-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційно-технічне супроводження комп'ютерної програми «Автоматизоване робоче місце фахівця медичного закладу»
Завершена
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2018 15:42 - 05.04.2018 16:00
Вимога
Відхилено
Не правомірна відміна в участі
Номер:
d274f4f2858b407eb866641c9b26df78
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-02-001537-a.b2
Назва:
Не правомірна відміна в участі
Вимога:
1) У ціновій пропозиції ми не вказували "ціна за встановлення МІС АСКЕП" а вказували "Всі найменування відповідно до технічних вимог". Себто - ми подались саме на підтримку та обслуговування поточного рішення у вашому закладі.
2) Свідоцтва платника єдиного податку не вкладено бо ми не є платником єдиного податку.
3) Дата відгуку та свідоцтва про авторське право - ніякого відношення одне до одного не мають. (перед сертифікатом був авторський договір від 1го червня 2017р.).
Ще раз наголошуємо - що готові в повній мірі надати послуги що вказані в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2018 16:08
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ
Шановний ТзОВ «АСКЕПТ» (надалі-Учасник), надаємо відповідь на Вашу скаргу від 14.04.2018, 16:08. ID: UA-2018-04-02-001537-a.b2, стосовно закупівлі UA-2018-04-02-001537-а.
Хочемо ще раз зауважити, що Тендерний комітет КНП «ЦПМСД № 1 Дніпровського р-ну м. Києва» при проведенні державних закупівель на товари, послуги та роботи керується виключно Законом України «Про здійснення державних закупівель» та дотримується Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» про «Порядок здійснення допорогових закупівель»
Розглянувши Вашу скаргу стосовно не правомірної відміни в участі, надаємо роз’яснення:
1) У ціновій пропозиції Учасником було вказано "Всі найменування відповідно до технічних вимог" – при цьому, сертифікат № 112/CCR 161017 на авторські права та договір на використання цих прав відносяться до «Медичної інформаційної системи «ASKEP.net». Цим фактом підтверджується юридична та фактична не можливість супроводження Учасником пакету медичного програмного забезпечення «Автоматизоване робоче місце фахівця медичного закладу» , оскільки Учасник не має авторських прав або договору на ці права - на обслуговування на пакет медичного програмного забезпечення «Автоматизоване робоче місце фахівця медичного закладу».
2) Однією з вимог Замовника, в п. 4 кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження, було прописано в складі пропозиції Учасник повинен надати копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або інший документ, якій підтверджує сплату єдиного податку та копію останнього фінансового звіту з відміткою про прийняття в ДПІ -Учасником документи не надано. Кваліфікаційні вимоги не виконано в повному обсязі!
- Якщо Учасник не являється платником всіх податків – обов’язково надається роз’яснення (не надано).
- Копію останнього фінансового звіту з відміткою про прийняття в ДПІ – не надано.
3) Стосовно інформації викладеної Учасником скарзі, що перед сертифікатом був авторський договір від 1го червня 2017р.
Розглянувши установчі документи Учасника, а саме Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань – де зазначено, що дата запису в Єдиному державному реєстрі Учасника - 06.09.2017р. Авторський договір про який повідомляє Учасник датується 1го червня 2017р., що значно раніше ніж відбулася реєстрація самого Учасника. Отже даний договір не може свідчити про те, що Учасником надавались послуги в рамках «Медичної інформаційної системи «ASKEP.net»
Враховуючи вище вказане вважаємо, що прийняте нами рішення, оформлене Протоколом № 76 від 12 квітня 2018р. є правомірним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Відповідність кваліфікаційним вимогам відхиленої пропозиції.
Номер:
7dedf68bcf2c46348b59057beddcdadc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-02-001537-a.b1
Назва:
Відповідність кваліфікаційним вимогам відхиленої пропозиції.
Вимога:
ТОВ Аскеп був відхилений у звязку із: "Учасник ТзОВ "АСКЕП" запропонував нове програмне забезпечення та його супровід. Замовник вимагав : інформаційно - технічне супроводження комп'ютерної програми "Автоматизоване робоче місце фахівця медичного закладу""
1) Згідно антимонопольного законодавства не можна вказувати чітке рішення а має бути визначення "такето рішення або аналог" - ми запропонувала аналог що в рази кращий а також дешевший для вашого закладу.
2) При потребі ми можемо також продовжити супровід поточного рішення.
3) Прошу звернути увагу що даний замовник аналогічний функціонал поставляє в рази дешевше іншим закладам, наприклад: Київська міська клінічна лікарня №12 - за 18тис.грн отримала аналогічну тендертну пропозицію.
Враховуєчи вище вказане вважаємо економічно вигіднішим та адміністративно ефективнішим - використання нашого рішення в подальшому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2018 17:57
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ
Шановний ТзОВ «АСКЕПТ» (надалі-Учасник), надаємо відповідь на Вашу скаргу від 12.04.2018 р. 17:57. ID: UA-2018-04-02-001537-a.b1, стосовно закупівлі UA-2018-04-02-001537-а.
Тендерний комітет КНП «ЦПМСД № 1 Дніпровського р-ну м.Києва» при проведенні державних закупівель на товари, послуги та роботи керується виключно Законом України «Про здійснення державних закупівель» та дотримується Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» про «Порядок здійснення допорогових закупівель»
Розглянувши наданий Вами пакет документів, Тендерний комітет прийняв рішення про не відповідність до заявлених технічних вимог оголошення № UA-2018-04-02-001537-а, а саме:
1) Учасник в своїй пропозиції запропонував встановлення та супровід нової програми «Медична інформаційна система «ASKEP.net» цим самим порушив предмет закупівлі.
В КНП «ЦПМСД №1 Дніпровського р-ну м. Києва» з 2014 року функціонує пакет медичного програмного забезпечення «Автоматизоване робоче місце фахівця медичного закладу», робота даного пакету налагоджена, працює безперебійно, має величезну базу даних. На встановлення та налагодження нової програми потрібен час, в рамках нової медичної реформи – це неможливо, оскільки постійно іде видалення неактуальних даних із існуючої системи та внесення нової інформації до існуючої Бази даних для формування звітності.
2) Однією з вимог Замовника, в п. 4 кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження, було прописано в складі пропозиції Учасник повинен надати копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або інший документ, якій підтверджує сплату єдиного податку та копію останнього фінансового звіту з відміткою про прийняття в ДПІ -Учасником документи не надано. Кваліфікаційні вимоги не виконано в повному обсязі!
Хочемо зауважити, що в складі пропозиції Учасник повідомляє, що має досвід у постачанні, встановленні та технічній підтримці інформаційних систем у сфері охорони здоров’я, та на підтвердження посилається на відгук від КНП «Дрогобицької міської поліклініки»
Наданий Відгук містить не достовірну інформацію, оскільки Лист-відгук датований 04.10.2017р., в той час як сертифікат № 112/CCR 161017 на авторські права та договір на використання цих прав датуються 06.10.2017р.
Враховуючи вище вказане вважаємо, що прийняте нами рішення, оформлене Протоколом № 76 від 12 квітня 2018р. є правомірним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні