• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт для усунення аварійного стану покрівлі приміщення Будинку культури по вул. Молодіжна, 17 в селі Соколівка Білоцерківського району Київської області

Завершена

1 838 868.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 194.34 UAH
Період оскарження: 23.10.2023 17:24 - 01.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця

Номер: a169a5cdbf364759b131ca5fda8dc35b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-23-015466-a.b3
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2023 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.12.2023 13:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАНДЕКОР", Олійник Таїсія Іванівна 380684636458 urbandecor@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Незаконно прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника 1 та незаконно прийняте рішення про визначення переможцем учасника 2, тендерну пропозицію, якого слідувало відхилити, оскільки кошторис порахований з порушенням Кошторисних норм України, а саме пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва

Номер: 518a4c36d78a4bc4af65b42b77d030b1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-23-015466-a.c2
Назва: Незаконно прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника 1 та незаконно прийняте рішення про визначення переможцем учасника 2, тендерну пропозицію, якого слідувало відхилити, оскільки кошторис порахований з порушенням Кошторисних норм України, а саме пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК! На підставі пунктів 46 та 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 звертаємось до Вас щодо прийняття незаконних рішень щодо відхилення тендерної пропозиції учасника 1 та визначенням переможцем Учасника 2. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що ЗАКУПІВЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників та РІВНЕ СТАВЛЕННЯ до них; ОБ’ЄКТИВНЕ та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або ВЧИНЯТИ ДІЇ, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або СТАВЛЯТЬ У НЕРІВНЕ СТАНОВИЩЕ окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом ПОРУШУЮТЬ ПРАВИЛА КОНКУРЕНЦІЇ. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольноконкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України ДИСКРИМІНАЦІЯ суб'єктів господарювання НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ. Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника №1 у зв’язку з тим, що учасник визначив кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі 0 грн. 00 копійок. Якого не повинен був відхиляти. При цьому, Учасника 2, який не вірно застосував коефіцієнт розрахунку коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі більшому ніж 1,5%, що є порушенням встановлених норм в Кошторисних нормах України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництва), якими встановлено, що при ТВЕРДІЙ ДОГОВІРНІЙ ЦІНІ кошти не повинні бути застосовані більш ніж 1,5%. В учасника 2 - ФОП ВАЛЕЦЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ #3376602619 розраховано коштів на покриття ризиків при твердій ціні більше ніж 1,5%, а застосовано у розмірі 2,4%, що порушує норми встановлені в 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України. Вимагаємо, скасувати дане рішення про визначення переможцем учасника - ФОП ВАЛЕЦЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ #3376602619 та прийняти законне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ВАЛЕЦЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ #3376602619. У разі, якщо не буде скасоване незаконно прийняте рішення про визначення переможцем учасника - ФОП ВАЛЕЦЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ #3376602619, будемо змушені звернутись за захистом порушених свої законних прав та інтересів по даній закупівлі та незаконно прийнятих рішень Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу UA-2023-10-23-015466-a.c2 розміщену в електронній системі 16 листопада 2023 року повідомляємо наступне. Відповідно до розділу ІІІ. Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації Загальні положення зі складання інвесторської кошторисної документації Кошторисних нормах України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництва) пунктом 3.3 встановлено, що «До будівельних робіт відносяться будівельні роботи, монтаж устаткування, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.». А оскільки поточний ремонт не є будівництвом , Замовником було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію ФОП Валецького Дмитра Віталійовича за розрахунок коштів на покриття ризиків при твердій ціні більше ніж 1,5%, а у розмірі 2,4%. Також у таблиці 3 до Додатку 28 Показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації пункту 5 вказано, що на Об⸍єкти ремонту коефіцієнт ризиків встаноновлено у розмірі 2,4%.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2b580a0149d5470bba31a62e8e8bcb43
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-23-015466-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Оцінка тендерної пропозиції. Пункт №2, а саме:Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції. Разом з уповноваженим представником замовника, оглядають об’єкт, щодо якого проводиться процедура закупівлі, про що складають акт в довільній формі, де повинно бути зазначено дата, місце проведення огляду, хто був присутній, та засвідчується підписами та печатками (в разі її використання). Цим самив звузили коло осіб підконтрольно заходити на тендер. Перш за все, повідомляємо, що дана вмога є дискримінаційною. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, і лист погодження що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Учасника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». А після закінчення аукціону ми будемо оскаржувати в антимонопольному комітеті, що заблокує закупівлю на термін не меньше 1 місяць так як правда і закон на нашому боці. Сподіваємося на ваше розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора! Шановний Учаснику! Ваша вимога буде врахована.
Статус вимоги: Задоволено