-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням
Завершена
1 449 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 247.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 247.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2023 13:25 - 29.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
6b0e947e66c54b47af8729c6ec459be0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-23-007900-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
СКАРГА
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також відповідно до положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Особливості) Затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Частиною 1 статтею 5 Закону визначено такі основні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абзац 3 пункту 59 Особливостей визначає, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного та в порядку, що визначений ст.18 Закону та з урахуванням положень Особливостей, ТзОВ-фірма «Кортакоз» (далі за текстом – Особа, що подає скаргу або скаржник) звертається до Органу оскарження з цієї скаргою щодо захисту своїх прав і законних інтересів, а саме:
06.11.2023 року Дитячо-юнацька спортивна школа №4 Рівненської міської ради (далі за текстом – Замовник), було оприлюднено Протокольне рішення №66 щодо прийняття рішення уповноваженою собою про намір укласти договір, яким було визначено переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) (далі за текстом учасник – переможець), а також було ухвалене рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником – переможцем.
Ми, як Учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (Код ЄДРПОУ: 13993936) розглянувши детально тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) повідомляє про порушення Замовником Дитячо-юнацька спортивна школа №4 Рівненської міської ради (Код ЄДРПОУ: 25737405) порядку проведення Процедури закупівлі та просимо, зокрема, скасувати протокольне рішення №66 уповноваженої особи від 06 листопада 2023 року про визначення переможцем по Процедурі закупівлі «Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням» (Код ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-23-007900-a ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834), оскільки:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі по «Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням» (Код ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-23-007900-a.
В даному Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«
Назва предмета закупівлі Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням
»
Також в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації наведені Вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, а саме до протиударного електронно-спортивного табло.
П.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено: «Ціна Товару включає: витрати транспортування, доставку товару безпосередньо до місця його зберігання, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, витрати на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків та інших обов’язкових платежів».
Та наведено відомість обсягів робіт та відомість ресурсі, які передбачають монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Замовником в п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступні вимоги, щодо монтажних та пусконалагоджувальних робіт:
«Ціна монтажних та пусконалагоджувальних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами та доповненнями).
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо монтажних та пусконалагоджувальних робіт Учасник надає розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни (у форматі pdf/jpg та ims/imd та ibs/idc), а саме: динамічну договірну ціну, локальний(ні) кошторис(си), розрахунок загально-виробничих витрат та відомість ресурсів.
Ціна монтажних та пусконалагоджувальних робіт розраховується виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання даних робіт та поточних цін на них. Учасникам необхідно надати у складі пропозиції Лист-гарантію щодо спроможності власними та/або залученими силами та засобами виконувати роботи/послуги за предметом закупівлі.»
Згідно вимог п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації та чинного законодавства кошторисні розрахунки повинні бути складені у відповідності до Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно кошторисна документація (кошторисні розрахунки) є складовою тендерної пропозиції, тому з зазначеного слідує, що і при підготовці кошторисних розрахунків учасники мають обов’язково дотримуватись вимог Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та здійснити кошторисні розрахунки відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
1. 31.10.2023 року об 10 годині 06 хвилин Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) у складі своєї тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (01 листопада 2023 00:00) завантажив розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни лише у форматі pdf, а саме: динамічну договірну ціну, локальний(ні) кошторис(си), розрахунок загально-виробничих витрат та відомість ресурсів (файли – «11-2.425_ДЦ_ДЦ.pdf», «11-1.425_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf», «11-3.425_ДЦ_ИВР.pdf», «11-4.425_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf», «11-5.425_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf», «11-6.425_ДЦ_ОПР.pdf», «11-7.425_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf», «11-8.425_ДЦ_ССР.pdf»,).
Однак, у вищезазначених (завантажених) документах Учасник процедури закупівлі зазначив назву предмету закупівлі «Монтаж зовнішнього лед екрана», що не відповідає назві предмета закупівлі зазначеної, а ні в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-10-23-007900-a, а ні в самій тендерній документації, а ні в Додатку 2 до тендерної документації де зазначено назву предмету закупівлі «Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням».
2. В складі пропозиції Учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) відсутні розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни у форматі ims/imd та ibs/idc, а саме: динамічну договірну ціну, локальний(ні) кошторис(си), розрахунок загально-виробничих витрат та відомість ресурсів, що не відповідає вимогам п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації.
3. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) в складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок динамічної договірної ціни (файли – «11-2.425_ДЦ_ДЦ.pdf»), яка не містить, а ні «Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва», а ні «Податок на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову», яка розрахована не у відповідності з “Настанова з визначення вартості будівництва”, що не відповідає вимогам п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації.
Зокрема, п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено: «Ціна Товару включає: витрати транспортування, доставку товару безпосередньо до місця його зберігання, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, витрати на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків та інших обов’язкових платежів».
Учасник процедури закупівлі завантажив «Гарантія що ціна включає всі витрати» № 17 від 25.10.2023 р. (файли – «17.Гарантія що ціна включає всі витрати.pdf»), в якій зазначено «Фізична особа-підприємець, Харченко Костянтин Олександрович гарантує, що ціна Товару включає: витрати транспортування, доставку товару безпосередньо до місця його зберігання, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, витрати на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків та інших обов’язкових платежів».
4. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) в складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок динамічної договірної ціни (файли – «11-2.425_ДЦ_ДЦ.pdf»), яка не містить кошти на покриття адмiнiстративних витрат будівельної організації та розрахована не у відповідності з “Настанова з визначення вартості будівництва”, що не відповідає вимогам п.5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, учасники, на виконання п.5 Додатку 2 до тендерної документації, зобов’язані враховувати вимоги чинного законодавства, а саме Настанови з визначення вартості будівництва при розрахунку своєї договірної ціни при участі у закупівлі.
Повідомляємо, що розрахунок коштів адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника передбачено у розділі «Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до п.5.17. «Настанови з визначення вартості будівництва»
Так згідно з п. 5.17 «Настанови з визначення вартості будівництва» учасники включають в договірну ціну:
«5.17. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).»
У складі ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати взагалі не включені (зазначено «-»).
5. Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надав Технічний паспорт на Протиударне електронно-спортивне табло (RGB/4800*2880/SMD/HDA6) (файли – «21.Технічний паспорт.pdf») в якому на 3 сторінці зазначено «Робоча температура -40°С -80°С», дивись наступний скриншот:
Тобто, дана зазначена в Технічному паспорті технічна характеристика не відповідає вимозі Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, де Замовником встановлено вимогу, що робочий температурний діапазон навколишнього середовища: мінімальний та максимальний повинен становити в межах - 10 або нище до + 50 не більше.
Також, Учасник в листі № 11 від 25.10.2023 р. (файли – «11. Технічна Специфікація.pdf») зазначив не правдиву інформацію, щодо робочої температурний діапазон навколишнього середовища в межах - 20 до + 50.
Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно з абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, відсутність документа технічної специфікації не може бути невідповідністю, яка підлягає виправленню учасником на підставі пункту 43 Особливостей, і є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 26 Закону, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Підпункт 2) пункт 3 Розділу 5. Тендерної документації: «Оцінка тендерної пропозиції» містить такі умови: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналогічні положення містяться в пункті 44 Особливостей і статті 31 Закону.
Файли технічних специфікацій - розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни (у форматі ims/imd та ibs/idc), а саме: динамічну договірну ціну, локальний(ні) кошторис(си), розрахунок загально-виробничих витрат та відомість ресурсів було завантажено Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) до електронної системи закупівель вже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому тендерна документація даного учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником.
Такої ж позиції дотримується Комісія АМКУ, зокрема у рішенні № 12401-р/пк-пз від 09.08.2023 по закупівлі UA-2023-07-11-010857-a.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) порушує право Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації є порушенням положень законодавства, у зв’язку з чим заявлені вище вимоги є ефективним способом захисту прав Суб’єкта оскарження на участь на рівних та недискримінаційних умовах, що гарантовані Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник – Дитячо-юнацька спортивна школа №4 Рівненської міської ради (Код ЄДРПОУ: 25737405) незаконно визначивши переможцем закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) пропозиція якого підлягала відхиленню, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 56, 59 Особливостей, Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Протиударне електронно-спортивне табло з монтажем та пусколадобудуванням» (Код ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-23-007900-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (Код: 3008721834) відповідно до Протокольного рішення № №66 уповноваженої особи від 06 листопада 2023 року та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Додатки:
1. Тендерна документація ТАБЛО.docx;
2. Додаток _3 - Проєкт Договору (1).docx;
3. Розрахунки динамічної договірної ціни «11-2.425_ДЦ_ДЦ.pdf», «11-1.425_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf», «11-3.425_ДЦ_ИВР.pdf», «11-4.425_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf», «11-5.425_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf», «11-6.425_ДЦ_ОПР.pdf», «11-7.425_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf», «11-8.425_ДЦ_ССР.pdf»;
4. 11. Технічна Специфікація.pdf;
5. 17.Гарантія що ціна включає всі витрати.pdf;
6. 21.Технічний паспорт.pdf;
7. НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва.pdf;
8. Додаток 30 до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва.pdf;
9. Протокол №66.pdf;
10. Документ про оплату.pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2023-10-23-007900-a.pdf 08.11.2023 17:08
- СКАРГА UA-2023-10-23-007900-a.docx 08.11.2023 17:08
- 11-1.425_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-5.425_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-3.425_ДЦ_ИВР.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-2.425_ДЦ_ДЦ.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-4.425_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf 08.11.2023 17:08
- 11. Технічна Специфікація.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-7.425_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf 08.11.2023 17:08
- 11-6.425_ДЦ_ОПР.pdf 08.11.2023 17:08
- Додаток _3 - Проєкт Договору (1).docx 08.11.2023 17:08
- 11-8.425_ДЦ_ССР.pdf 08.11.2023 17:08
- Додаток 30 до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва.pdf 08.11.2023 17:08
- 21.Технічний паспорт.pdf 08.11.2023 17:08
- 17.Гарантія що ціна включає всі витрати.pdf 08.11.2023 17:08
- НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва.pdf 08.11.2023 17:09
- Протокол №66.pdf 08.11.2023 17:09
- Тендерна документація ТАБЛО.docx 08.11.2023 17:09
- Рішення від 10.11.2023 № 18061.pdf 10.11.2023 18:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18688.pdf 22.11.2023 12:59
- Рішення від 21.11.2023 № 18688.pdf 24.11.2023 11:37
- Пояснення в антимонопольний комітет.doc 13.11.2023 15:31
- пояснення в антимонопольний комітет 13.11.2023 15:31
- протокол 65 про усунення невідповідностей 13.11.2023 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2023 17:25
Дата розгляду скарги:
21.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.11.2023 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ДЮСШ 4, бере до виконання рішення АМК і зобовязується відхилити пропозицію переможця ФОП Харченко