• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні та антисептики

Засоби дезінфекційні та антисептики(згідно переліку)

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 10:54 - 30.03.2018 10:59
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 37251cb61ea348778dadfa51e44388f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000720-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з такою аргументацією відхилення економічно найвигіднішої пропозиції, бо це є знущанням над Законом та прямо вказує на корупційну домовленість посадових осіб замовника з заздалегідь запланованим у переможці Учасником. По-перше, щодо нерозгляду еквівалентів. Це ви за власні кошти можете закупляти в крамниці все що подобається та за цінами, які вам подобаються. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Щодо ненадання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Щодо відсутності мокрої печатки на документах та твердження Замовника, що продукція запропонована нами не закуплена у виробника або його дилера. По-перше, мокра печатка є тільки на документах в паперовій формі, а на сканкопіях документів не може бути апріорі мокрої печатки. По-друге, згідно правил вільного ринку Учасник може закуповувати продукцію де завгодно та у кого завгодно. Жоден нормативний документ не вимагає закупівлю продукції тільки у виробника, ябо його офіційного представника. Ви не маєте права цього вимагати, бо це є дискримінацією по відношенню до Учасників. Ми діємо в рамках чинного Законодавства, і якщо продукція буде поставлена Учасником фальсифікована, він буде нести відповідальність згідно чинного Законодавства України. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Крім того, в період уточнення не було жодного питання до закупівлі, то ж ви добре ознайомились з вимогами закупівлі. Зараз Ваше ображення та залякування виглядає як тиск на Замовника з метою одержання власних прибутків. Детально про невідповідність Вашої пропозиції викладено в Службовій записці. Що до посилання на рішення АМКУ .Практика застосування АМКУ чинного законодавства свідчить, що вимоги про надання гарантійного листа виробника не є дискримінаційною вимогою. Як приклад, можна навести рішення АМКУ від 16.03.2017 №1279-р/пк пз (п.1рішення,https://public .docs. openprocurement.org/). До уваги треба також прийняти те, що рішення АМКУ це документи індивідуальної дії, тобто вони обов'язкові лише для конкретних замовника та учасника, а також треба враховувати, що ця Закупівля є допороговою, тобто регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”, на підставі якого діє АМКУ. Згідно Порядку пункт 6.9 Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі . Пункт 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі Тож ми надали детальне пояснення відхилення вашої пропозиції, з додержанням всіх пунктів наказу. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: daf80824815540d3841a6af1bdf9dbea
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000720-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з такою аргументацією відхилення економічно найвигіднішої пропозиції, бо це є знущанням над Законом та прямо вказує на корупційну домовленість посадових осіб замовника з заздалегідь запланованим у переможці Учасником. По-перше, щодо нерозгляду еквівалентів. Це ви за власні кошти можете закупляти в крамниці все що подобається та за цінами, які вам подобаються. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Щодо ненадання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Щодо відсутності мокрої печатки на документах та твердження Замовника, що продукція запропонована нами не закуплена у виробника або його дилера. По-перше, мокра печатка є тільки на документах в паперовій формі, а на сканкопіях документів не може бути апріорі мокрої печатки. По-друге, згідно правил вільного ринку Учасник може закуповувати продукцію де завгодно та у кого завгодно. Жоден нормативний документ не вимагає закупівлю продукції тільки у виробника, ябо його офіційного представника. Ви не маєте права цього вимагати, бо це є дискримінацією по відношенню до Учасників. Ми діємо в рамках чинного Законодавства, і якщо продукція буде поставлена Учасником фальсифікована, він буде нести відповідальність згідно чинного Законодавства України. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Крім того, в період уточнення не було жодного питання до закупівлі, то ж ви добре ознайомились з вимогами закупівлі. Зараз Ваше ображення та залякування виглядає як тиск на Замовника з метою одержання власних прибутків. Детально про невідповідність Вашої пропозиції викладено в Службовій записці. Що до посилання на рішення АМКУ .Практика застосування АМКУ чинного законодавства свідчить, що вимоги про надання гарантійного листа виробника не є дискримінаційною вимогою. Як приклад, можна навести рішення АМКУ від 16.03.2017 №1279-р/пк пз (п.1рішення,https://public .docs. openprocurement.org/). До уваги треба також прийняти те, що рішення АМКУ це документи індивідуальної дії, тобто вони обов'язкові лише для конкретних замовника та учасника, а також треба враховувати, що ця Закупівля є допороговою, тобто регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”, на підставі якого діє АМКУ. Згідно Порядку пункт 6.9 Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі . Пункт 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі Тож ми надали детальне пояснення відхилення вашої пропозиції, з додержанням всіх пунктів наказу. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено