-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Яйця курячі
Завершена
283 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження:
20.10.2023 14:53 - 27.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь
ПП Продцентр-плюс
Номер:
dc0f1616e20c4ee38b92d1bd6750d7e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-011573-a.b2
Назва:
ПП Продцентр-плюс
Вимога:
скасування рішення Уповноваженої особи від 02 листопада 2023 року №524
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.11.2023 15:58
Дата подачі:
03.11.2023 15:58
Вирішення:
У відповідь на вимогу ПП «Продцентр-плюс» на рішення уповноваженої особи № 524 від 02.11.2023 щодо затвердження результатів відкритих торгів 1488-23-Т-ВТ-О на закупівлю 03140000-4 (Яйця курячі), UA-2023-10-20-011573-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, зокрема якісне посвідчення або сертифікат якості на продукцію.
У додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» міститься наступна вимога замовника: «2. Учасник повинен обов’язково надати якісне посвідчення або сертифікат якості на продукцію на момент подання тендерної документації».
Отже, тендерна документація містить чітку вимогу про надання у складі тендерної пропозиції якісного посвідчення або сертифіката якості.
За результатами розгляду тендерну пропозицію ПП «Продцентр-плюс» визначено такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ про якість: якісне посвідчення або сертифікат якості на продукцію.
Відповідно до вимог пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (надалі – Постанова), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Так, як учасник не подав у складі своєї пропозиції документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є виключенням пункту 43 Постанови, тому Замовник не розміщував в електронній системі закупівель повідомлення про з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В тендерній документації зазначено, що допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Незважаючи на те, що тендерною документацією вимагалося подання якісного посвідчення або сертифіката якості на продукцію, учасник у складі пропозиції подав декларацію виробника. Цей документ за своїм змістом відрізняється від тих документів, які вимагалися тендерною документацією. Тому, подання зовсім іншого документа не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що дії Замовника, при проведенні даної процедури закупівлі, не містять жодних порушень норм чинного законодавства, і рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «Продцентр-плюс» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей) є законним і обґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Товариство з обмеженою відповідальністю "Твій хліб"
Номер:
6cdb8128fad04b32807a72ca9166c442
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-011573-a.c1
Назва:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Твій хліб"
Вимога:
скасування рішення Уповноваженої особи від 02 листопада 2023 року №524
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.11.2023 15:56
Дата подачі:
03.11.2023 15:56
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
03.11.2023 15:59