• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

108 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2018 18:40 - 05.04.2018 19:30
Вимога
Відхилено

поділ

Номер: 74d2a2c74a904a7bbff1136330141ff1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-02-002196-a.a1
Назва: поділ
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2311559, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-02-002196-a) 02.04.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Найменування Вимоги Одиниця виміру Кількість 1 Шпатель одноразовий Згідно з додатком 1 шт 10000 2 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників Згідно з додатком 1 шт 600 3 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл Згідно з додатком 1 шт 6000 4 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл Згідно з додатком 1 шт 3120 5 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1900 6 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1300 7 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл Згідно з додатком 1 шт 600 8 Бинт марлевий медичний нестерильний 5 м × 10 см Згідно з додатком 1 шт 1000 9 Бинт марлевий медичний нестерильний 7м × 14 см Згідно з додатком 1 шт 1200 10 Відріз марлевий медичний нестерильний 5м х 90 см Згідно з додатком 1 шт 186 11 Пластир медичний, 2х500см Згідно з додатком 1 шт 285 12 Джгут для забору крові Згідно з додатком 1 шт 15 13 Канюля внутрішньовенна, розмір 22G Згідно з додатком 1 шт 100 14 Катетер Vasofix® Safety PUR G 24 х 3/4", 0,7 х 19 мм, жовтий Згідно з додатком 1 шт 50 15 Катетер Vasofix® Safety PUR G 20 x 1 1/4", 1,1 х 33 мм, рожевий Згідно з додатком 1 шт 30 16 Маска одноразова медична Згідно з додатком 1 шт 8000 17 Бахіли з поліетилену Згідно з додатком 1 пар 1000 18 Ємкість для мокроти Згідно з додатком 1 шт 1100 19 Клейонка медична Згідно з додатком 1 шт 60 20 Рукавички оглядові нестерильні Згідно з додатком 1 пар 9000 21 Рукавички оглядові стерильні Згідно з додатком 1 пар 180 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: 1 Шпатель одноразовий Згідно з додатком 1 шт 10000 2 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників Згідно з додатком 1 шт 600 3 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл Згідно з додатком 1 шт 6000 4 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл Згідно з додатком 1 шт 3120 5 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1900 6 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1300 7 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл Згідно з додатком 1 шт 600 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлs № 2311559, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-02-002196-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: 1 Шпатель одноразовий Згідно з додатком 1 шт 10000 2 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників Згідно з додатком 1 шт 600 3 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл Згідно з додатком 1 шт 6000 4 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл Згідно з додатком 1 шт 3120 5 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1900 6 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл Згідно з додатком 1 шт 1300 7 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл Згідно з додатком 1 шт 600 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління ПАТ «Гемопласт» Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Предмет закупівлі було сформовано відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі який затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 Відповідно до Порядку, починаючи з 01 січня 2017 року, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Весь перелік товару який закуповується закуповується відповідно до процедури закупівлі № UA-2018-04-02-002196-a за Кодом ДК 021-2015 (CPV): 33140000-3 — Медичні матеріали відноситься до медичних виробів одноразового застосування та не включає в себе лікарські засоби, обладнання або специфічні товари тощо. Неможливість Учасників закупівлі запропонувати до закупівлі весь перелік товару може призвести до закупівлі неякісного товару у недобросовісних постачальників. Неможливість запропонувати до закупівлі весь перелік товару свідчить про не бажання ПАТ «Гемопласт» бути конкурентноздатним.
Статус вимоги: Відхилено