-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби(Новорічні подарунки)
Торги не відбулися
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2023 14:06 - 28.10.2023 01:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
daed5e359eb345aa99aebb98b3f187c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-23-009086-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Додаток №1 ТД Замовника п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» містить вимогу:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати – «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- копію (ії) договору (-ів) постачання товару, завірену учасником, разом з копією первинного (-х) документу (-ів), що підтверджує (-ють) фактичне виконання даного договору (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо).
* Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель».
Відповідно до п.22 ст.1 ЗУ «Про Публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону «Про Публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
В даному випадку Замовником визначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки). Тобто Замовник чітко конкретизує, що предметом аналогічного договору мають бути саме «Новорічні подарунки», незважаючи на той факт, що ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, включає набагато більший перелік товарів. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які були зареєстровані суб’єктами господарської діяльності у 2023 році, оскільки тендерні закупівлі на новорічні подарунки, що є предметом закупівлі, починаються орієнтовно у вересні та закінчуються у грудні попереднього року. Крім того, Замовник вимагає надати підтвердження виконання аналогічного договору «що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»»).
ЗУ “Про публічні закупівлі” ст. 22 п.4 чітко прописано : «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Також ст. 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію.
В даному випадку Замовник встановив одразу дві дискримінаційні вимоги – предметом аналогічного договору мають бути саме «Новорічні подарунки» (за технічною специфікацією це набір цукерок в картонній упаковці з тематичним дизайном) та аналогічний договір повинен бути укладений саме з бюджетними організаціями за результатом тендерних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації Замовника, а саме – вилучити дискримінаційні вимоги або надати аргументоване пояснення доцільності зазначених вимог.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2023 14:07
Вирішення:
Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. зі змінами (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
В додатку №1 ТД Замовника п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» зазначається, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки). А тому, Замовником, у відповідності до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону «Про Публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника не порушено вимог законодавства цій частині..
Оскільки Замовником торгів є юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, яка здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг, та яка є розпорядником бюджетних коштів, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», Бюджетного кодексу України, та інших нормативно-правових актів. Тому при конкретизації підтвердження наявності в учасника аналогічного досвіду, замовником було додатково зазначено: «Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.». Наявність документального підтвердження публічного розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель надає Замовнику певні гарантії щодо виконання учасником своїх зобов’язань (в тому числі щодо якості товару, дотримання строків поставки) за раніше укладеними аналогічними договорами з іншими Замовниками.
Підсумовуючи вищезазначене, Замовник при встановленні кваліфікаційного критерію – наявність досвіду, не порушив вимоги законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено