМР, за адресою:вул. Віталія Шума, буд.4, м.Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) – ТОВ CК ТАМЕРЛАН (ЄДРПОУ 38786443). Повідомляємо, що в разі не скасування незаконного рішення щодо безпідставної дискваліфікації, ТОВ «СК ТАМЕРЛАН» буде змушене звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України, з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів. Директор _________________ В.П. Браткевич М.п.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами та доповненнями та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відтак, одним з обов’язкових показників визначення вимог до предмета закупівлі, що визначається потребою замовника, є його кількість (для товарів) чи обсяг (для робіт та послуг). Так, за пунктом 3 частини 2 статті 21 та пунктами 5 і 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII оголошення та тендерна документація повинні містити відомості про кількість товару чи обсяги робіт та послуг. На виконання даних умов, замовником визначені вимоги до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 1 до тендерної документації а саме об'єми робіт, перелік матеріалів, витрати труда (люд./год.) та машини і механізми (маш./год.). При цьому, посилання в технічному завданні на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій (матеріалів та/або обладнання тощо). В свою чергу, замовник не може розглядати зменшення обсягів закупівлі (машино-години, людино-години), зміну одиниць виміру (літри/балони) чи інші відхилення від обсягів закупівлі як еквівалент є неправомірним та дискримінаційним порушенням відносно інших учасників закупівлі, які дотримуються норм технічної специфікації та розраховують вартість пропозиції без зменшення обсягів закупівлі. Відтак, підстави для задоволення вимоги відсутні. У разі незгоди Учасника з рішенням Замовника, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені Учасником у відповідності Статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено