• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-23Т_633_ВО Рефлектометр

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

584 778.72 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 847.79 UAH
Період оскарження: 19.10.2023 10:38 - 04.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

рішення замовника

Номер: 69f390fb2a9f42d8afa739de54d78ae6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-003082-a.c2
Назва: рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Ваше рішення "Учасником не надано жоден з документів на відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації передбачених розділом 1 додатку №1 Тендерної документації" не відповідає дійсності. ТОВ "Тестел-Сервіс" в форматі тендерної пропозиції надало необхідні документи згідно Додатку 1 пункту 1, а саме: 1. EC_Декларація відповідності_оригінал з перекладом 2.Smartotdr126A_Підтвердження відповідності технічній специфікації_оригінал з перекладом 3.Довідка_Порівняльна таблиця для ЕКВІВАЛЕНТУ 4.Довідка_Технічні, якісні та кількісні характеристики. 5.Довідка_Щодо відповідності вимогам технічних регламентів 6.Довідка_Щодо сертифікаціі 7.Паспорт на товар 8.Сертифікат якості VIAVI NSE ISO9001_оригінал з перекладом Просимо повторно переглянути представлені нами документи і в рішенні замовника вказати, які конкретно документи не задовольняють кваліфікаційну комісію.
Вирішення: Шановний Учасник. На виконання пункту 1 додатку 1 тендерної документації щодо відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації Ви не надали як підтвердження один з наступних документів: 1.1. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, як підтвердження надати один з наступних документів: 1.1.1. Оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копія сертифікату відповідності, виданий органом оцінки відповідності або органом сертифікації, чинний на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника. 1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації. 1.2. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів, як підтвердження надати один з наступних документів: 1.2.1. Оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копія декларації про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника. 1.2.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності вимогам технічних регламентів щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації щодо проведення даної процедури. 1.3. У випадку, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів: Оригінал або завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу з оцінки відповідності або органу сертифікації з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 90 днів до дати розкриття пропозицій, або декларацію постачальника(виробника) про відповідність за зразком, який наведено нижче. 1.4. Якщо оцінка відповідності товару проведена за межами України, надати документ про таку оцінку, а також надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». У складі тендерної пропозиції учасника міститься Декларація відповідності ЄС що оцінка відповідності товару проведена за межами України, проте не надано документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», що суперечить пункту 1.4. додатку №1 Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника міститься Довідка, видана ДП «Укрметртестстандарт» у якій відсутня інформація про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, що суперечить вимогам п. 1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Рішення замовника не відповідає дійсності.

Номер: 5cf4de84a07a43798922ce0c2eedd1b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-19-003082-a.c1
Назва: Рішення замовника не відповідає дійсності.
Скарга:
Шановний Замовник! Ваше рішення "Учасником не надано жоден з документів на відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації передбачених розділом 1 додатку №1 Тендерної документації" не відповідає дійсності. ТОВ "Тестел-Сервіс" в форматі тендерної пропозиції надало необхідні документи згідно Додатку 1 пункту 1, а саме: 1. EC_Декларація відповідності_оригінал з перекладом 2.Smartotdr126A_Підтвердження відповідності технічній специфікації_оригінал з перекладом 3.Довідка_Порівняльна таблиця для ЕКВІВАЛЕНТУ 4.Довідка_Технічні, якісні та кількісні характеристики. 5.Довідка_Щодо відповідності вимогам технічних регламентів 6.Довідка_Щодо сертифікаціі 7.Паспорт на товар 8.Сертифікат якості VIAVI NSE ISO9001_оригінал з перекладом Просимо повторно переглянути представлені нами документи і в рішенні замовника вказати, які конкретно документи не задовольняють кваліфікаційну комісію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.11.2023 18:38
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСТЕЛ-СЕРВІС", Андреєв Олександр Павлович 380503311865 aap@testel.kiev.ua