• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з ремонту електродвигуна ДА3012-41-4 400кВт, 1500 об/хв., 6кВ

Завершена

265 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 650.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2023 12:01 - 29.10.2023 01:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо ПК АВК-5

Номер: 5f9d2587b15c45eab08c1925ebd6fcca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-23-005941-a.a1
Назва: Вимога щодо ПК АВК-5
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації (Додатках 1,4 до проєкту Договору підряду) Вами встановлено вимогу, згідно з якою визначення вартості ремонту повинно бути виконане Учасником на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК 5» (надалі іменується - ПК АВК-5). Звертаємо увагу на те, що ПК АВК-5 призначений для автоматизації визначення вартості будівництва (нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення). На сьогодні його орієнтовано на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Однак, предметом у закупівлі (ua-2023-10-23-005941-a) безпосередньо є Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - код ДК 021:2015 – 50530000-9 (Послуга з ремонту електродвигуна ДА3012-41-4 400кВт, 1500 об/хв., 6кВ), що жодним чином не пов'язано з виконанням робіт у сфери будівництва. Разом з тим, чинне законодавство України не містить вимог, які б зобов’язували Учасника закупівлі мати спеціалізовані та особливо ЧІТКО ВИЗНАЧЕНІ ПО БРЕНДУ АБО ТОРГОВІЙ МАРЦІ програмні комплекси для визначення вартості ремонту за предметом закупівлі. Крім того, вимога щодо визначення Учасником вартості ремонту на основі кошторисного розрахунку у ПК АВК-5 є дискримінаційною, оскільки цією вимогою унеможливлюється доступ до процедури торгів Учасників, які платно не придбали ПК АВК-5 в офіційних дилерів ПК АВК-5. При цьому фактично не враховується технічна компетентність таких учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні Послуг, які вказані у предметі закупівлі, останні мають багаторічний досвід роботи. Внаслідок вказаного відбувається суттєве зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Зважаючи на все вищевикладене, з метою уникнення дискримінації Учасників, пропонуємо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення з неї вимоги, згідно з якою визначення вартості ремонту повинно бути виконане Учасником на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК 5».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено