• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (код та назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 33162000-3 — Апаратура та інструменти для операційних блоків), НК 024-2023 – 44091 – Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів)

Торги не відбулися

1 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Період оскарження: 19.10.2023 16:02 - 26.10.2023 01:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: feb682fe442e47c0badc69bc04c244b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-012634-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-19-012634-a від 19.10.2023 року Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради було розпочато процедуру публічної закупівлі (Відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі – Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (код та назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 33162000-3 — Апаратура та інструменти для операційних блоків), НК 024-2023 – 44091 – Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів)) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Ми, як потенційний учасник Процедури закупівлі вважамо, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Так, зокрема, але не виключно: Згідно предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника . Тобто постачання відповідного медичного обладнання можливо тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі. Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників . Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жоден інший учасник(у якого медичне обладнання не гірше за параметрами) не зможе взяти участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку, можливе шляхом: - внесення змін до Тендерної документації щодо технічних характеристик, які розширять коло потенційних учасників та надати змогу економії бюджетних коштів, Вам як Замовнику. - Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ. Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше зпитання!. Ваші зауваження враховані, тендерну документацію опубліковано в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено