-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, код ДК 021:201-66510000-8 – «Страхові послуги»
Завершена
173 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 736.30 UAH
мін. крок: 1% або 1 736.30 UAH
Період оскарження:
20.10.2023 09:16 - 26.10.2023 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо дискримінації учасників закупівлі
Номер:
0b744da2134443cebac0dc97fe9f2e86
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-000983-a.b1
Назва:
Щодо дискримінації учасників закупівлі
Вимога:
АТ «СГ «ТАС» ознайомилося з Тендерною документацією щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, де замовником є Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях, оголошеною 20.10.2023 року та звертає увагу на вимогу, яка є дискримінаційною для компаній, які планують брати участь в даній закупівлі, в тому числі і для Страхової Групи. Пунктом 12 Розділу « Вимого до страхової компанії..» встановлено , що учасники зобов’язані надати довідку, яка підтверджує, що учасник є членом Угоди про пряме врегулювання збитків(страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
27 жовтня 2016 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл на узгодження дії у вигляді укладання МТСБУ і страховиками-членами Бюро угоди про пряме врегулювання збитків. Пряме врегулювання в Україні розпочате в добровільному порядку. Увідповідності до Списку страхових компаній-учасників угоди про пряме врегулювання збитків, адміністратором якого є МТСБУ, до системи про пряме врегулювання збитків долучилося 15 страховиків.. Проте, дана вимога (пряме врегулювання) порушує принцип добросовісної конкуренції між учасниками та неупередженого вибору переможця Замовником, автоматично відсіює пропозиції інших учасників закупівлі і надає пріоритет лише 15 страховим компаніям, які здійснюють діяльність на страховому ринку. Пряме врегулювання не підтверджує повну надійність, фінансову платоспроможність страховика та швидкість врегулювання подій по договорам обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Враховуючи зазначене, включення вимоги в кваліфікаційні вимоги щодо надання учасником довідки (в довільній формі), яка підтверджує, що учасник є членом Угоди про пряме врегулювання збитків(страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів) є дискримінаційною.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюються критерії процедури закупівлі, так замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, АТ СГ ТАС» вимагає,-
Внести зміни в тендерну документацію щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, де замовником є Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях, оголошеною 20.10.2023 року , шляхом виключення вимоги щодо надання учасником довідки (в довільній формі), яка підтверджує, що учасник є членом Угоди про пряме врегулювання збитків(страхових випадків по обов’язковому страхуванню відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2023 09:21
Опис причини скасування:
Некоректно прочитано оголошення, такого пкнкту не має
Дата скасування:
23.10.2023 13:17