-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) (м. Київ)
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2023 14:29 - 29.10.2023 01:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
84389248d06346b1b3cb14dfaa8a8e71
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-009912-a.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
ВИМОГА про вилучення дискримінаційної умови із тендерної документації
Замовником, Державною інспекцією енергетичного нагляду України, оголошено про проведення відкритих закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуг доступу до мережі Інтернет
та передачі даних (канали зв’язку) (м. Київ) за кодом за ДК 021-2015: 72410000-7 Послуги провайдерів.
У пункті 6.9, Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії, відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та інші що вимагаються тендерною документацією, викладено , що учасник має подати: «скан-копії виконавчої документації на змонтовані оптичні лінії/прокладання волоконно-оптичних кабелів між точками підключення Виконавця (власних або орендованих) і точками підключення Замовника за адресами: м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8, вул. Кирилівська, 62Б, вул. Кирилівська, 85, які засвідчують наявність прозорих каналів доступу між зазначеними точками підключення: копії паспортів на змонтовані оптичні лінії/прокладання волоконно-оптичних кабелів, копії протоколів вимірювання загасання змонтованих ділянок та копії картограм (схеми) змонтованих оптичних ліній/прокладання волоконно-оптичних кабелів між точками підключення. У разі оренди волоконно-оптичних кабелів між точками підключення, надати відповідний договір оренди».
Наявність такої умови означає, що участь у цій закупівлі може взяти лише той учасник, якому або належать змонтовані оптичні лінії за адресами : м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8, вул. Кирилівська, 62Б, вул. Кирилівська, 85, або такий учасник їх орендує.
Така вимога Тендерної Документації неправомірно звужує коло учасників закупівлі, дискримінуючи цим тих учасників, які не мають у власності чи оренді змонтованих оптичних ліній/прокладених волоконно-оптичних кабелів за вказаними адресами.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників Закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, зокрема вилучити п.6.9 із Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо дискримінаційних умов у тендері Держенергонагляд.docx 26.10.2023 15:35
Дата подачі:
26.10.2023 15:35
Вирішення:
Добрий день! На Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Пунктом 6.9 тендерної документації на закупівлю Послуг доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) (м. Київ) за кодом
ДК 021-2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (зі змінами від 25.10.2023) передбачено:
«6.9. Скан-копії виконавчої документації на змонтовані оптичні лінії/прокладання волоконно-оптичних кабелів між точками підключення Виконавця (власних або орендованих) і точками підключення Замовника за адресами: м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8, вул. Кирилівська, 62Б, вул. Кирилівська, 85, які засвідчують наявність прозорих каналів доступу між зазначеними точками підключення: копії паспортів на змонтовані оптичні лінії/прокладання волоконно-оптичних кабелів, копії протоколів вимірювання загасання змонтованих ділянок та копії картограм (схеми) змонтованих оптичних ліній/прокладання волоконно-оптичних кабелів між точками підключення. Або гарантійний лист щодо прокладання волоконно-оптичних кабелів відповідно технічного завдання до моменту укладання договору.
У разі оренди волоконно-оптичних кабелів між точками підключення, надати відповідний договір оренди або гарантійний лист-підтвердження про попередню домовленість щодо оренди волоконно-оптичних кабелів між точками підключення Виконавця і точками підключення Замовника відповідно технічного завдання.»
Тому участь у закупівлі може взяти будь-який учасник, не лише той, якому або належать змонтовані оптичні лінії за адресами: м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8, вул. Кирилівська, 62Б, вул. Кирилівська, 85, або такий учасник, що їх орендує, а також ті, які мають наміри (плани) розвивати свою мережу, про що надають гарантійний лист.
Також слід наголосити, що відсутність гарантії від Учасника наявності, прокладання або можливої оренди волоконно-оптичні кабелі, може призвести до порушення строків надання послуг.
Державна інспекція енергетичного нагляду України є Центральним органом виконавчої влади , діяльність якої має особливе значення в умовах воєнного стану і пов’язана з забезпеченням надійної роботи об’єднаних енергетичних систем України.
Враховуючи все вищезазначене, включення пункту 6.9 у Додаток 2 тендерної документації щодо гарантії своєчасного та безперебійного надання послуг з доступу до мережі інтернет, є вимогою, необхідною для організації своєчасного інформування Кабінету Міністрів України, Міністерства енергетики України та РНБО та не є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено