-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення міського ліцею №6 по вул. С.Крушельницької,12 м. Коростень Житомирської області
Завершена
369 197.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 845.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 845.99 UAH
Період оскарження:
20.10.2023 15:08 - 25.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне визнання переможця
Номер:
a7e69fa718424521a961859e880901a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-012099-a.c1
Назва:
Незаконне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, детально ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ПП "НАГОРРЕМБУД", визнаного переможцем 31 жовтня 2023 року, ми виявили у ній невідповідність, не враховану Вами при винесенні рішення щодо кваліфікації, а саме: наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 затверджено Настанову з визначення вартості будівництва - обов’язкову для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (абзац 2 пп. 1. 1 Настанови - https://radnuk.com.ua/wp-content/uploads/2021/12/knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf). Відповідно до вимог Технічного завдання, викладеного в додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого, договірну ціну. Відповідно пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (не вимагається Замовником), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Згідно пункту 5.31 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів- 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. За твердої договірної ціни сума витрат на покриття ризиків до враховується обовʼязково. Однак, установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі не враховано кошти на покриття ризиків, що не відповідає вимогам пунктів 5.31 розділу V Настанови. Аналогічної позиції дотримується у своєму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-008671-a Північний офіс Державної аудиторської служби.
Крім того, мною, ФОП ПАШИНСЬКА В.М., була допущена помилка, а саме не було в назві робіт змінено товщину перегородки 100мм на 200мм, (ПК АВК-5 пропонує саме товщину перегородки 100мм), за що мою пропозицію було відхилено. Проте, якби в тендерній пропозиції було конкретрно вказано, що позиція КБ8-25-1 прийнято "застосовано" (як наприклад в п.35.), то були б прийняті відповідні міри, а саме змінено товщину із 100мм на 200мм і збільшено трудоємкість на виконнання данної роботи.
При цьому, учасник, ПП "НАГОРРЕМБУД", хоч і змінив в назві товщину перегородки із 100мм на 200мм, натомість трудоєкість залишила без змін (тобто відповідно до норми данної розцінки КБ8-25-1, так як і в нас.) Але ПП "НАГОРРЕМБУД" в цій позиції врахувала коефіцієнт 1,15, тим самим збільшивши трудоємкість данної роботи, при цьому данний коефіцієнт не був вказаний в локальному кошторисі тендерної пропозиції. Аналогічна помилка була допущна ПП "НАГОРРЕМБУД" в п.58.
Також, звертаємо увагу, що ПП "НАГОРРЕМБУД" надав локальний кошторис на правах договірної ціни (при цьому в тендерній пропозиції цього не було вказано, а було подано як звичайний локальний кошторис, а в локальному стоїть назва "локальний кошторис" в чарунці одиниці виміру. Отже, мою пропозицію було відхилено за аналогічні, але при цьому в меншій кількості помилки.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ПП "НАГОРРЕМБУД" є такою, що НЕ відповідає вимогам технічного завдання Замовника, та підлягає відхилення на підставі зазначеній в абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – а саме, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Тому ми просимо – скасувати рішення про обрання ПП "НАГОРРЕМБУД" переможцем закупівлі, та перейти до розгляду наступного учасника. У іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України , та інших відповідальних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2023 22:45
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу пояснюємо наступне:
Замовник проводить процедуру закупівлі на «Поточний ремонт приміщення міського ліцею №6 по вул. С.Крушельницької,12 м. Коростень Житомирської області».
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Предмет закупівлі замовник визначає самостійно з дотриманням вимог Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082.
Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається відповідно до пункту 3 частини ІІ Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, а саме – за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Отже виходячи з вищезазначеного замовник вважає вимогу не правомірною та безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено