-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-23Т_624_ВО: Код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (оливи мастильні)
Оливи мастильні
Завершена
1 423 114.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 115.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 115.57 UAH
Період оскарження:
18.10.2023 16:50 - 27.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування або викладення у новій редакції Протоколу № 624/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2023р.
Номер:
391fe4152025420f9e0bba6c99033cdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-014115-a.b3
Назва:
ВИМОГА про скасування або викладення у новій редакції Протоколу № 624/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2023р.
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВЕКС», Код ЄДРПОУ: 44274405 (далі також - Компанія або Товариство), має необхідність звернутися з наступним.
Товариство, в процесі проведення процедури закупівлі, номер оголошення на проведення закупівлі: СА-2023-10-18-014115-а, отримало Протокол № 624/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2023р.
Так, відповідно до змісту Протоколу, під час розгляду пропозиції учасника торгів ТОВ "Виробнича компанія "Авекс" на закупівлю: Код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (оливи мастильні), виявлено невідповідність в інформації, а саме: в наданій довідці про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків, зазначена недостовірна інформація.
З урахуванням наведеного, уповноважена особа Замовника вирішила:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Виробнича компанія "Авекс" на закупівлю: Код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (оливи мастильні). згідно п.п. п. 44 Особливостей: учасник у тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено Згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей.
З приводу наведеного, повідомляємо, що Товариство не погоджується з окресленим рішенням (Протоколом), адже вказана причина будь-яким чином, не впливає на зміст тендерної пропозиції у розрізі Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», та жодним чином не призводить до спотворення інформації та не змінює, ані предмету закупівлі, ані цінової пропозиції, ані інших суттєвих умов закупівлі.
Так, Товариство своєчасно та належним чином реєструє всі податкові накладні своїм контрагентам, проте, Компанія не може відповідати за дії/бездіяльність податкового органу, який, в свою чергу, не завжди діє правомірно.
Окрім того, не має гарантії, що контрагентам, з якими Замовник налагодить співробітництво, не буде заблоковано податкові накладні в майбутньому.
Відтак, звертаючись до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не впливають на зміст тендерної пропозиції.
У п. 5.2. Тендерної документації наведено примірний перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, з уточненням «зокрема, але не виключно».
Таким чином, під поняття формальних (несуттєвих) помилок можна віднести будь-які відомості, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення та/або не стосуються характеристики предмета закупівлі.
Допущена ж Товариством помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі.
Також, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаючись до ч. 9. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З наведених правових норм вбачається, що Замовник повинен був надати учаснику (Компанії) можливість на виправлення помилки, чого Замовником, всупереч діючому законодавству, зроблено не було, результатом чого стала дискваліфікація Товариства.
Окрім того, станом на дату даної Вимоги, одинично та безпідставно заблокована Товариству податкова накладна є зареєстрованою у встановленому порядку, а, відповідно, помилка є виправленою Товариством (скани Квитанції про реєстрацію податкової накладної від 09.11.2023р. з зареєстрованою податковою накладною, додаються).
Таким чином, причина відхилення пропозиції Товариства, на думку останнього, не є об’єктивною, достатньою та обґрунтованою для її реалізації, адже Товариство не може та не повинно відповідати за протиправні дії/бездіяльність податкового органу, а окрім того, не було повідомлене Замовником у встановленому порядку про необхідність виправлення помилки.
На підставі вищевикладеного, Товариство вимагає скасувати Протокол № 624/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2023р. або викласти його у новій редакції.
Додатки:
- скани Квитанції про реєстрацію податкової накладної від 09.11.2023р. з зареєстрованою Податковою накладною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток.pdf 10.11.2023 16:08
- Вимога від 10.11.2023 (2).pdf 10.11.2023 16:08
Дата подачі:
10.11.2023 16:08
Вирішення:
Рішення щодо відхилення учасника було вже прийнято. Що визначається протоколом №624/2 відповідно пп.44 учасник зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абхацом першим пунктом 42 цих особливостей: в наданій довідці про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків, зазначена недостовірна інформація.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тара та упаковка
Номер:
108bbcc8eddf4a97ab4fa07b06f643ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-014115-a.c2
Назва:
Тара та упаковка
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що в документації не вказані вимоги до тари та упаковки. Варто зазначити, що від тари суттєво залежить вартість продукції та її доставки (налив, бочка, каністра і т.д.).
Зважаючи на вищезазначене звертаємось до Вас з Вимогою внести зміни в документацію та вказати вимоги до фасування продукції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2023 13:15
Вирішення:
Повідомляємо що продукція буде прийматися в наливі або в інші зручній для вас тарі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги
Номер:
08775662e5154535b43ef7c675b6cfd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-014115-a.a1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказані вимоги до предмету закупівлі, а саме Додаток А. В даному додатку вказані технічні вимоги, а саме до оливи турбінної ТП-22 (або еквівалент). Повідомляємо, що показник за №4 (Стабільність проти окислення) визначається двома показниками, що мають фактичні значення, а саме:
- осад після окислення
- кислотне число після окислення.
Сам по собі показник №4 "Стабільність проти окислення" не може мати цифрового визначення.
Також, повідомляємо, що показник за №17 (Стабільність проти окислення в універсальному приладі) визначається двома показниками, що мають фактичні значення, а саме:
- масова частка осаду після окислення
- кислотне число після окислення.
Сам по собі показник №17 "Стабільність проти окислення в універсальному приладі" не може мати цифрового визначення.
Виходячи з вищезазначеного звертаємось до Вас з вимогою прибрати цифрові визначення даних параметрів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Додатково вкладаємо Додаток А, в якому червоним виділено помилку у Технічних вимогах до оливи турбінної ТП-22 (або еквівалент)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток А.docx 19.10.2023 15:02
Дата подачі:
19.10.2023 15:02
Вирішення:
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом
Статус вимоги:
Задоволено