• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення, встановлення дорожніх знаків та інших елементів благоустрою на території Залізничного району м. Львова За CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2018 15:04 - 29.03.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду

скарга

Номер: a18989489126410ca46938fecb045684
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-14-001219-a.c1
Назва: скарга
Скарга:
Скаржник вважає таке рішення Замовника безпідставним, незаконним, тим, що не відповідає дійсним обставинам, а також прийнятим з порушенням норм чинного законодавства та встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» процедури торгів, що підтверджується наступним. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати копії підтверджуючих документів (завірені копії технічних паспортів, накладних, договорів оренди на наявну матеріально-технічну базу, документальне підтвердження відповідних механізмів для виконання робіт з виготовлення та встановлення дорожніх знаків на розтяжці за допомогою автопідйомника (наявність власного або затверджена копія договору на автопідйомник ) Скаржником, на виконання даної вимоги Замовника було надано копії договорів оренди на наявне у нього орендоване обладнання, а саме – автогідропідіймач, вантажо-пасажирський транспорт та виробничі, офісні і складські приміщення. Наявність орендованих транспортних засобів та будівельних механізмів, крім догорів підряду, також підтверджувалась копіями технічних паспортів на дану техніку. Щодо власного майна, то Скаржник, на підтвердження його наявності, надав у складі своєї пропозиції копію бухгалтерської довідки про наявність основних засобів. Дана довідка є документом фінансової звітності, її форма затверджена наказом уповноваженого органу державної влади – Міністерства фінансів України, тобто даний документ є абсолютно легітимним та є належним підтвердженням факту наявності обладнання, вказаного у цій довідці. Слід при цьому зазначити, що технічні паспорти та накладні, на відсутність якиї поислається Замовник як на підставу відхилення пропозиції Скаржника, не можуть прийматися як належне документальне підтвердження наявності обладнання, щодо якого видані такі паспорти, у учасників. Технічний паспорт визначає лише технічні характеристики механізму або обладнання, надання учасником копії технічного паспорту може підтверджувати лише факт наявності у нього цього технічного паспорту, а не обладнання в цілому, оскільки він не є правовстановлюючим документом або документом фінансової звітності підприємства. Таким чином, твердження Замовника про ненадання Скаржником належного документального підтвердження наявності у нього обладнання, що буде використовуватись аід час виконання умов даної закупівлі, не відповідає дійсності та є хибним. Щодо відсутності технічних умов у складі тендерної пропозиції Скаржника, то тут варто зазначити, що Скаржник у складі своєї пропозиції надав обгрунтування ненадання ним таких документів. В ДСТУ 4100:2014 визначені характеристики продукції та пов’язані з ними процеси та методи виробництва, термінологія, позначення, пакування, маркування, тощо. Такі ж самі вимоги визначені і в технічних умовах (технічних регламентах), що підтверджується змістом Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», технічний регламент (технічні умови). Таким чином, оскільки технологія виробництва знаків дорожніх регулюються вказаним вище державним стандартом, а обов’язкова наявність технічних умов для продукції, що є предметом даної закупівлі, чинним законодавством України не встановлена. Тож такі технічні умови не надаються у складі тендерної пропозиції Товариства. Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що технічні регламенти (технічні умови) розробляються та впроваджуються виробниками продукції на добровільних засадах. Іншими словами, чинним законодавством України не передбачено обов’язкова наявність у юридичних осіб технічних умов. Відповідно до положень Цивільного кодексу України та Конституції України, закон має найвищу юридичну силу, а тому посилання Замовника на те, що наявність технічних умов передбачена умовами ДСТУ 4100:2014 є хибним, оскільки положення ДСТУ 4100:2014 передбачають обов’язкову відповідність знаків дорожніх технічним умовам, а не обов’язкову наявність технічних умов. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тож, посилаючись на відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника технічних умов, наявність яких у юридичних осіб чинним законодавством України не передбачена, як на підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник тим самим порушив норми ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, Скаржник вважає за необхідне звернути увагу на те, що Замовник визначив однією із підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника факт ненадання ним документального підтвердження співпраці з виробником або постачальником плівки світлоповертальної, що використовуватиметься під час виготовлення знаків дорожніх на виконання умов даної закупівлі. Таке твердження Замовника є абсолютно неприпустимим, оскільки умовами його Тендерної документації не передбачено надання учасниками такого документу. При цьому необхідно звернути увагу на те, що, хоча Тендерною документацією і не встановлена вимога про надання учасниками закупівлі документального підтвердження співпраці з постачальниками плівки світлоповертальної, один із учасників даних торгів надав у складі своєї пропозиції такий документ, а саме – договір поставки плівки світлоповертальної, укладений між ТОВ «Дорожні знаки» та ТОВ «ПЛАСТІКС». Факт надання ТОВ «Дорожні знаки» документу, що не вимагався тендерною документацією в купі з посиланням Замовника на відсутність такого документа у Скаржника як на підстави для відхилення його тендерної пропозиції, має всі ознаки попереднього змови між Замовником та ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ». Іншими словами, ТОВ «Дорожні знаки» не мало жодних підстав для надання у складі своєї пропозиції документу, що підтверджує його співпрацю з постачальником плівки світлоповертальної, однак воно такий документ надало. Замовник же, в свою чергу, не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав відсутності у нього документального підтвердження співпраці з постачальником плівки світлоповертальної, оскільки така вимога в його Тендерній документації не прописана. Тобто ТОВ «Дорожні знаки» якимось чином заздалегідь дізнався про необхідність надання документального підтвердження співпраці з постачальником плівки світлоповертальної, і про те,що відсутність такого документу буде розцінена Замовником як невідповідність умовам тендерної документації, хоча в тексті самої Тендерної документації така вимога відсутня. Це все підтверджує факт порушення Замовником під час проведення даної закупівлі визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів проведення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, всі вищевикладені факти та обставини підтверджують незаконність, безпідставність, необґрунтованість та дискримінаційний характер прийнятого Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради згідно з протоколом № 22/4 від 24.04.2018 рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНІ СИСТЕМИ» з закупівлі закупівлі, про яку йде мова, а також на зловживання та порушення чинного законодавства України під час проведення даної процедури. Враховуючи вище викладене, приймаючи до уваги порушення Замовником при прийнятті Оскаржуваного протоколу положень ст. ст. 3, 16, 22, 25, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 19 Конституції України, на підставі та в порядку ст. 18 та ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її; 2. Встановити факт наявності порушень тендерним комітетом Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі ««Послуги з виготовлення, встановлення дорожніх знаків та інших елементів благоустрою на території Залізничного району м. Львова». 3. Зобов’язати Замовника усунити допущені ним порушення чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ Дорожні Системи, Тесленко Олена Валентинівна +380683302999 dor.systemy@gmail.com