-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
спеціалізований пожежний легковий причіп-цистерна
Номенклатура: Лот 1: Спеціалізований пожежний легковий причіп-цистерна (ДК 021:2015: 35111200-7 Засоби пожежогасіння); Лот 2: Спеціалізований пожежний легковий причіп-цистерна (ДК 021:2015: 35111200-7 Засоби пожежогасіння).
Торги не відбулися
11 301 833.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
19.10.2023 16:03 - 25.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ» у Лоті 1
Номер:
cd36abb88e764d1882956fe54c77d2c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-012592-a.b4
Назва:
Просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ» у Лоті 1
Вимога:
Як Учасник закупівлі та представник (дилер) виробника товару «Причіп-платформу модель DL-750 (з пожежним модулем)» що пропонується до постачання просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ» у процедури закупівлі ДК 021:2015:35110000-8: протипожежного, рятувального та захисного обладнання (спеціалізованого пожежного легкового причіпа-цистерни) ЛОТ 1 (UA-2023-10-19-012592-a).
Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Д ЛАЙТ» надало Довідку №2710.4(1)/4 від 27.10.2023р. що містить порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій відповідно до вимог Замовника було зазначено інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. На вимогу замовника учасник має право запропонувати будь яку комплектацію товару яка відповідає вимогам Замовника. Завод виробник має право вносити зміни в конструкцію та комплектацію товару, що не призводить до погіршення якості та технічних характеристик та відповідає вимогам Замовника. Все це не порушує вимогу прописану у пункті 2.8. Додатку 2 «Весь запропонований учасником товар повинен бути однієї марки та моделі».
Відповідність технічних характеристик наведених нижче була підтверджена відповіддю «Так, відповідає», що є підтвердженням відповідності вимогам Замовника.
- Комбінований пожежний ствол;
- Мотопомпа;
- Продуктивність;
- Висота напору, м;
- Потужність двигуна, кВт;
- Об’єм паливного бака, л;
- Вага мотопомпи, кг;
- Повна маса причепа, кг;
- Рама;
- Стояночні гальма.
Для того, щоб у замовника була можливість перевірити відповідність запропонованих учасником характеристик, у складі тендерної пропозиції було надано три варіанти технічних паспортів, в яких в свою чергу було вказано конкретні характеристики з точними показниками які відповідають вимогам Замовника згідно з документами закупівлі.
Враховуючи складнощі з постачанням та можливість заводу виробнику вносити зміни, які не призведуть до погіршення якості та технічних характеристик, для сприяння проведення публічних закупівель в конкурентному середовищі єдиним виходом вважаємо за потрібне надати можливість конкретизувати комплектацію товару при узгодженні та підписанні договору на поставку або дати можливість вказати перелік варіантів комплектації в якості відповіді на кожну вимогу замовника, за умови, що запропоновані учасником варіанти комплектації відповідатимуть вимогам замовника.
Виходячи з наведеного, просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Лісів України (Причіп-цистерна) ЛОТ 1.pdf 03.11.2023 09:50
- ПРОТОКОЛ № 1150 (розгляд вимога цистерни Д Лайт).docx 03.11.2023 11:59
Дата подачі:
03.11.2023 09:50
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Враховуючи вищезазначені норми Закону, замовником було встановлено у тендерній документації такі способи підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації:
Згідно пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування товару, виробника товару, країну походження, технічні та якісні характеристики запропонованого товару.
Отже, Замовником було встановлено вимогу щодо обов'язковості зазначення у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 2710.4(1)/4 від 27.10.2023р. (файл «4(1) Технічні характеристики предмета закупівлі Лот 1.pdf»), що містить порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій учасником не зазначено такі технічні та якісні характеристики запропонованого товару:
Комбінований пожежний ствол;
Мотопомпа;
Продуктивність;
Висота напору, м;
Потужність двигуна, кВт;
Об’єм паливного бака, л;
Вага мотопомпи, кг;
Повна маса причепа, кг;
Рама;
Стояночні гальма.
Виходячи з наведеного, надана інформаційна довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 2710.4(1)/4 від 27.10.2023р. не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є порушенням вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2023 № 12529-р/пк-пз.
Виходячи з наведеного, рішення щодо відхилення тендерну пропозицію ТОВ «Д ЛАЙТ» за лотом №1 (спеціалізований пожежний легковий причіп-цистерна) стосовно закупівлі за ДК 021:2015:35110000-8: протипожежного, рятувального та захисного обладнання (спеціалізованого пожежного легкового причіпа-цистерни) прийнято у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ».
Номер:
c60adc6e37f94559bb9e6694f9df098f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-012592-a.a3
Назва:
Просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ».
Вимога:
Як Учасник закупівлі та представник (дилер) виробника товару «Причіп-платформу модель DL-750 (з пожежним модулем)» що пропонується до постачання просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ» у процедури закупівлі ДК 021:2015:35110000-8: протипожежного, рятувального та захисного обладнання (спеціалізованого пожежного легкового причіпа-цистерни) ЛОТ 2 (UA-2023-10-19-012592-a).
Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації ТОВ «Д ЛАЙТ» надало Довідку №2710.4(2)/4 від 27.10.2023р. що містить порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій відповідно до вимог Замовника було зазначено інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. На вимогу замовника учасник має право запропонувати будь яку комплектацію товару яка відповідає вимогам Замовника. Завод виробник має право вносити зміни в конструкцію та комплектацію товару, що не призводить до погіршення якості та технічних характеристик та відповідає вимогам Замовника. Все це не порушує вимогу прописану у пункті 2.8. Додатку 2 «Весь запропонований учасником товар повинен бути однієї марки та моделі».
Відповідність технічних характеристик наведених нижче була підтверджена відповіддю «Так, відповідає», що є підтвердженням відповідності вимогам Замовника.
- Комбінований пожежний ствол;
- Мотопомпа;
- Продуктивність;
- Висота напору, м;
- Потужність двигуна, кВт;
- Об’єм паливного бака, л;
- Вага мотопомпи, кг;
- Повна маса причепа, кг;
- Рама;
- Стояночні гальма.
Для того, щоб у замовника була можливість перевірити відповідність запропонованих учасником характеристик, у складі тендерної пропозиції було надано три варіанти технічних паспортів, в яких в свою чергу було вказано конкретні характеристики з точними показниками які відповідають вимогам Замовника згідно з документами закупівлі.
Враховуючи складнощі з постачанням та можливість заводу виробнику вносити зміни, які не призведуть до погіршення якості та технічних характеристик, для сприяння проведення публічних закупівель в конкурентному середовищі єдиним виходом вважаємо за потрібне надати можливість конкретизувати комплектацію товару при узгодженні та підписанні договору на поставку або дати можливість вказати перелік варіантів комплектації в якості відповіді на кожну вимогу замовника, за умови, що запропоновані учасником варіанти комплектації відповідатимуть вимогам замовника.
Виходячи з наведеного, просимо переглянути рішення Замовника про відхилення ТОВ «Д ЛАЙТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Лісів України (Причіп-цистерна).pdf 02.11.2023 17:15
- ПРОТОКОЛ № 1150 (розгляд вимога цистерни Д Лайт).docx 03.11.2023 12:00
Дата подачі:
02.11.2023 17:15
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Враховуючи вищезазначені норми Закону, замовником було встановлено у тендерній документації такі способи підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації:
Згідно пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування товару, виробника товару, країну походження, технічні та якісні характеристики запропонованого товару.
Отже, Замовником було встановлено вимогу щодо обов'язковості зазначення у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 2710.4(2)/4 від 27.10.2023р. (файл «Технічні характеристики предмета закупівлі Лот 2.pdf»), що містить порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій учасником не зазначено такі технічні та якісні характеристики запропонованого товару:
Комбінований пожежний ствол;
Мотопомпа;
Продуктивність;
Висота напору, м;
Потужність двигуна, кВт;
Об’єм паливного бака, л;
Вага мотопомпи, кг;
Повна маса причепа, кг;
Рама;
Стояночні гальма.
Виходячи з наведеного, надана інформаційна довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 2710.4(2)/4 від 27.10.2023р. не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є порушенням вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2023 № 12529-р/пк-пз.
Виходячи з наведеного, рішення щодо відхилення тендерну пропозицію ТОВ «Д ЛАЙТ» за лотом №2 (спеціалізований пожежний легковий причіп-цистерна) стосовно закупівлі за ДК 021:2015:35110000-8: протипожежного, рятувального та захисного обладнання (спеціалізованого пожежного легкового причіпа-цистерни) прийнято у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
399c59ebda134846a5771c364c27de64
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-012592-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме "Копію(ї) сертифікату(ів) відповідності транспортних засобів чи сертифікату(ів) відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому(их) зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.", адже вона означає, що товар повинен бути вже в наявсті і унеможливлює виробити товар, адже VIN код отримується тільки після виготовлення. Тому в тендері можуть прийти лише ті учасники, в яких товар вже є в наявності, а це звужує коло потенційних учасників, що суперечуть "Закону про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ № 1088 (розгляд звернення причіп-цистерна) .docx 25.10.2023 12:55
Дата подачі:
24.10.2023 16:21
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація, крім інформації визначеної у частині 2 цієї статті, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.п. 1 пункту 6-1 Розділу Х Закону, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків.
Згідно п.п. 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону, особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються зокрема до пожежних автоцистерн.
Відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022р. № 861 (далі - Порядок), якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Враховуючи зазначені норми Закону та Порядку, замовником у тендерній документації було встановлено наступну вимогу: 4.1.5. на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію(ї) сертифікату(ів) відповідності транспортних засобів чи сертифікату(ів) відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому(их) зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Таким чином, вимоги тендерної документації в частині підтвердження ступеня локалізації товару, який пропонується учасником, встановлені Замовником у повній відповідності до вимог законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2023 01:01
Вимога
Відхилено
time
Номер:
194a9a73c4774d65b34d19ed5450938e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-19-012592-a.c1
Назва:
1758255941
Вимога:
Natalia, are you working at night or from California? Why did you set so ridiculous closing time? Change to office hours.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ № 1066 (розгляд звернення напівпричеп цистерни).docx 21.10.2023 00:00
Дата подачі:
19.10.2023 16:30
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель 19.10.2023 р., кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить 27.10.2023 р., що відповідає вимогам Закону та Особливостей.
Водночас повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено обмежень стосовно часу кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено