-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з грейдерування (з відсипкою) доріг без твердого покриття, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Закупівля здійснюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями)
Торги відмінено
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2023 11:21 - 29.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
9a58d79c92714a3f99bc6be697f69c14
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-004481-a.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "АВЕСТ БУД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 1. Земляні роботи» (1).pdf 08.11.2023 15:19
- Скарга_ТОВ_АВЕСТ_БУД_UA_2023_10_24_004481_a.docx.asice.zip 08.11.2023 15:19
- Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій (1).pdf 08.11.2023 15:19
- «Кошторисні_норми_України_Настанова_з_визначення_вартості_будівництва.pdf 08.11.2023 15:19
- Скарга_ТОВ_АВЕСТ_БУД_UA_2023_10_24_004481_a.docx 08.11.2023 15:19
- Скарга_ТОВ_АВЕСТ_БУД_UA_2023_10_24_004481_a.docx.p7s.zip 08.11.2023 15:19
- Додаткові пояснення Скаржника.rar 15.11.2023 15:11
- Відповідь 21112023.rar 21.11.2023 20:02
- Рішення від 10.11.2023 № 18048.pdf 10.11.2023 18:00
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Скаржнику від 17.11.2023 № 1718.pdf 17.11.2023 18:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2023 № 18938.pdf 27.11.2023 15:07
- Рішення від 24.11.2023 № 18938.pdf 28.11.2023 09:46
- Інформація по скарзі_ закупівля № UA-2023-10-24-004481-а.а2.docx 13.11.2023 15:10
- Інформація по скарзі UA-2023-10-24-004481-a.a2.pdf 13.11.2023 15:10
- 15Довідка про наявність обладнання.pdf 13.11.2023 15:10
- 22Розрахунок договірної ціни.pdf 13.11.2023 15:11
- 23Довідка щодо ознайомлення і погодження з умовами тендерної документації.pdf 13.11.2023 15:11
- 24Довідка щодо відсутності розрахунків інших витрат.pdf 13.11.2023 15:11
- Протокол відхилення Учасника 1_Грейдерування.pdf 13.11.2023 15:12
- Протокол скасування рішення.pdf 30.11.2023 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2023 16:11
Дата розгляду скарги:
17.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2023 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.11.2023 р. №18938-р/пк-пз виконано.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕСТ БУД» (код ЄДРПОУ – 41530051) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей ( не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) скасовано.
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
05276c524e8e4e828751221c5022dbee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-24-004481-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6 від 07.11.2023 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко В.Т. як на підставу відхилення тендерної пропозиції Замовник посилається на те, що є розбіжності між кошторисною документацією та довідкою про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Зі свого боку зауважимо, що тендерна документація не містить вимоги про виконання робіт або надання послуг за предметом закупівлі саме з використанням техніки зазначеної у довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Також, звертаємо увагу замовника на те, що кошторисна документаці складена до початкової цінової пропозиції і не має відношення до цінової пропозиції у сумі 700 000 грн. з якою закінчився аукціон. Нами надано всі документи передбачені тендерною документацією, що фактично, підтвердив Замовник посилаючись на єдину обставину, яку він вважає порушенням.
В порушення п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послу для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Замовником пред’явлено вимоги про усунення виявлених порушень. Таким чином замовником безпідставно віджилено тендерну пропозицію ФОП Шевченко В.Т. та порушено п. 43 Особливостей.
На підставі вищевикладеного:
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення згідно протоколу № 6 від 07.11.2023 про відхилення тендерної пропозиції Шевченко В.Т..
2. Прийняти рішення про визнання Шевченка В.Т. переможцем процедури закупівлі ідентифікатор № UA – 2023-10-24-004481-a.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2023 12:15
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п.46 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тобто, замовник зобов’язаний надати Вам відповідь, а не виконувати дії по скасуванню чи прийняттю нового рішення.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне. Якщо Ви уважно читали вимоги тендерної документації, а саме пп.2.1.1. п.2.1. ч.2 «Кваліфікаційні критерії» (Додаток 5 до тендерної документації), то Ви свідомо складали Довідку згідно форми, що встановлена Таблицею 2 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Графа 2 Таблиці «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та ін.*» має примітку *До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Це і є прямою вимогою того, що обладнання, зазначене в Довідці повинно використовуватися при наданні послуг, і як наслідок, відповідати розділу ІІ «Будівельні машини та механізми» Відомості ресурсів до локального кошторису.
Що стосується приведення кошторисної документації у відповідність до останньої запропонованої ціни на аукціоні, то Ви маєте право внести зміни лише в цінових розрахунках, але ніяк не в кількості та видах будівельних машин та механізмів.
По – перше, вимога про надання оновленої цінової пропозиції, приведеної у відповідність за результатами аукціону замовником не була встановлена.
По – друге, учасники мають право дозавантажити документи у двох випадках: за правилами «24 години на виправлення помилок» та надання документів Переможцем, підтверджуючих відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі за статтею 47 Особливостей.
По – третє, тендерна пропозиція була відхилена без застосування механізму «24 години на виправлення», так як виправлення невідповідностей у документі «Відомості ресурсів до локального кошторису» приведе до зміни предмета закупівлі. Так, як згідно п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Статус вимоги:
Відхилено