• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Селидове, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 2 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Покровськ, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 3 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Мирноград, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Кількість товару: 29 одиниць, більш детально у додатку 2 до тендерної документації.

Завершена

253 692.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 174.96 UAH
Період оскарження: 19.10.2023 16:35 - 24.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: cb4454b764f84f7eb54fbff4184bef3d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-013751-a.a3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у Донецькій області (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 756 від 10.11.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830 (надалі Скаржник) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Головним управлінням Національної поліції у Донецькій області, 19.10.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: Товари. Класифікатор та його відповідний код: Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, який складався із 3 (трьох) лотів. У процедурі закупівлі (третьому лоті) прийняли участь 3 (три) учасника: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" - ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ - ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Уповноваженою особою Замовника 10.11.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 756, відповідно до якого пропозиція учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА, була відхилена. У якості обґрунтування відхилення пропозиції Скаржника, Замовник посилається на підпункт 2 пункту 44 Особливостей та те, що : «Під час перевірки документа «4. Довідка про технічні якісні кількісні та інші характеристики пропонованого товару pdf», що поданий у тендерній пропозиції Учасника встановлено що Час безперервного запису у запропонованій моделі товару вказані інші характеристики ніж ті, що вимагались технічними вимогами тендерної документації Замовника, а саме «10-15 годин», що не відповідає вимозі До 10 годин.» Скаржник вважає рішення Замовника таким, яке прийнято в порушення вимог діючого законодавства в сфері публічних закпівель. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Пункт 44 Особливостей встановлює, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації у разі, коли : 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пункт 43 Особливостей визначає : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки (або інші невідповідності), на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому Законом та Особливостями порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з: переліку таких невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності; переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності. Діючим законодавством не передбачено усунення учасником невідповідностей лише у таких випадках (документах): - відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник; та / або - інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерної пропозиції, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. В усіх інших випадках, встановлення невідповідностей, Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на їх усунення, що не було зроблено при прийнятті рішення Замовником, яке оскаржується до комісії АМКУ. Відповідно до Додатку 2 (ЛОТ 3) до Тендерної документації Замовником зазначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до якої : Технічні характеристики предмета закупівлі Параметри Вимоги Вбудована пам'ять Не менше 32 ГБ Інтерфейс користувача Графічний Розподільча здатність матриці Не менше 5 Мп Підтримка режимів відеозапису 2560x1440р 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/ с; 640х480р 30 к/с; Формати запису відео H.264/MP4 Функція попереднього запису так Функція після запису так Запис однією кнопкою так Сигналізація активації запису аудіо та візуальна Розподільча здатність фотознімків до 40 Mп Формат фото JPEG Кут огляду камери Не менше 140 градусів Виявлення руху так Аудіо Вбудований мікрофон Формат запису аудіо WAV Час безперервного запису До 10 годин Індикатор запису так Вбудований акумулятор Не менше 4000 мАг Індикатор розряду акумулятора так Нічне ІЧ підсвічування Не менше 8 м Екран 2”кольоровий РК дисплей Функція відтворення записів так Наявність USB Не гірше USB 2.0 Можливість скидання налаштувань на заводські так Допустимий діапазон температур при експлуатації -30°С - +55°С Вологість не більше 95% Ступінь захисту корпусу від пилу/вологи ІР67 Комплектність Відеореєстратор, кліпса на сорочку, USB кабель для передачі даних/зарядка, зарядний пристрій Розмір Вага Не більше 94х62х32 мм, Не більше 175г Гарантійний строк на товар Не менше 12 місяців. ФОП Кириченко А.В. у складі своєї пропозиції подав документи, які повністю підтверджують зазначені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на запропонований ним Товар. Посилання Замовника на те що : Час безперервного запису у запропонованій моделі товару вказані інші характеристики ніж ті, що вимагались технічними вимогами тендерної документації Замовника, а саме «10-15 годин», що не відповідає вимозі - До 10 годин є недоречними в силу наступного. Відповідно до інформації Замовника предметом закупівлі (ЛОТ 3) є нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Мирноград, Донецька область (код 32330000-5національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Відповідно до норм статті 40 Закону України «Про національну поліцію» Застосування технічних приладів, технічних засобів та спеціалізованого програмного забезпечення 1. Поліція для виконання покладених на неї завдань та здійснення повноважень, визначених законом, може застосовувати такі технічні прилади, технічні засоби та спеціалізоване програмне забезпечення: 1) фото- і відеотехніку, у тому числі техніку, що працює в автоматичному режимі, технічні прилади та технічні засоби з виявлення та/або фіксації правопорушень; Вимогами Замовника встановлено, що Час безперервного запису нагрудного відеореєстратора - До 10 годин Тобто такою вимогою Замовник визначив, що модель запропонованого учасником Товару – нагрудного відеореєстратора відповідно до своїх технічних характеристик повинна безперервно працювати - До 10 годин часу. Час роботи відеореєстратора в автоматичному режимі - безперервного запису залежить від декількох факторів - температури та вологості середи в якій він працює, якості зображення та вибраного режиму. У зв’язку з цим він не має абсолютного – єдиного значення, а варіюється у певному проміжку 10-15 годин. ФОП Кириченко А.В. у своїй пропозиції подав документ «3. Лист погодження з технічними характеристиками додатку 2.pdf», в якому підтвердив поставку Товару у повній відповідності до визначених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі часу безперервного запису. Зазначення у поданому Учасником документі «4. Довідка про технічні якісні кількісні та інші характеристики пропонованого товару pdf», показника - Час безперервного запису 10-15 годин, жодним чином не є невідповідністю визначених Замовником технічних показників, а висновок якій наведений у рішенні, про відхилення пропозиції Скаржника, говорить лише про суто суб’єктивне бажання Замовника укласти договір з учасником який надав значно дорожчу пропозицію. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що пропозиція Скаржника була відхилена Замовником неправомірно, а підставі наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 756 від 10.11.2023 року є необґрунтованими. Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення Замовником - Головним управлінням Національної поліції у Донецькій області порядку проведення процедури закупівлі за номером Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-19-013751-a, ЛОТ № 3 . UA-2023-10-19-013751-a, ЛОТ № 3 . 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення, яке оформлено протоколом № 756 від 10.11.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830; - провести відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, процедуру оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-19-013751-a. ЛОТ № 3
Дата розгляду скарги: 23.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.11.2023 18:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.11.2023 11:35
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника при проведенні процедури закупівлі (ЛОТ 2)

Номер: 8e1834a5bdcf406cb553a7b6e86b9af8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-013751-a.a2
Назва: СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника при проведенні процедури закупівлі (ЛОТ 2)
Скарга:
Головне управління Національної поліції в Донецькій області (надалі Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Лот 1 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Селидове, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 2 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Покровськ, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 3 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Мирноград, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). за ДК 021:2015 - 32333300-9 (Відеовідтворювальна апаратура) з бюджетом закупівлі 253692,00 грн. грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель по Лоту 2, з бюджетом 113 724,00 грн з ПДВ. За результатами розкриття пропозицій 30-го жовтня 2023 року у закупівлі взяли участь 3 (три) учасника: Учасник Пропозиція, грн. з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" 90 985,96. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 90 987,00 грн. ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 94 177,04 Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" Уповноваженої особи хибно відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 1.Рішенням уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Донецькій області від 03.11.2023 року Протокол №742 хибно відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 2. Підставою відхилення, за рішенням уповноваженої особи Замовника, є «Так при перевірці документа «3. 1 Порівняльна таблиця.pdf» що поданий у тендерній пропозиції Учасником встановлено, що Час безперервного запису у запропонованій моделі товару вказані інші характеристики ніж ті, що вимагались технічними вимогами тендерної документації Замовника, а саме: "14 годин при якості відео 1080р., 16 годин при якості відео 480р. використовуючи GPS та WiFi, при якості відео 480р. 12 годин" 3.Звертаємо увагу комісії, що відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив такі вимоги: Час безперервного запису - До 10 годин Тобто, єдиною підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" була та обставина, що зразок запропонований Скаржником має час безперервного запису не менше 12 годин замість 10 годин який вимагав Замовник. Обставини, які підтверджують, що пропозиція Скаржника була необґрунтовано відхилена Замовником. 4.Скаржник не погоджується з рішенням Замовника відхилити найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 4.1.Згідно з тендерною документацією Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати: -інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у таблиці 1 до цього додатку. У разі якщо у цій технічний специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами – вважати, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». 4.2.Скаржник для підтвердження відповідності вимогам додатку 2 до тендерної документації надав такі документи, шляхом завантаження до електронної системи закупівель: 3 Підтвердження додатку 2.pdf 3. 1 Порівняльна таблиця.pdf 3.2 Висновок.pdf 3.3 Сертифікат відповідності..pdf Даними документами Скаржник підтвердив, що предмет закупівлі відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником. 4.3.Водночас, за такими параметрами нагрудний персональний відеорегістратор є кращим, зокрема: Вбудована пам'ять Не менше 32 ГБ 128 ГБ (є можливість розширення до 256 Гб) Краще Підтримка режимів відеозапису 2560x1440p 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/с; 640х480р 30 к/с; 2560x1440p 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/с; 640х480р 30 к/с; 4 к Краще Час безперервного запису До 10 годин 14 годин при якості відео 1080р., 16 годин при якості відео 480р. Використовуючи GPS та WiFi при якості відео 480p 12 годин Краще Вбудований акумулятор Не менше 4000 мАг 4200 мАг Краще Нічне ІЧ підсвічування Не менше 8 м 10 м Краще Супутникове позиціонування Вбудований GPS модуль Краще Bluetooth Вбудований Bluetooth модуль Краще Бездротові системи передачі даних Вбудований Wi-Fi, 802.11b/g/n, 2.4G&5G, AP/STA/P2P,Wi-Fi Краще 4.4.Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, а окремі показники (технічні характеристики) нагрудного персонального відеорегістратора є кращими. Кращі показники не змінюють предмет закупівлі, що вказані у тендерній документації, та не яким чином не впливають на неможливість їх використання за призначенням, та є еквівалентом у розумінні вимог тендерної документації. 5.Звертаємо увагу Комісії, що Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. 6.У рішенні Уповноваженої особи не вказано: 6.1.З яких підстав Замовник вважає, що більший час безперервного запису, який має товар запропонований Скаржником, перешкоджатиме належному використанню його працівниками правоохоронного органу. 6.2. З яких підстав Замовник вважає, що за товар з гіршими характеристиками треба платити більше. 7.В зв’язку з наведеним, у Замовника немає жодних передбачених чинним законодавством підстав відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію Скаржника. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозицію Скаржника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицією порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як недискримінація учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Донецькій області оформлене протоколом від 03 листопада 2023 року №742 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, яким було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. 2.В порядку, передбаченому чинним законодавством та Тендерною документацією Замовника зобов’язати Уповноважену особу Головного управління Національної поліції в Донецькій області обрати переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» та зобов’язати Уповноважену особу Головного управління Національної поліції у місці Києві надіслати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 3.У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2023 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.11.2023 18:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Черевко Михайло Миколайович 380982804940 ukroboronexport.ltd@gmail.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника при проведенні процедури закупівлі (ЛОТ 1)

Номер: 23ab5e6dad4c4cb3be5801c89a4fa5e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-013751-a.a1
Назва: СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника при проведенні процедури закупівлі (ЛОТ 1)
Скарга:
Головне управління Національної поліції в Донецькій області (надалі Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Лот 1 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Селидове, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 2 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Покровськ, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); Лот 3 – Нагрудні відеореєстратори, місце поставки: м. Мирноград, Донецька область (код 32330000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). за ДК 021:2015 - 32333300-9 (Відеовідтворювальна апаратура) з бюджетом закупівлі 253692,00 грн. грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель по Лоту 1, з бюджетом 104967,00 грн з ПДВ. За результатами розкриття пропозицій 30-го жовтня 2023 року у закупівлі взяли участь 3 (три) учасника: Учасник Пропозиція, грн. з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" 69 599,98 грн. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 69 600,00 ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 102 240,00 Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" Уповноваженої особи хибно відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 1.Рішенням уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Донецькій області від 03.11.2023 року Протокол №741 хибно відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 2.Підставою відхилення, за рішенням уповноваженої особи Замовника, є «Так при перевірці документа «3. 1 Порівняльна таблиця.pdf» що поданий у тендерній пропозиції Учасником встановлено, що Час безперервного запису у запропонованій моделі товару вказані інші характеристики ніж ті, що вимагались технічними вимогами тендерної документації Замовника, а саме: "14 годин при якості відео 1080р., 16 годин при якості відео 480р. використовуючи GPS та WiFi, при якості відео 480р. 12 годин" 3.Звертаємо увагу комісії, що відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив такі вимоги: Час безперервного запису - До 10 годин Тобто, єдиною підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" була та обставина, що зразок запропонований Скаржником має час безперервного запису не менше 12 годин замість 10 годин який вимагав Замовник. Обставини, які підтверджують, що пропозиція Скаржника була необґрунтовано відхилена Замовником. 4.Скаржник не погоджується з рішенням Замовника відхилити найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. 4.1.Згідно з тендерною документацією Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати: -інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у таблиці 1 до цього додатку. У разі якщо у цій технічний специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами – вважати, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». 4.2.Скаржник для підтвердження відповідності вимогам додатку 2 до тендерної документації надав такі документи, шляхом завантаження до електронної системи закупівель: 3 Підтвердження додатку 2.pdf 3. 1 Порівняльна таблиця.pdf 3.2 Висновок.pdf 3.3 Сертифікат відповідності..pdf Даними документами Скаржник підтвердив, що предмет закупівлі відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником. 4.3.Водночас, за такими параметрами нагрудний персональний відеорегістратор є кращим, зокрема: Вбудована пам'ять Не менше 32 ГБ 128 ГБ (є можливість розширення до 256 Гб) Краще Підтримка режимів відеозапису 2560x1440p 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/с; 640х480р 30 к/с; 2560x1440p 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/с; 640х480р 30 к/с; 4 к Краще Час безперервного запису До 10 годин 14 годин при якості відео 1080р., 16 годин при якості відео 480р. Використовуючи GPS та WiFi при якості відео 480p 12 годин Краще Вбудований акумулятор Не менше 4000 мАг 4200 мАг Краще Нічне ІЧ підсвічування Не менше 8 м 10 м Краще Супутникове позиціонування Вбудований GPS модуль Краще Bluetooth Вбудований Bluetooth модуль Краще Бездротові системи передачі даних Вбудований Wi-Fi, 802.11b/g/n, 2.4G&5G, AP/STA/P2P,Wi-Fi Краще 4.4.Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, а окремі показники (технічні характеристики) нагрудного персонального відеорегістратора є кращими. Кращі показники не змінюють предмет закупівлі, що вказані у тендерній документації, та не яким чином не впливають на неможливість їх використання за призначенням, та є еквівалентом у розумінні вимог тендерної документації. 5.Звертаємо увагу Комісії, що Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. 6.У рішенні Уповноваженої особи не вказано: 6.1.З яких підстав Замовник вважає, що більший час безперервного запису, який має товар запропонований Скаржником, перешкоджатиме належному використанню його працівниками правоохоронного органу. 6.2. З яких підстав Замовник вважає, що за товар з гіршими характеристиками треба платити більше. 7.В зв’язку з наведеним, у Замовника немає жодних передбачених чинним законодавством підстав відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію Скаржника. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозицію Скаржника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицією порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як недискримінація учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Донецькій області оформлене протоколом від 03 листопада 2023 року №741 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, яким було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. 2.В порядку, передбаченому чинним законодавством та Тендерною документацією Замовника зобов’язати Уповноважену особу Головного управління Національної поліції в Донецькій області обрати переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» та зобов’язати Уповноважену особу Головного управління Національної поліції у місці Києві надіслати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 3.У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2023 18:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.11.2023 18:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Черевко Михайло Миколайович 380982804940 ukroboronexport.ltd@gmail.com