-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
63 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2023 13:44 - 29.10.2023 01:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо відповіді на вимогу
Номер:
3714ca6af7cd4f79aa3158efea6370b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-008521-a.a4
Назва:
Щодо відповіді на вимогу
Вимога:
Шановний представнику Замовника, ми ознайомились з Вашою відповідю. Дуже жаль що Ви не надали нам можливість виправлення нашої порівняльної таблиці беручи до уваги ще й те що у наз найвигідніша пропозиція за ціною в якій ми пропонуємо доречі товар дуже високої яксоті. Та й те що макети ми погодили в іншому документі і самі макети всеодно будуть узгоджуватись беспоередьно перед виготовленням. Але не зрозуміло чому Ви не звернули уваги на порушення та помилки Учасника у якого найвища ціна та визнали його переможцем. Ми в свою чергу оскаржили цей статус і обгруунтували свої спостереження щодо порушень. Чекаємо на Ваше рішення та надіємся що воно буде неупереджене та справедливе.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2023 14:05
Опис причини скасування:
Прийнято рішення надати можливість Замовнику та Учаснику виправити незначні помилки
Дата скасування:
10.11.2023 16:02
Вимога
Відкликано скаржником
Звернення щодо оскарження визнання переможцем ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Номер:
68cb1997bc784a59b97bd3d37b9ae76f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-008521-a.c3
Назва:
Звернення щодо оскарження визнання переможцем ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Вимога:
Шановний представнику Замовника, хочемо звернути Вашу увагу на наступні порушення вищевказаним Учасником:
1) Замовник визначив у своїй ТД наступні вимоги щодо технічного завдання:
Пункт 3.1 Додатку 4
Обов’язкові умови:
Учасники закупівлі повинні надавати у складі тендерної пропозиції:
- Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (із обов’язковим зазначенням, маркування, торгівельної марки та країни походження, розмірами, кількістю та макетами штампів і печаток).
Макет та написи на штампах та печатках різні та виготовляються після їх затвердження згідно:
*допустимі розбіжності у розмірі оснастки+-2-5 мм за умови попереднього узгодження із замовником.
*можливе корегування (зміни) в дизайні штампів та печаток, які будуть попередньо узгоджуватись з переможцем закупівлі. При виготовленні кліше штампу/печатки допускаються розбіжності у розмірі +-2-5 мм за умови попереднього узгодження із замовником та дотримання вимог щодо читабельності тексту.
У зв’язку зі специфікою та строковістю закупки бажано, щоб учасник знаходився на території м. Дніпро.
Виходячи з вищевказаних вимог хочемо звернути Вашу увагу, що Учасник ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не зазничив у своїй «порівняльній таблиці» маркування продукції, а зазначив лише торгову марку оснастки, розміри кліше та країну походження. Беручи до уваги, що кожна позиція автоматичної оснастки обов’язково має своє маркування та має багато різних конфігурацій схожих за розмірами вважаємо це за порушення, бо немає конкретики, що саме пропонується. Також маркування не зазначене в жодному з документів ТП Учасника.
2) Також вищевказаний Учасник в даній таблиці зазначає наступне:
«Штамп виготовлений зі поліуретану методом лазерного гравіювання. Корпус оснастки — пластик; тип оснастки — автоматична оснастка вироблена в країнах Європейського Союзу (Європейського походження) упаковці ; матеріал штампа — спеціальна гума, стійка до довготривалих навантажень, до впливу агресивного середовища (6удь-яких фарб та розчинників)»
В даній трактовці є протиріччя, а саме – «штамп виготовлений зі поліуретану методом лазерного гравіювання», а далі вказано «матеріал штампа – спеціальна гума», що вказує в описі одного товару різні види матеріалу того ж самого виробу.
3) Також вищевказаний учасник надав до своєї ТП «аналогічний договір», який підходить за загальним кодом предмету закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , але в самому договорі (в видатковій накладній) , який надано Учасником немає жодної позиції яка б відповідала предмету закупівлі, який потрібен замовнику, а саме:
(штамп на автоматичній оснастці (15мм*35мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи, штамп на автоматичній оснастці (30мм*70мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи, штамп на автоматичній оснастці (20мм*55мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи, печатка кругла на автоматичній оснастці (40мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи, печатка кругла на автоматичній оснастці (45мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи, штамп на автоматичній оснастці (38мм*58мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи)
В «аналогічному договорі» Учасника вказані лише дві позиції схожі по найменуванню чи назвою але не за суттю предмета закупівлі які необхідні Замовнику, це наступні позиції:
44. Штамп текстовий, самонабірний Imprint EKO, 5-ти строковий, російська, країнаська мови TRODAT
45. Штамп текстовий 7-ми рядковий укр. 4928N, Текст/7, TRODAT
Звертаємо Вашу увагу що дані позиції є готовою продукцією, які безпосередньо виготовлені на заводі Trodat у Австрії та не мають на увазі виготовлення кліше печатки або штампу зі спеціальної штемпельної гуми чи/або поліуретану для яких обов’язково необхідний лазерний гравіювальний верстат. Дані позиції мають інше призначення та виготовленні заздалегідь за серійним принципом, мають виготовлені символи які вставляються в пази корпусу та не можуть змінюватись за розміром, видом шрифту, товщинами ліній чи іншими показниками які потрібні Замовнику згідно вимого ТД, також не потребують гравіювання штемпельної гуми чи/або поліуретану та наявності макетів.
Згідно умовам закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-24-008521-a) предметом закупівлі є виготовленні кліше печаток та штампів методом лазерного гравіювання які потім вклеюються в автоматичну оснастку заправлену штемпельною фарбою для відображення інформації з кліше згідно з макетами Замовника.
Вважаємо, що вищевказані позиції не відображають суті предмету закупівлі бо виготовлені за іншим принципом, мають інше призначення, не відповідають потребам та технічним характеристикам та вимогам предмету закупівлі. А отже даний приклад договору не відповідає вимогам та не може бути аналогією продукції згідно предмету закупівлі Замовника.
Вважаємо дані порушення такими, які неможливо виправити та вважаємо за доцільність передати за можливості хід до інших учасників чи скасувати дану закупівлю для повторного її проведення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2023 13:56
Опис причини скасування:
Учасником прийнято рішення надати можливість представнику Замовника та Учаснику виправити недоліки.
Дата скасування:
10.11.2023 15:46
Вимога
Є відповідь
Звернення щодо дискваліфікації
Номер:
570dcbe9265f4f548ec5a0148cfd0bea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-008521-a.b2
Назва:
Звернення щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний представнику Замовника, згідно законодавства про держані закупівлі визначено наступне:
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив забезпечення тендерної пропозиції. Недоліки та помилки в оформленні забезпечення (банківської гарантії), наприклад, помилки в тексті, не додана ліцензія на банківську діяльність або довіреність на особу, що підписала забезпечення тендерної пропозиції виправляються протягом 24 годин.
Так само пропозиція учасника відхиляється, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Натомість Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
Виходячи з останнього обзацу зазанчаємо наступне:
Ми проаналізували та ознайомилися з макетами, які надано Замовником. Хочемо наголосити, що ми погодили їх окремим листом, а саме - «ЛИСТ ЗГОДА З ТЕХНІЧНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ ЗАМОВНИКА». А отже це можна розглядати, як надання макетів ідентичним макетам Замовника.
Нами надано порівняльну таблицю, в якій вказано всі можливі, технічні та суттєві характеристики товару (найменування товару, розміри, маркування товару, торгова марка, країна походження, метод виготовлення та інші.) тощо.
Наголошуємо, що саме макети ніяк не впливають на предмет закупівлі та на технічні характеристики товару (форму, розміри, вид, марку, країну походження або вартість). Беручи до уваги той факт, що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною, а також що наявність макетів у порівняльній таблиці Учасника ніяк не призведе до помилок чи змін у якісних чи кількісних характеристиках предмету закупівлі, та не зможе вплинути на його вартість. Тобто наявність макетів саме в порівняльній таблиці ніяк не змінює зміст самого предмету закупівлі. Також зауважуємо, що остаточні технічно правильні макети будуть проектуватися в спеціальних графічних редакторах окремо та надаватися Замовнику для погодження беспосередньо перед самим виготовленням. Тому просимо надати нам можливість на виправлення цих незначних недоліків, адже вони не змінють та не впливають на предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2023 18:18
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про виробника та назву запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару».
Учасником у тендерній пропозиції порівняльна таблиця була надана, однак, у порівняльній таблиці не були надані макети предмету закупівлі. Відповідно пп.3.1 «Обов’язкові умови» Додатку № 4 «Технічні умови» до тендерної документації, які були обов’язковими умовами зазначенні, а саме : надавати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (із обов’язковим зазначенням: маркування, торгівельної марки та країни походження, розмірами, кількістю та макетами штампів і печаток).
Макети предмету закупівлі є важливою характеристикою товару, оскільки вони дозволяють замовнику візуально оцінити відповідність товару його технічним вимогам. Відсутність макетів у порівняльній таблиці є порушенням умов тендерної документації.
Відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на підставі зазначеної норми, а саме – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція була правомірно відхилена відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо технічної специфікації
Номер:
8f8c1beea5164a0c92d519aa7ece9773
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-008521-a.c1
Назва:
Щодо технічної специфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
Нас як Учасника було дискваліфіковано за наступною причиною:
«В своїй тендерній пропозиції Учасник не надає порівняльної таблиці, що не дає можливості визначити технічні, якісні та кількісні характеристики та не дозволяє визначити та порівняти запропонований товар.»
В тендерній документації замовника не було надано прикладу чи зразка «порівняльної таблиці», з цього випливає, що дана таблиця не має строгої форми та може бути довільної форми. Хочемо зазначити, що ми зробили її на свій розсуд і назвали файл «Технічна специфікація» в якому спочатку відображено технічні вимоги замовника, а потім надано таблицю з усіма показниками предмету закупівлі, що пропонуються Учасником до цієї закупівлі.
Просимо переглянути нашу ТП, адже всі технічні, якісні, кількісні показники, що вказано замовником ми повністю описали та вказали.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2023 17:26
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про назву та виробника запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару».
Учасником у складі тендерної пропозиції не була надана порівняльна таблиця, а надано лише файл під назвою «Технічна специфікація», в якому відображено технічні вимоги Замовника з усіма показниками предмету закупівлі, що пропонуються Учасникам до цієї закупівлі.
Учасником у файлі під назвою «Технічна специфікація» було додано у Таблиці стовпець, а саме : «Назва, розмiр, виробник товару, що пропонується» в якому зазначено інформація про виробника та назву запропонованого товару, але Учасником не зазначено конкретні технічні та якісні характеристики запропонованого товару, бо в технічній специфікації Замовником зазначено «або».
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «У випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції). У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації».
Порівняльна таблиця, що вимагається Замовником, є частиною технічної специфікації та повинна містити відомості про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Саме не зазначені конкретні технічні та якісні характеристики запропонованого товару не дають можливості визначити технічні, якісні та кількісні характеристики та порівняти запропонований товар.
Відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на підставі зазначеної норми, а саме – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція була правомірно відхилена відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено