• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Етаноламін (2-Аміноетанол) для ВП РАЕС

Завершена

3 220 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 200.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2023 16:28 - 17.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено

скарга щодо дискваліфікації до АМКУ

Номер: d1731b7982564daabf759067ec0bae21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-014165-a.a3
Назва: скарга щодо дискваліфікації до АМКУ
Скарга:
Просимо розглянути скаргу щодо дискваліфікації нас як Переможця тендеру.
Дата розгляду скарги: 19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.12.2023 14:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.12.2023 15:46
Автор: ТОВ КОМПАНІЯ ЗІРЕКС, Бедрій Станіслав Валерійович +380997703391 zirexkiev1@gmail.com
Вимога
Вирішена

Рішення про затвердження постачальника

Номер: 9e6b3eca6a944fa7b620ab4cfa51ac9d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-014165-a.a2
Назва: Рішення про затвердження постачальника
Вимога:
Доброго дня! Наша компанія зацікавлена прийняти участь у відкритих торгах за даним предметом закупівлі, але згідно додатку 4 до ТД (додаток Б, п.Б.6) потрібне діюче рішення про затвердження постачальника. У зв'язку з цим, прошу надати список всіх необхідних документів для отримання такого рішення на ел. адресу zirexkiev1@gmail.com, а також перенести дату подання пропозицій не менше 10 днів, щоб наше підприємство встигло підготувати та подати документи до участі в торгах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги, яка зазначена у п. Б.6 Додатку Б Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Учасник має надати копію діючого «Рішення про затвердження постачальника». У разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подання тендерної пропозиції - заповнені та підписані виробником «Заявка на оцінку» та «Анкета постачальника» (відповідно до додатку Б СОУ НАЕК 012)» повідомляємо, що зазначена вимога містить посилання на нормативний документ Компанії, а саме СОУ НАЕК 012:2021 «Управління поставками (закупівлями) продукції. Оцінка постачальників продукції, робіт та послуг для систем, важливих для безпеки ядерних установок.» у Додатку Б якого зазначено перелік інформації, що повинна бути вказана у вищенаведених документах, які мають бути підписані виробником продукції. СОУ НАЕК 012:2021 є у загальному доступі на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за адресою: https://www.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/sou/SOU_NAEK_012_2021zm.pdf 2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 20.11.2023.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно строків оплати

Номер: 4c1d801e582f48e6bd2d8465467f9550
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-014165-a.c1
Назва: Стосовно строків оплати
Вимога:
Відповідно до умов викладених в Тендерній документації встановлено, що «– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.» Однак, враховуючи те що в Україні введено воєнний стан, вискі темпи інфляції, схильність національної валюти до девальвації та суттєве ускладнення логістичних маршрутів, застосування такого значного за обсягом строку післяплати ставить під великі ризики діяльність компанії Продавця. З огляду на викладене, просимо Вас розглянути можливість зменшити строк оплати за поставлений товар до 30 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення було опрацьовано відповідними підрозділами Компанії та прийнято рішення щодо внесення змін до пункту 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: встановлено строк оплати за поставлений товар – протягом 45 календарних днів.
Статус вимоги: Задоволено