• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Картриджи, тонери до принтерів (30120000-6)

Торги не відбулися

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2023 16:15 - 29.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь

Щодо Протоколу №120/1 від 01.11.2023р

Номер: 5b72e29746af4f7b899b3975f418c706
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-013767-a.b2
Назва: Щодо Протоколу №120/1 від 01.11.2023р
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши прийняте рішення по закупівлі UA-2023-10-24-013767-a, що викладене у вигляді Протоколу №120/1 від 01.11.2023р, вимушені звернутися до Вас з вимогою. У Протоколі №120/1 вказано: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Замість картриджу Kyocera TK-410, запропоновано картридж PNTK4105GL, що являється аналогом Kyocera TK-4105, який не є сумісним з Kyocera TK-410. (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, пункт 5 розділу 5 тендерної документації)» Зазначаємо, що ТОВ «В.М.» при підготовці пропозиції було допущено формальну помилку в назві картриджа «TK-…». Вірною просимо вважати назву «PNTK410GL». Звертаємо увагу, що технічні характеристики запропонованого товару відповідають моделі саме PNTK410GL, про що вказано у листі пропозиції вих № 1229-5/01-03 від 30.10.2023р, а саме «ресурс друку – 15000 стор, колір тонеру – чорний, можливість перезаправки – так, виробник: ТОВ «В.М», ТМ: Ptron, країна вир.: Україна, Рік виг.: 2022-2023 та вказано підтверджуючі документи щодо технічних та якісних характеристик: ISO 9001, TE E 28.2-24095427-006:2018, Висновок ДСЕЕ, Декларація відповідності 1229-2/01-04 від 30.10.2023р. Помилка вважається формальною, зроблена Учасником під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника. На ціну дана формальна помилка не впливає. На технічні характеристики теж жодним чином не впливає, бо вказані характеристики вірно, помилка у зайвій цифрі у назві товару. Згідно абз 2 пункут 46 Особливостей «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Також, зазначаємо, що пунктом 43 Особливостей передбачено наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Отже, для остаточного з’ясування інформації щодо назви запропонованого товару, Замовнику слід було звернутися до ТОВ «В.М.» із повідомленням про виправлення невідповідності протягом 24х годин. Звертаємо увагу на те, що у попередньому, опублікованому Протоколі № 91/4 по закупівлі UA-2023-10-24-013767-a Замовником вказано «Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.» Наша пропозиція була надана з урахуванням всіх технічних вимог замовника. Також зазначаємо, що пропозиція ТОВ «В.М.» залишається актуальною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що вказано в документі «Тендерна пропозиція» вих №1229-5/01-03 від 30.10.2023р. З огляду на вищевказане вимагаємо: 1. Скасувати Рішення уповноваженої особи викладене у вигляді протоколу №120/1 від 01.11.2023р про відхилення пропозиції ТОВ «В.М.» 2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «В.М.». 3. Надати 24 години на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «В.М.». У разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За розглядом Вашого звернення повідомляємо наступне: 1) Як було зазначено у попередній відповіді, Замовник не має технічної можливості повернути Вашу пропозицію на кваліфікацію, оскільки електронним майданчиком не передбачено такий функціонал. Подача Вами вимоги не дає змоги Замовнику змінити своє рішення, вона подається скоріше для отримання роз'яснень Учасником. 2) Відповідно до пункту 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В даному випадку надання Вам 24 години на виправлення невідповідності суперечить чинному законодавству, оскільки зміни стосуються найменування товару, а саме марки картриджу. У зв’язку з вищевикладеним не маємо змоги задовольнити Вашу вимогу. Дякуємо за звернення! Гарного дня!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 7bf04b28d04346279812b3beb6ef5275
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-24-013767-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши прийняте рішення по закупівлі UA-2023-10-24-013767-a, що викладене у вигляді Протоколу №91/4, вимушені звернутися до Вас з вимогою. У Протоколі №91/4 вказано: «Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. (абзац 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, пункт 5 розділу 5 тендерної документації). Визначити тендерну пропозицію учасника ТОВ «В.М.» такою, що не відповідає вимогам Особливостей та тендерній документації. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції ТОВ «В.М.»» Відповідно до постанови № 1178 учасник, якого визнано переможцем закупівлі (відкриті торги з особливостями) має 4 дні, щоб підвантажити документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 ч.1 та ч.2 статті 17 Закону (пункт 44 Особливостей). Замовник не вимагає від переможця підтвердження інформації, що міститься у відкритому доступі (крім випадків, коли доступ обмежено на момент оголошення закупівлі). Учасники можуть оформлювати довідки заздалегідь, щоб встигнути у визначені строки (довідка повинна бути чинною на момент її подання). Замовникам у тендерній документації варто чітко прописувати терміни подання, свої вимоги та необхідні документи для завантаження переможцем, щоб полегшити роботу собі та учасникам. Якщо документи переможця не підвантажені вчасно, замовник відхиляє таку пропозицію. Тендерна пропозиція вважається акцептованою, якщо замовником в установлений у тендерних документах строк подано письмове підтвердження учаснику у акцепті тендерної пропозиції після визначення його переможцем процедури закупівлі. У вищевказаній закупівлі замовником попередньо не було акцептовано пропозицію ТОВ «В.М.», щоб у висновку відхиляти її за неподання документів переможця, чим грубо порушено процес проведення закупівлі. Звертаємо увагу на те, що у Протоколі № 91/4 вказано «Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.», це свідчить про те, що Замовником помилково завантажено Протокол про відхилення замість Протоколу про визначення переможця процедури ТОВ «В.М.» та намір укласти договір. Наша пропозиція була надана з урахуванням всіх технічних вимог замовника. Також зазначаємо, що пропозиція ТОВ «В.М.» залишається актуальною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що вказано в документі «Тендерна пропозиція» вих №1229-5/01-03 від 30.10.2023р. З огляду на вищевказане вимагаємо: 1. Скасувати Рішення уповноваженої особи викладене у вигляді протоколу № 91/4 про відхилення пропозиції ТОВ «В.М.» 2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «В.М.». У разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за звернення! На вашу вимогу повідомляємо, що протокол №91/4 від 12.10.2023 було завантажено помилково. Нажаль майданчик не дає змоги Замовнику повернути Вашу пропозицію на кваліфікацію, так само як і внести відповідні зміни та довантажити вірний протокол №120/1, в якому зазначена наступна причина відхилення: Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Замість картриджу Kyocera TK-410, запропоновано картридж PN-TK4105GL, що являється аналогом Kyocera TK-4105, який не є сумісним з Kyocera TK-410 (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також пункту 5 розділу 5 тендерної документації). Отже фактична причина відхилення Вашої пропозиції полягає саме в тому, що Вами було запропоновано картридж, що не відповідає вимогам Замовника та не є сумісним з наявними друкуючими пристроями. Дякуємо за участь та сподіваємось на подальшу співпрацю!
Статус вимоги: Відхилено