-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ретранслятор HYTERA HR1065 UHF 400-470 МГц
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
19.10.2023 17:56 - 09.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
2065488aeb9646d49063d53b9489355d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-014892-a.a2
Назва:
дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги в порушення Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Луцьк виконком умови.pdf.asice.zip 23.10.2023 23:13
- Луцьк виконком умови.docx.asice.zip 23.10.2023 23:13
- Дистриб. Сертиф. переклад.pdf 23.10.2023 23:13
- Основний Договір поставки ретранслятора.pdf 23.10.2023 23:13
- Договір Виконавчий комітет Хмельницької міської ради.pdf 23.10.2023 23:13
- ТД Hytera HR1065 UHF 400-470 МГц (Нова редакція) (1).pdf 23.10.2023 23:13
- Рішення від 25.10.2023 №17077.pdf 25.10.2023 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2023 №17597.pdf 03.11.2023 12:25
- Рішення від 02.11.2023 №17597.pdf 07.11.2023 12:48
- Пояснення по суті скарги Вилайн груп.pdf (3).p7s 30.10.2023 14:16
- Пояснення по суті скарги Вилайн груп.pdf 30.10.2023 14:16
- Пояснення по суті скарги Вилайн груп.docx 30.10.2023 14:16
- Протокол про виконання рішення за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf.p7s 07.11.2023 17:44
- Протокол про виконання рішення за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 07.11.2023 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2023 23:15
Дата розгляду скарги:
02.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.10.2023 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2023 12:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету Україн №17597 -р/пк-пз від 02.11.2023, зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Ретранслятор HYTERA HR1065 UHF 400-470 МГц", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-19-014892-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
c4ed04f7656b48c7bb2eb520c11bb77d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-014892-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги ТД Додатка 2, п.3 стосовно обов'язку учасника подати лист від представника виробника, а саме:
Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), а також лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності обладнання
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які у складі Пропозиції нададуть письмове підтвердження від представника компанії виробника в Україні ( тобто третьої особи, яка на власний розсуд вирішує чи надавати такий лист чи ні, тим самим обираючи "потрібного" учасника). Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей (в редакції, яка діє на момент оголошення Процедури закупівлі) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Подібні вимоги ТД про надання документів (підтверджень/повноважень) від сторонніх осіб, законно визнані дискримінаційними, наприклад, рішенням АМКУ №13781-р/пк-пз від 30.08.2023
Враховуючи вищевикладене, відповідно до норм Закону вимагаємо усунути наведену вище невідповідність шляхом виключення даної вимоги та внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2023 16:35
Вирішення:
Вимога щодо надання листа від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності обладнання встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів. Виробник, надаючи такого листа авторизації / гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та офіційно ввозить обладнання на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію, а надання листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів є звичайною та поширеною практикою. Крім того слід зауважити, що закупівля здійснюється для потреб Збройних Сил України, а тому товар має чітко відповідати усім якісним та технічним характеристикам для ефективної обороноздатності України.
Статус вимоги:
Відхилено