-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Паливні гранули з сосни – пелети)
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2023 17:36 - 27.10.2023 01:00
Вимога
Вирішена
Незаконні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
d21aa029663a48f7aaa637af4760b93a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-22-000292-a.a1
Назва:
Незаконні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Додатком 7 встановлено вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації товару, а саме:
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів.
З метою перевірки відповідності учасника вимогам тендерної документації, замовник має право самостійно перевірити відповідність документів або інформації, установленим вимогам (у т.ч. на офіційних сайтах чи в інших тендерних закупівлях, за допомогою офіційних державних реєстрів тощо), фактично обстежити запропонований учасником товар зі складанням документу довільної форми, а за потреби надсилати відповідні запити або звернення згідно абзацу другого ч. 15 ст. 29 Закону тощо. У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до підпункту 3 пункту 1 або підпункту 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або подавати відповідний документ, то він не повинен надавати жодні листи або роз’яснення. У разі якщо учасник або переможець повинен складати вказаний в документації документ, то він зобов’язаний скласти та надати його у точній відповідності до вимог Замовника.
У разі якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник включає до складу тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику.
Учасник повинен здійснювати постачання товару, який відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання
Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
В розумінні цієї закупівлі під іншими міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (зокрема угодами про вільну торгівлю) вважаються:
- Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони;
- Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою.
Учасник процедури закупівлі несе відповідальність згідно з законодавством за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним для підтвердження ступені локалізації.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою: СЛ = (1 – (МВ+ІВ) / С) × 100%, де:
СЛ – ступінь локалізації виробництва;
МВ – митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ – вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника – резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С – собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступені локалізації, а саме:
- лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 15% у поточному 2023 році.
Закупівля товару з переліку з урахуванням міжнародних угод:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат
походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=15, окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Не відхиляються пропозиції учасників, якщо на закупівлю поширюється дія міжнародної угоди та товар, що пропонується учасником, має сертифікат про походження товару з країни, яка є членом цієї угоди.
Країна походження: всі, окрім товарів з російської федерації, Республіки Білорусь
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару.
Доводимо до вашого відома, що вами встановлені незаконні вимоги до цього товару. Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону Деревне паливо (Паливні гранули з сосни – пелети) не внесені до переліку товарів що підлягають локалізації.
Таким чином вами встановлені вимоги які не можуть бути виконані. Такі дії замовника є незаконними та спрямовані на уникнення процедури закупівлі, в звязку з тим, що жодин учасник не може виконати зазначену вимогу додатку?
Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації та виключити додаток 7. В іншому разі буде подано скаргу до АМКУ та направлено звернення до ДАСУ щодо порушення замовником законодавства в сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2023 12:39
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено