• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)

Торги не відбулися

2 986 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 933.85 UAH
Період оскарження: 19.10.2023 19:29 - 31.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: a618b588088d4913985da19bd3d21e98
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-015171-a.a3
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
опис викладено в файлі "Скарга на умови ТД.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2023 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.12.2023 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом 2092 від 29.12.2023р внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК021:2015 код 44810000-1 "Фарби" (фарби для закладів та установ освіти Дарницькогорайону м.Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-19-015171-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Автор: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Левицька Олена Петрівна 380687855680 fop.levytska@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 70588297bbd34880acf70735d683419e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-015171-a.a2
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
опис викладено в файлі "Скарга на умови ТД.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.10.2023 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.11.2023 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою приведення тендерної документації у відповідність (зокрема з метою усунення порушень, зазначених у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17659-р/пк-пз від 03.11.2023, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу) згідно положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Протоколом № 1706 від 16.11.2023 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-19-015171-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Антоніна Кручина 380674032688 antonina_888@ukr.net
Вимога
Є відповідь

порушення законодавства

Номер: 4a3b31ff57a4406eba7e791f42fc5d60
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-015171-a.b1
Назва: порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовник. Доводимо до Вашого відома, що 01.10.2023р. Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від втратив чинність. В даному Законі було встановлено поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Законом України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р., що введений в дію 01.10.2023р. припинена дія Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, вимога надавати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи в обов’язковому порядку, більш того, вимога підтвердити певні показники, сферу застосування та реалізації тощо виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи є не тільки дискримінаційною, але й незаконною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації задля приведення останньої до відповідності чинного законодавства. У випадку не виконання даної вимоги будемо вимушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу, розміщену на майданчику 19.10.23р об 23:26:54, повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва) розроблена виключно керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471). Згідно п. 33 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно п.1. статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно п. 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто, ми звертаємо Вашу увагу на те, що дана тендерна документація була розроблена виключно на підставі Закону та інших нормативних документів. Більше того, товар, що є предметом даної закупівлі, буде використовуватись в закладах та установах освіти - навчальних та дошкільних закладах Дарницького району Києва. Мова йде, в першу чергу, про здоров´я дітей, учнів, педагогічного та іншого персоналу/складу, який приймає участь в шкільному та дошкільному процесі. А тому, ми в жодному разі, не здійснюємо закупівлю неякісного товару та товару, який шкодив би здоров´ю людей. Закладами освіти будуть здійснюватись оздоблювальні роботи приміщень будівель, які прямо можуть вплинути на стан здоров´я людей. Особливістю лакофарбової продукції є те, що вона містить ряд хімічних сполук/речовин. А тому, якщо при виробництві не було дотримано санітарних норм та використовувалась неякісна чи шкідлива для здоров´я сировина, - в такому випадку це може призвести до негативних наслідків. З огляду на вищевикладене, нами було встановлено ряд вимог щодо запропонованого учасником товару, тобто кожен Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції ряд документів, які засвідчили б її якість та безпечність. Тобто, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є, на нашу думку, цілком доречною та важливою складовою тендерної документації для встановлення Замовником відповідності запропонованого товару та отриманні саме якісного та безпечного товару (саме це є підтвердженням, що товар є безпечним та відповідає санітарним нормам). У вимозі зазначено, що Закон України 4004-ХІІ втратив свою чинність. Так, це дійсно так. Але слід враховувати, що наразі діє інший Закон України «Про систему громадського здоров´я», в якому пунктом 1 статті 33 передбачено, що «під час організації та здійснення освітніх процесів повинні забезпечуватися умови, що відповідають вимогам санітарного законодавства, та здійснюватися заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я, виховання у відповідних груп населення прихильності до здорового способу життя та дотримання вимог, визначених державними медико-санітарними нормативами та правилами». Та згідно пункту 4 цієї ж статті 33 передбачено, що «Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, власники та адміністрація закладів освіти та фізичні особи, які організовують або здійснюють навчальний та виховний процес, зобов’язані забезпечити умови, що відповідають вимогам державних медико-санітарних нормативів та правил, здійснювати заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я, популяризацію здорового способу життя». Тобто, тендерна документація містить вимоги забезпечення виконання саме вказаних вимог, тобто вимог діючого законодавства України. Тому, на нашу думку, вимога щодо надання Учасником саме висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, не являється дискримінаційною та її виконують переважна більшість постачальників. Більше того, Ви вказуєте в вимозі, що тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження певних показників сфери застосування та реалізації тощо, що має бути підтверджено виключно висновком державної санітарно-епідеміологіної експертизи. Проте, це не відповідає дійсності. Додаток №3 тендерної документації, що містить технічні вимоги до товару, містить зокрема вимогу щодо надання «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи, відповідність ДСТУ/ТУ.». І нічого іншого. Будь ласка, ознайомтесь більш детальніше з вимогами тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу, що технічних регламентів не передбачає законодавство до даного виду товару, а тому Замовник самостійно встановлює до нього вимоги на свій розсуд, керуючись чинним законодавством України, зокрема даним Законом та іншими положеннями. Саме Замовник несе відповідальність за навчальний та дошкільний процес, якість та безпечність наданих послуг та товарів. Тому, на підставі вищевикладеного, ми не вбачаємо дискримінаційних вимог, які, на Вашу, думку, містить тендерна документація. А тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено