• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пластир для фіксації канюль внутрішньовенних; Катетер живлячий; Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном; Катетер Нелатона; Подовжувальна лінія інфузійних магістралей 2- х ходова з конектором для безголкового доступу; Трубка ендотрахеальна з манжетою різних розмірів; Трубка ендотрахеальна без манжети різних розмірів; Катетер аспіраційний різних розмірів; Магістраль інфузійна; Одноразові системи переливання інфузійних розчинів; Бинт марлевий нестерильний 7 см х 14 см; Бинт марлевий нестерильний 5 см х 10 см; Вата медична гігроскопічна нестерильна, 100 г; Відріз марлевий медичний нестерильний 1000см х 90см; Маска медична захисна; Накидка для відвідувача на зав’язках довжиною 110 см; Бахіли медичні поліетиленові одноразові нестерильні; Покриття медичне операційне нестерильне; Шприц ін'єкціонний одноразовий, об'ємом 10 мл з голкою; Шприц ін'єкціонний одноразовий, об'ємом 2 мл з голкою; Шприц ін'єкціонний одноразовий, об'ємом 5 мл з голкою; Шприц ін'єкціонний одноразовий, об'ємом 20 мл з голкою

Завершена

245 667.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 228.34 UAH
Період оскарження: 03.04.2018 13:36 - 14.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 46a11130c59949d0832605041a00b42c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-000750-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2314199, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-03-000750-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі, згідно з пунктами 17 і 32 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та «Порядком визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 та на основі національного класифікатора України ДК-021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої.-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, Замовник має право, а не обов'язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). При здійсненні закупівель Замовник завжди керується принципами закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому вимога ПАТ «Гемопласт» щодо внесення змін до тендерної документації шляхом виділений деяких позицій предмета закупівлі в окремий лот, за якою учасник має можливість здійснити поставку е прямим порушенням ст.3 Закону, оскільки відокремлення деяких позицій предмета закупівель в окремий лот відбувається під конкретного учасника закупівель, а саме ПАТ «Гемопласт». Посилання на ч.4 ст.22 Закону, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та цитата вимоги «тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги» є недоцільною, оскільки вказана стаття Закону стосується вимог при складанні тендерної документації. Крім того, Річним планом закупівель Установи на 2018 р., затвердженим протоколом №38 від 03.04.2018 р, (зі змінами) не було передбачено поділ предмета закупівлі на лоти. Тому Замовник приймає рішення відхилити вимогу ПАТ «Гемопласт» про внесення змін до тендерної документації по даній процедурі.
Статус вимоги: Відхилено