-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Персональні мобільні відео реєстратори та Станція заряджання та копіювання даних до персональних мобільних відео реєстраторів
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2018 10:58 - 01.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
025fd4973854488d80dffecb1b081b20
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-000515-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
17.04.2018 року протоколом №44 засіданням тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області було розглянуто Тендерну пропозицію Учасника «НК ІТ-ПРОЕКТ» за ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-14-000515-c та обраною такою, яка відповідає Вимогам Тендерної документації.
Ретельно розглянувши пропозицію Учасника були виявлено невідповідність Вимогам Тендерної документації яку не врахував Замовник, а саме:
в Додатку №3 до Тендерної документації в п. 8 Замовник Вимагає від Учасників - Декларацію про відповідність персонального мобільного відео реєстратора Технічному регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679.
Нагадаємо декларація має бути згідно встановленого зразка в Додатку №4 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679, саме його Вимагає Замовник в умовах Закупівлі, надання аналогічних документів крім Декларації Замовник не вказав.
При проведенні засідання Тендерного комітету жоден з членів Комітету не надав уваги на відсутність у Учасника Документів, які Учасник повинен був надати у своїй пропозиції.
Враховуючи Засідання Тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області 13.04.2018 року, задокументований протоколом № 43, Секретар Тендерного комітету Жилінська К.О. повідомила, що користуючись правом, наданим ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником для підтвердження інформації наданої учасником, були направлені запити до сервісних центрів, за адресами, вказаними у довідці ФОП Кириченко А.В. Також подано запит фірмі – виробникові щодо офіційного представництва на території України з поставки DMT – 10.
При розгляді Пропозиції Учасника «НК ІТ – Проект» питання перевірки достовірності інформації не виникло у жодного з членів Засідання Комітету.
Також Лист отриманий Замовником від Виробника продукції підготовлений за допомогою Учасника НК ІТ – Проект, який був посередником у отриманні Листа від Виробника «SHENZEN Diamante Technologi CO», від 13.04.2018 №2715/14.03-01.
Враховуючи вищезазначене процедура проведення Закупівлі суперечать принципам Закупівель вказаних у ст.3 ЗУ «Про державні закупівлі»
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи порушення процедури Закупівлі та Дискримінацію Учасника ФОП Кириченко А.В. , Вимагаємо:
- Дискваліфікувати Учасника «НК ІТ – Проект» Пропозиція якого не відповідає Вимогам Тендерної документації( Не надання Декларації про відповідність персонального мобільного відео реєстратора Технічному регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679. Встановленого зразку.)
- Відмінити процедуру закупівлі через неможливість об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дискримінації учасників.
- Від уповноваженій особі (особам) під час організації та проведення процедури закупівлі забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедури закупівлі в інтересах замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду скарги..pdf 02.05.2018 15:05
Дата подачі:
26.04.2018 19:30
Вирішення:
Секретаря тендерного комітету Жилінську К.О., яка повідомила, що 26.04.2018 року о 19:30год. надійшла скарга від учасника торгів ФОП Кириченко А.В.:
Лот 1 – Персональні мобільні відео реєстратори;
В поданій скарзі учасник ФОП Кириченко А.В. вимагає відмінити рішення про визнання ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” переможцем закупівлі за:
Лотом 1 – Персональні мобільні відео реєстратори, адже вважає рішення Замовника незаконним.
У своїй скарзі ФОП Кириченко А.В. звертає увагу тендерного комітету на те, що учасник ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ”, якого було визнано переможцем торгів, у складі своєї тендерної пропозиції не надав «Декларацію на відповідність персонального мобільного відео реєстратора», що зазначено в п.8 Додатку №5 до Тендерної документації, а тому його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного учасник торгів ФОП Кириченко А.В. просить відмінити рішення тендерного комітету про визнання ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” переможцем торгів за:
Лотом 1 – Персональні мобільні відео реєстратори.
Розглянувши повторно документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ”, встановлено, що учасник дійсно не подав декларацію про відповідність ні щодо відео реєстраторів, ні щодо станції заряджання та копіювання даних до персональних мобільних відео реєстраторів, як вимагалось пунктом 8 Додатку №5 до тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 7 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Рудзевич А.В. запропонував задовольнити скаргу та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” за Лотом 1 та за Лотом 2, відхилити тендерну пропозицію ТОВ “НК ІТ-ПРОЕКТ” за Лотом 1 та за Лотом 2.
Відмінити торги відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Очікує розгляду
Скарга на порушення процедури закупівлі
Номер:
4ec54b188b184f7c91d7eae9d91741f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-000515-c.a4
Назва:
Скарга на порушення процедури закупівлі
Скарга:
17.04.2018 року протоколом №44 засіданням тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області було розглянуто Тендерну пропозицію Учасника «НК ІТ-ПРОЕКТ» за ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-14-000515-c та обраною такою, яка відповідає Вимогам Тендерної документації.
Ретельно розглянувши пропозицію Учасника були виявлено невідповідність Вимогам Тендерної документації яку не врахував Замовник, а саме:
в Додатку №3 до Тендерної документації в п. 8 Замовник Вимагає від Учасників - Декларацію про відповідність персонального мобільного відео реєстратора Технічному регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679.
Нагадаємо декларація має бути згідно встановленого зразка в Додатку №4 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679, саме його Вимагає Замовник в умовах Закупівлі, надання аналогічних документів крім Декларації Замовник не вказав.
При проведенні засідання Тендерного комітету жоден з членів Комітету не надав уваги на відсутність у Учасника Документів, які Учасник повинен був надати у своїй пропозиції.
Враховуючи Засідання Тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області 13.04.2018 року, задокументований протоколом № 43, Секретар Тендерного комітету Жилінська К.О. повідомила, що користуючись правом, наданим ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником для підтвердження інформації наданої учасником, були направлені запити до сервісних центрів, за адресами, вказаними у довідці ФОП Кириченко А.В. Також подано запит фірмі – виробникові щодо офіційного представництва на території України з поставки DMT – 10.
При розгляді Пропозиції Учасника «НК ІТ – Проект» питання перевірки достовірності інформації не виникло у жодного з членів Засідання Комітету.
Також Лист отриманий Замовником від Виробника продукції підготовлений за допомогою Учасника НК ІТ – Проект, який був посередником у отриманні Листа від Виробника «SHENZEN Diamante Technologi CO», від 13.04.2018 №2715/14.03-01.
Враховуючи вищезазначене процедура проведення Закупівлі суперечать принципам Закупівель вказаних у ст.3 ЗУ «Про державні закупівлі»
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи порушення процедури Закупівлі та Дискримінацію Учасника ФОП Кириченко А.В. , Вимагаємо:
- Дискваліфікувати Учасника «НК ІТ – Проект» Пропозиція якого не відповідає Вимогам Тендерної документації( Не надання Декларації про відповідність персонального мобільного відео реєстратора Технічному регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 р. №679. Встановленого зразку.)
- Відмінити процедуру закупівлі через неможливість об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дискримінації учасників.
- Від уповноваженій особі (особам) під час організації та проведення процедури закупівлі забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедури закупівлі в інтересах замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2018 19:30
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
cd556f39cc57435da2fdfdf16ad84af0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-000515-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
13.04.2018 року протоколом №43 засіданням тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області було дискваліфіковано Учасника Закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-14-000515-c - ФОП Кириченко А.В. аргументуючи свої дії невідповідністю умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- «в п. 10 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання Товару. В довідці наданій ФОП Кириченко А.В. підтверджено наявність обладнання та працівників відповідної кваліфікації, без переліку таких працівників, без зазначення їх рівня освіти, кваліфікації та спеціальності, що не дає Замовнику бути впевненим у наявності в працівників досвіду, кваліфікації, та знань у сфері діяльності.»
Прошу врахувати що, в тендерній документації Замовника ВКАЗАНО - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання Товару, саме таку Довідку й надав Учасник у складі своєї пропозиції. Замовник не Вимагає вказати перелік таких працівників, зазначення їх рівня освіти, кваліфікації та спеціальності. Вимагати від Учасника довідку іншого змісту є порушенням дійсного законодавства та порушують принципи Державних Закупівель.
- «п.11 Додатку 3 передбачає надання учасниками процедури закупівлі Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів ( не менше трьох), який укладено у 2016-2017 роках.»
Прошу врахувати що в Учасника наявні Договори які укладено у 2016-2017 роках, але у Тендерній документації Замовник не потребує надання копій таких Договорів.
Чому Тендерний Комітет потребує документи які не зазначені у Тендерній документації Учаснику не відомо, але це напряму порушує права Учасників Закупівлі.
- Замовник вказує « В довідці про відсутність підстав визначених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП Кириченко А.В. не надає інформацію щодо обставин, передбачених пунктами 1,7 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Щодо не надання посилання на Заведені відомості про рішення органів АМКУ, як Вимагає Замовник, Учасник повідомляє наступне згідно ст. 17, ч 3 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Що до сервісних центрів Учаснику не відомі організації до яких звертався Замовник для підтвердження інформації. Також повідомляємо що до Учасника не надходило від Замовника запитів що до уточнення інформації про Сервісні центри. У разі необхідності Учасник може надати інформацію про Договір з Сервісним центром у м. Вінниця.
Що до авторізаційного листа ФОП Кириченко А.В. повідомляє про наявність Листа від Виробника відеореєстраторів DMT 10 та за Вимогою Замовника готові надати його.
Враховуючи що Вимоги які висунуті до Учасника Засіданням Тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області є незаконні, такі що суперечать принципам вказаним в ст.. 3 ЗУ «Про держані закупівлі», ФОП Кириченко А.В. Вимагає від Тендерного Комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:
1). Надати аргументовану відповідь чому до Участника висуваються Вимоги які є не законними;
2). Відмінити рішення Засідання Тендерного Комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 13.04.2018 року протоколом №43
3). Розглянути пропозицію Учасника керуючись чинним Законодавством;
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду скарги.pdf 24.04.2018 14:20
Дата подачі:
23.04.2018 18:17
Вирішення:
Розглянувши звернення ФОП Кириченко А.В. було встановлено, що:
відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає «Лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні) персонального мобільного відео реєстратора про те, що Учасник має повноваження пропонувати дані вироби за цією процедурою закупівлі, матиме можливість забезпечити їх поставку в обсягах та строках, визначених Замовником». Так, як ФОП Кириченко А.В., у такому листі наданому у складі тендерної пропозиції повідомляє, що він є офіційним представником на території України компанії – виробника відео реєстраторів DMT (зокрема DMT 10) та пристроїв заряджання до них (лист – підтвердження Учасника додається).
У таких документах, як «Декларації про відповідність» та «Сертифікат дослідження конструкції» ФОП Кириченко А.В. у графі «виробник продукції» скрізь вказує фірму Shenzhen Diamante Technology Co., Ltd.
Надіславши запит (лист № 14.03.-01/1767 від 11.04.2018 року) керівнику вказаної фірми – виробника (що передбачено ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), чи ФОП Кириченко А.В., дійсно є їх офіційним представником на території України з питань постачання персональних мобільних відео реєстраторів та станцій заряджання та копіювання даних до них, було отримано негативну відповідь.
У своєму листі (№2715/14.03-01 від 13.04.2018 року) компанія – виробник Shenzhen Diamante Technology Co., Ltd. повідомила, що ніколи не надавали повноваження на здійснення постачання (включаючи імпорт чи перепродаж) будь – якої продукції DIAMANTE підприємцю ФОП Кириченко А.В. (Лист додається).
У листі – підтвердженні зазначається, що ФОП Кириченко А.В. неодноразово здійснював поставку відео реєстраторів DMT, пристроїв заряджання та докстанцій до них територіальним підрозділам Держпродспоживслужби, при цьому самостійно вказавши, що копії договорів додаються у складі тендерної пропозиції. Але, зазначених копій договорів не надав.
У своїй скарзі ФОП Кириченко А.В. зазначає, що йому невідомі організації до яких звертався Замовник. Але, у довідці про наявність сервісного центру ФОП Кириченко А.В. вказує адреси: (м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд.25, офіс 38 тел. (043)265-64-17, (043)268-29-82, (067)966-37-07 та м. Вінниця, вул. Некрасова, 1 тел. (043)257-92-99) (копія додається) сервісних центрів щодо виконання гарантійного та післягарантійного ремонту.
За вказаними адресами знаходяться такі сервісні центри, як «Мегапіксель +» та «GRIOL». Після звернення (Лист № 14.03-01/1765 від 11.04.2018 року та Лист №14.03-01/1766 від 11.04.2018 року) для підтвердження чи спростування наявності укладеного Договору з ФОП Кириченко А.В. на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту. Жоден із вищезазначених сервісних центрів не підтвердив наявність договору укладеного із ФОП Кириченко А.В. на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (Листи додаються).
Тому, навіть з огляду на можливість прийняття аргументів учасника щодо довідок про наявність персоналу, відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», все одно рішення від 13.04.2018 року (що затверджено Протоколом № 43) про дискваліфікацію учасника ФОП Кириченко А.В., не підлягає скасуванню, а скарга до задоволення, оскільки ним надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі (ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо сервісних центрів та офіційного представництва фірми – виробника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
a820df08a8d4499ba02683a566b6d23d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-000515-c.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
13.04.2018 року протоколом №43 засіданням тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області було дискваліфіковано Учасника Закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-14-000515-c - ФОП Кириченко А.В. аргументуючи свої дії невідповідністю умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- «в п. 10 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання Товару. В довідці наданій ФОП Кириченко А.В. підтверджено наявність обладнання та працівників відповідної кваліфікації, без переліку таких працівників, без зазначення їх рівня освіти, кваліфікації та спеціальності, що не дає Замовнику бути впевненим у наявності в працівників досвіду, кваліфікації, та знань у сфері діяльності.»
Прошу врахувати що, в тендерній документації Замовника ВКАЗАНО - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання Товару, саме таку Довідку й надав Учасник у складі своєї пропозиції. Замовник не Вимагає вказати перелік таких працівників, зазначення їх рівня освіти, кваліфікації та спеціальності. Вимагати від Учасника довідку іншого змісту є порушенням дійсного законодавства та порушують принципи Державних Закупівель.
- «п.11 Додатку 3 передбачає надання учасниками процедури закупівлі Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів ( не менше трьох), який укладено у 2016-2017 роках.»
Прошу врахувати що в Учасника наявні Договори які укладено у 2016-2017 роках, але у Тендерній документації Замовник не потребує надання копій таких Договорів.
Чому Тендерний Комітет потребує документи які не зазначені у Тендерній документації Учаснику не відомо, але це напряму порушує права Учасників Закупівлі.
- Замовник вказує « В довідці про відсутність підстав визначених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП Кириченко А.В. не надає інформацію щодо обставин, передбачених пунктами 1,7 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Щодо не надання посилання на Заведені відомості про рішення органів АМКУ, як Вимагає Замовник, Учасник повідомляє наступне згідно ст. 17, ч 3 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Що до сервісних центрів Учаснику не відомі організації до яких звертався Замовник для підтвердження інформації. Також повідомляємо що до Учасника не надходило від Замовника запитів що до уточнення інформації про Сервісні центри. У разі необхідності Учасник може надати інформацію про Договір з Сервісним центром у м. Вінниця.
Що до авторізаційного листа ФОП Кириченко А.В. повідомляє про наявність Листа від Виробника відеореєстраторів DMT 10 та за Вимогою Замовника готові надати його.
Враховуючи що Вимоги які висунуті до Учасника Засіданням Тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області є незаконні, такі що суперечать принципам вказаним в ст.. 3 ЗУ «Про держані закупівлі», ФОП Кириченко А.В. Вимагає від Тендерного Комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:
1). Надати аргументовану відповідь чому до Участника висуваються Вимоги які є не законними;
2). Відмінити рішення Засідання Тендерного Комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 13.04.2018 року протоколом №43
3). Розглянути пропозицію Учасника керуючись чинним Законодавством;
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду скарги.pdf 24.04.2018 14:19
Дата подачі:
23.04.2018 18:17
Вирішення:
Розглянувши звернення ФОП Кириченко А.В. було встановлено, що:
відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає «Лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні) персонального мобільного відео реєстратора про те, що Учасник має повноваження пропонувати дані вироби за цією процедурою закупівлі, матиме можливість забезпечити їх поставку в обсягах та строках, визначених Замовником». Так, як ФОП Кириченко А.В., у такому листі наданому у складі тендерної пропозиції повідомляє, що він є офіційним представником на території України компанії – виробника відео реєстраторів DMT (зокрема DMT 10) та пристроїв заряджання до них (лист – підтвердження Учасника додається).
У таких документах, як «Декларації про відповідність» та «Сертифікат дослідження конструкції» ФОП Кириченко А.В. у графі «виробник продукції» скрізь вказує фірму Shenzhen Diamante Technology Co., Ltd.
Надіславши запит (лист № 14.03.-01/1767 від 11.04.2018 року) керівнику вказаної фірми – виробника (що передбачено ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), чи ФОП Кириченко А.В., дійсно є їх офіційним представником на території України з питань постачання персональних мобільних відео реєстраторів та станцій заряджання та копіювання даних до них, було отримано негативну відповідь.
У своєму листі (№2715/14.03-01 від 13.04.2018 року) компанія – виробник Shenzhen Diamante Technology Co., Ltd. повідомила, що ніколи не надавали повноваження на здійснення постачання (включаючи імпорт чи перепродаж) будь – якої продукції DIAMANTE підприємцю ФОП Кириченко А.В. (Лист додається).
У листі – підтвердженні зазначається, що ФОП Кириченко А.В. неодноразово здійснював поставку відео реєстраторів DMT, пристроїв заряджання та докстанцій до них територіальним підрозділам Держпродспоживслужби, при цьому самостійно вказавши, що копії договорів додаються у складі тендерної пропозиції. Але, зазначених копій договорів не надав.
У своїй скарзі ФОП Кириченко А.В. зазначає, що йому невідомі організації до яких звертався Замовник. Але, у довідці про наявність сервісного центру ФОП Кириченко А.В. вказує адреси: (м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд.25, офіс 38 тел. (043)265-64-17, (043)268-29-82, (067)966-37-07 та м. Вінниця, вул. Некрасова, 1 тел. (043)257-92-99) (копія додається) сервісних центрів щодо виконання гарантійного та післягарантійного ремонту.
За вказаними адресами знаходяться такі сервісні центри, як «Мегапіксель +» та «GRIOL». Після звернення (Лист № 14.03-01/1765 від 11.04.2018 року та Лист №14.03-01/1766 від 11.04.2018 року) для підтвердження чи спростування наявності укладеного Договору з ФОП Кириченко А.В. на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту. Жоден із вищезазначених сервісних центрів не підтвердив наявність договору укладеного із ФОП Кириченко А.В. на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (Листи додаються).
Тому, навіть з огляду на можливість прийняття аргументів учасника щодо довідок про наявність персоналу, відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», все одно рішення від 13.04.2018 року (що затверджено Протоколом № 43) про дискваліфікацію учасника ФОП Кириченко А.В., не підлягає скасуванню, а скарга до задоволення, оскільки ним надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі (ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо сервісних центрів та офіційного представництва фірми – виробника.
Статус вимоги:
Відхилено