-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання палаток ПВХ каркасних (10 шт.)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2023 14:52 - 25.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування результату тендера
Номер:
42beea58986240108664cb9a749512cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-010594-a.b1
Назва:
Щодо скасування результату тендера
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією учасника та переможця цієї закупівлі ТОВ «Діас Трейдінг» знайшли невідповідність в документах пропозиції до цієї закупівлі, а саме:
Учасник тендеру, згідно додатку 1 п 3.2. «повинен надати для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі тендерної пропозиції:
-оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою…»
ТОВ «Діас Трейдінг» надав ДОГОВІР № 2009 на постачання товарно – матеріальних цінностей від «26» квітня 2023 р. ФІЗИЧНІЇ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЦЮ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА (далі - Покупець). Згідно договору та доданій специфікації ТОВ «Діас Трейдінг» (далі Продавець) передає у власність покупцеві товар «Намет 6х8м з обладнанням». Вартість товару становить: Разом без ПДВ 385 000,00 грн, ПДВ --------, Разом з ПДВ 385 000,00 грн. На момент підпису договору між покупцем та продавцем, продавець має статус платника ПДВ згідно завантаженого документа, а саме Витяг №2304034500038 з реєстру платників на додану вартість від 06.04.2023, тобто ПДВ мало бути визначено.
Також згідно цього договору продавець передає покупцеві товар згідно накладних.
«1. Предмет договору та ціна
1.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупця товари (далі Товари) згідно накладних, а Покупець зобов’язується оплатити вартість Товарів після їх отримання. 1.2. Найменування Товарів: Намет 6х8 з обладнанням у кількості 1 шт. 1.3.Вартість товару – 385 000,00 грн. (Триста вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), в кількості та за цінами, визначеними у накладних. 1.4.Асортимент та кількість Товару передбачається у Специфікації (Додаток №1), яка є невід`ємною частиною даного Договору. 1.5. Обсяг закупівлі Товарів може бути змінено залежно від реального фінансування видатків. 1.6. Покупець зобов’язується купити, тобто прийняти у власність товари і оплатити накладну на умовах даного договору.»
Але як факт підтвердження виконання умов цього договору учасник тендеру завантажує не накладну, а «Акт приймання передачі товару №1 від 11 травня 2023 р» в якому також вказана ціна 385000,00 грн без ПДВ та 385000,00 грн без ПДВ.
Таким чином вважаємо договір, який надав учасник ТОВ «Діас Трейдінг» таким, що не відповідає дійсності, а документи на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі тендерної пропозиції відсутніми.
Згідно розділу 5 пункту 2 ТД, учасник самостійно відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій, які повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Згідно розділу 5 пункту 3 п.п. 3) цієї ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено
Враховуючи вищенаведену інформацію вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника та переможця ТОВ «Діас Трейдінг».
Залишаємо за собою право звернутися до моніторингу Держаудитслужби України стосовно цієї закупівлі, а також до відповідних служб стосовно ТОВ «Діас Трейдінг» на предмет порушень згідно Законів України: «Про недобросовісну конкуренцию» та «Про захист економічної конкуренції»
Пов'язані документи:
Учасник
- Договор Диас-Петля від 26 квітня без ПДВ №2009 UA-2023-10-18-010594-a.pdf 05.11.2023 23:28
- акт приймання діас петля.pdf 05.11.2023 23:28
- протокол уповноваженої особи 06.11.2023 15:55
Дата подачі:
05.11.2023 23:28
Вирішення:
Відповідно до абз.6 п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Додатком №1 Тендерної документації до даної закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено надання в складі тендерної пропозиції:
-довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною формою.
-оригіналу або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою.
- копії чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.2 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Інших документів на підтвердження аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не вимагалось.
Учасником закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАС ТРЕЙДІНГ" в складі своєї пропозиції надано скановану копію оригіналу договору №2009 від «26» квітня 2023 р. з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПЕТЛЯ АЛІНОЮ ОЛЕГІВНОЮ та належно оформлений лист-відгук про виконання даного договору.
Даний договір та відгук про його виконання надано відповідно до інформації учасника у табличній формі про виконання аналогічних договорів. У процесі розгляду даного кваліфікаційного критерію перевірено достовірність та відповідність реквізитів сторін даного договору. Правильність оформлення виконаного договору є виключною компетенцією сторін даного договору та не є обов’язком замовника закупівлі, де учасником є одна із сторін аналогічного договору.
Статус вимоги:
Не задоволено