• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервери

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 14:50 - 01.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 42f9cb2b115243cb9b6b529b49669b51
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-000625-a.c1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Прохання переглянути рішення тендерної комісії 1) Згідно додатку №3 тендерної документації обов’язковими вимогами було «Гарантійні вимоги: Наявність сервісного центру, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: структурні підрозділи Постачальника або підприємства, з якими укладені угоди на виконання робіт щодо гарантійного обслуговування техніки (надаються копії таких угод), сервісні центри Виробника (надається лист від виробника) » Компанія "РИМ2000" не додала копії угод та листа від виробника. Довідка про наявність сервісного центру від компанії "РИМ2000" не підходить тендерним вимогам, тому що "РИМ2000" не виробник товару (виробник товару э Supermicro) та це не угода з компанією виробником. 2) Згідно додатку №3 тендерної документації обов’язковими вимогами було «Час прийому звернень Замовника і обслуговування устаткування - з 9 год 00 хв до 18 год 00 хв в робочі дні по телефону і електронній пошті. Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті впродовж 2-ох годин з моменту отримання повідомлення. Постачальник реєструє звернення Замовника, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Замовнику для ідентифікації гарантійного випадку; Час відновлення працездатності обладнання, що поставляється, по гарантійних ремонтах – 5 робочих днів; Якщо очікуваний час гарантійного ремонту обладнання потребує більше 5 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне обладнання або окремі вузли. » В комерційній пропозиції компанії "РИМ2000" вказано «Стандартна гарантія 36 міс», стандартна гарантія не включає вимоги які зазначені у тендерній документації, та компанія "РИМ2000" не додає листа з підтвердженням реакції на звернення та часу відновлення працездатності системи. ПРошу переглянути рішення тендерної комісії
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу за № UA-2018-03-20-000625-a.c1 щодо перегляду рішення тендерної комісії повідомляємо наступне: Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій ТОВ «Рим2000» визначено переможцем у процедурі закупівлі UA-2018-03-20-000625-a. На підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерної пропозиції переможця можливе лише у випадку, якщо він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Виходячи із зазначеного положення чинного законодавства, на даний момент відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Стосовно п. 1 Вашої вимоги : Компанія "РИМ2000" має власний сервісний центр для гарантійної та після гарантійної підтримки виробленої продукції (Довідка про сервіс і персонал). ТОВ "РИМ 2000" є виробником комп'ютерів та серверів (під торговою маркою RIM 2000 PATRIOT), виробництво відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001. Стосовно п. 2 Вашої вимоги : Розпорядження по ТОВ "РИМ 2000" : Термін «Стандартна гарантія», використаний в тендерних пропозиціях ТОВ "РИМ2000" в рамках здійснення продажів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» обумовлює наступне: 1. Час прийому звернень Замовника і обслуговування устаткування – з 9 год 00 хв до 18 год 00 хв в робочі дні по телефону і електронній пошті; 2. Реакція на звернення Замовника - по телефону або електронній пошті впродовж 2-х годин з моменту отримання повідомлення. 3. Фахівець сервісного центру реєструє звернення Замовника, призначає заявці індивідуальний номер і повідомляє його Замовнику для ідентифікації гарантійного випадку; 4. Час гарантійного відновлення працездатності обладнання – 5 робочих днів; 5. Якщо очікуваний час гарантійного ремонту обладнання потребує більше 5 робочих днів, на час ремонту надається рівноцінне обладнання. До того ж, відповідно до абзацу 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваша тендерна пропозиція не оцінювалась та не розглядалась, адже відповідно до визначального критерію – ціни – Ваше Товариство займає останнє місце у реєстрі пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено