• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2023 15:41 - 27.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ac792de4af3e4997a827299b31b2e392
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-012226-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 11.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2023 14:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.12.2023 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: 18.10.2023 Замовником розпочато відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, ідентифікаційний номер процедури закупівлі: UA-2023-10-18-012226-a. Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 27.11.2023 року №26 (далі – Рішення) згідно з яким Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО», обрано його переможцем процедури Закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем процедури Закупівлі відповідно до ст. 33 Закону та п. 49 особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 11.12.2023 № 19915-р/пк-пз зобов’язано Центральний парк культури і відпочинку м. Києва скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИНО: Скасувати Рішення Замовника від 27.11.2023 року №26 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a .
Автор: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Юрій Кузьменко +380504947773 kramar.tpv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправлмірну кваліфікацію переможця

Номер: 8eabcb75ab7d42b48c68156561c56a41
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-012226-a.b4
Назва: Скарга на неправлмірну кваліфікацію переможця
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2023 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2023 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: 18.10.2023 Замовником розпочато відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, ідентифікаційний номер процедури закупівлі: UA-2023-10-18-012226-a. Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 07.11.2023 року №23 (далі – Рішення) згідно з яким Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО», обрано його переможцем процедури Закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем процедури Закупівлі відповідно до ст. 33 Закону та п. 49 особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 20.11.2023 № 18599-р/пк-пз зобов’язано Центральний парк культури і відпочинку м. Києва скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. На підставі викладеного, ВИРІШИНО: 1. Скасувати Рішення Замовника від 07.11.2023 року №23 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a .
Автор: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Юрій Кузьменко +380504947773 kramar.tpv@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо дискримінаційних умов

Номер: ec6d8eaa97bd44aaba75a9e162619c5b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-012226-a.c3
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповіді на попередню вимогу так і не було надано логічне обгрунтування щодо наявності автомобілів не раніше 2018 року виспуку у кількості не менше 2-х, та автомобіля не раніше 2022 року випуску у кількості 1-го. Просимо пояснити та документально підтвердити: - як наявність саме вказаних вище автомобілів впливає на можливість забезпечення належної якості та своєчасності надання послуг, що є предметом даної закупівлі; - чому наявність саме вказаних вище автомобілів є передумовою своєчасного і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником; - яким чином наявність саме вказаних вище автомобілів впливає на вчасне та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками. Повторно, звертаю увагу, що Стандарт "ЄВРО-5" обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі з жовтня 2008 року. Фактично екологічний стандарт "Євро-5" в країнах Євросоюзу та США почав діяти в 2009 році, і відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів з "Євро-5" після 2009 року. Стандарт "ЄВРО-6" в країнах Євросоюзу почав діяти в 2015 році. Тобто, екологічним нормам та стандарту "ЄВРО - 5" відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2010 року випуску, стандарту «ЄВРО - 6» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2015 року випуску. Тобто, забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі, можуть учасники, що мають достатню кількість спец. автомобілів (бажано не менше 5-7 шт.) не раніше 2010 року випуску в належному технічному стані і мають достатню штатну кількість водіїв та вантажників, мають належну (власну чи орендовану) ремонтно-технічну базу. Але, чомусь Замовника не цікавить технічний стан авто, оскільки вимога щодо надання учасником діючих протоколів перевірки транспортного засобу відсутня. Також замовника не цікавить чи має учасник достатню кількість водіїв та вантажників, які є гарантією своєчасного надання послуг, та чи має учасник ремонтно-технічну базу. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, повторно просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника спеціалізованих автомобілів (сіміттєвозів) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (Додаток 1, п. 7 Додатку 4 до тендерної документації). При ігноруванні Замовником даної вимоги – буде подано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Підтвердження наявності в учасника не менше 2-х спеціалізованих автомобілів сміттєвозів) не старше 5 років та 1 –го автомобіля не старше 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6» забезпечить участь у тендері організацій, які зможуть забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Відповідність учасника зазначеній вимозі є передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки розташування Замовника (центр столиці, рекреаційна зона відпочинку) потребує вчасного та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками. Щодо екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6». У своїй вимозі учасник посилається на загальні вимоги до екологічних норм, визначені у ст. 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів». Однак, екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, укладеної у 1958 році, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури. Статтею 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», якою і керувався Замовник при встановленні кваліфікаційних критеріїв до обладнання та матеріально-технічної бази учасників, передбачено, що позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Саме такий розділ (пункт) передбачений у встановленій формі (бланку) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Оскільки послуги, що є предметом закупівлі, повинні надаватися в особливій зоні (рекреаційній зоні, зоні відпочинку), враховуючи наявність недобросовісних учасників на ринку вивезення сміття, які у своїй діяльності використовують спеціалізовані автомобілі – сміттєвози 80х-90х років випуску, вимоги, які пред’являються замовником до спеціалізованого транспорту, щодо відповідності екологічним нормам та строку їх випуску, гарантовано забезпечать замовника послугою, що відповідає сучасним екологічним стандартам». Вирішено відхилити вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2023 18:19
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги встановлені у тендерній документації

Номер: f3b468db9ce543ad8dc23a6bdc589b2c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-012226-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги встановлені у тендерній документації
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 30.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.10.2023 17:31
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.11.2023 18:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.11.2023 18:17
Автор: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Юрій Кузьменко +380504947773 kramar.tpv@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документації

Номер: ddf68fbde95c492eab1621e4cc50fe34
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-012226-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника учасник повинен мати спеціалізовані автомобілі (сіміттєвози) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6»). Аналогічна вимога міститься у п. 7 Додатку 4 Тендерної документації Замовника. Тобто приймати участь зможе учасник, який має у власності чи користуванні такі автомобілі. Крім того, Замовником необґрунтовано чому саме не менше 2-х автомобілів не старших 5 років та 1-н автомобіль не старшого 1 року. Дана вимога є дискримінаційною, виходячи з наступного: Відповідно до ст.2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» «Митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: - не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; - не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2025 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2024 року включно.» Стандарт "ЄВРО-5" обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі з жовтня 2008 року. Фактично екологічний стандарт Євро-5 в країнах Євросоюзу та США почав діяти в 2009 році, і відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів з Євро-5 після 2009 року. Стандарт "ЄВРО-6" в країнах Євросоюзу почав діяти в 2015 році. Тобто, екологічним нормам та стандарту ЄВРО - 5» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2010 року випуску, стандарту «ЄВРО - 6» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2015 року випуску. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо наявності в учасника спеціалізованих автомобілів (сіміттєвозів) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6»). При ігноруванні Замовником даної вимоги – потенційним Учасником буде подано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Підтвердження наявності в учасника не менше 2-х спеціалізованих автомобілів сміттєвозів) не старше 5 років та 1 –го автомобіля не старше 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6» забезпечить участь у тендері організацій, які зможуть забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Відповідність учасника зазначеній вимозі є передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки розташування Замовника (центр столиці, рекреаційна зона відпочинку) потребує вчасного та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками. Щодо екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6». У своїй вимозі учасник посилається на загальні вимоги до екологічних норм, визначені у ст. 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів». Однак, екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, укладеної у 1958 році, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури. Статтею 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», якою і керувався Замовник при встановленні кваліфікаційних критеріїв до обладнання та матеріально-технічної бази учасників, передбачено, що позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Саме такий розділ (пункт) передбачений у встановленій формі (бланку) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Оскільки послуги, що є предметом закупівлі, повинні надаватися в особливій зоні (рекреаційній зоні, зоні відпочинку), враховуючи наявність недобросовісних учасників на ринку вивезення сміття, які у своїй діяльності використовують спеціалізовані автомобілі – сміттєвози 80х-90х років випуску, вимоги, які пред’являються замовником до спеціалізованого транспорту, щодо відповідності екологічним нормам та строку їх випуску, гарантовано забезпечать замовника послугою, що відповідає сучасним екологічним стандартам». Вирішено відхилити вимогу ТОВ "Фірма "Володар-Роз" .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2023 18:19