• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам

Завершена

1 675 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 750.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2023 14:49 - 10.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення процедури закупівлі

Номер: 8ecc33188e09450d8e27e7aa93631c91
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-010347-a.a2
Назва: Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі 18 жовтня 2023 року ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі «Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам». Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» (надалі – Скаржник) взяв участь у Процедурі закупівлі. 13 листопада 2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Уповноваженою особою ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» Ольгою Степаненко (далі - Уповноважена особа), було розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, вартість якої після аукціону становить 1 020 000,00 грн без ПДВ на її відповідність вимогам тендерної документації щодо цієї процедури закупівлі. Так, відповідно до протокольного рішення Замовника № 32-04/249 від 14.11.2023 року пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ», за результатами розгляду пропозиції підстав для відхилення Замовником не було встановлено, визнано пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з особливостями, предмету закупівлі та потребам Замовника. Таким чином, відповідно до рішення Замовника № 32-04/249 від 14.11.2023 року (надалі - оскаржуване рішення) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ» (надалі – Переможець) було визначено переможцем та відповідно направлено повідомлення про намір укладення договору закупівлі. Щодо невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ» вимогам тендерної документації Замовника Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника - «Учасник повинен мати комплексну систему захисту інформації (далі – КСЗІ) у своїй інформаційній (автоматизованій)/телекомунікаційній/інформаційно-телекомунікаційній системі, для обробки інформації з обмеженим доступом, захист до якої регулюється чинним законодавством України. Для підтвердження відповідності своєї КСЗІ вимогам Замовника Учасник повинен надати в складі пропозиції: - завірену Учасником, копію підтверджуючого документу щодо реєстрації Декларації про відповідність КСЗІ вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації; - завірену Учасником, копію чинного атестату відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України або завірену Учасником, копію Декларації про відповідність КСЗІ вимогам нормативних документів із ТЗІ; - довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформлені документів) про можливість надати захищений носій інформації (який зареєстрований як носій для інформації з обмеженим доступом у КСЗІ Учасника) для запису на нього інформації Замовником з подальшим її передаванням Виконавцю для опрацювання та обробки інформації.» На виконання зазначених умов, Переможцем було надано Атестат відповідності №23172 від 12 липня 2021р. та Атестат відповідності №21885 від 27 серпня 2020р. (розміщені за посиланням: https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/28577540455a45ec9c3835f524f3adc5?Signature=5hYjymjhC9vAR7E%2FwPamR9fG%2BNjBOF0S6Bp%2FNY5XRmO5PA5yg15I%2FmYm%2F14vlO6%2Bmj9fnzBPrziCebLwE0toAA%3D%3D&KeyID=52462340), що належать ТОВ «ДЕ НОВО», а не Переможцеві торгів – ТОВ «АДВ Прінт» та надано Договір №НС -20-10-23-2 про надання послуг у сфері інформатизації від «20» жовтня 2023р. (розміщений за посиланням:https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/e6259b0a28374eb6ac835c9dfac43667?Signature=2fw7ISxAMR7b94GhEWlcYxQbdsWIEJM1T29gVro29ylJ1NkZ%2BgD4c6LlmLyJ%2FMQBSvllKMSEuIRI0p1tHTQJCw%3D%3D&KeyID=52462340) ) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», Комплексна система захисту інформації (надалі – КСЗІ) – це взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації. Відповідно до «Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації» наявність у суб’єкту господарювання комплексної системи захисту інформації у своїй інформаційній (автоматизованій) / телекомунікаційній / інформаційно-телекомунікаційній системі, для обробки інформації з обмеженим доступом підтверджується отриманими у встановленому порядку Декларації або Атестату відповідності КСЗІ відповідно до Положення. Отримання Декларації або Атестату відповідності КСЗІ проводиться за результатами здійснення експертизи. Суб’єктами експертизи є: юридичні та фізичні особи – власники (розпорядники) інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем; апаратних, апаратно-програмних і програмних засобів, які реалізують функції ТЗІ. Об’єктами експертизи є: комплексні системи захисту інформації, які є невід’ємною складовою інформаційної, електронної комунікаційної або інформаційно-комунікаційної системи (далі - ІКС); апаратні, апаратно-програмні і програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ); організаційно-технічне рішення для впровадження типової компоненти КСЗІ в ІКС - задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІКС, самодостатнє для вирішення певного завдання, що містить проєктні рішення програмно-технічного комплексу, організаційно-технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІКС та опис (алгоритм) процедури впровадження (розгортання) компоненти КСЗІ в ІКС (далі - ОТР КСЗІ). Таким чином, отримання Декларації або Атестату відповідності КСЗІ на ім’я суб’єкта господарювання є підтвердження впровадження саме у зазначеного суб’єкта господарювання комплексної системи захисту інформації у своїй інформаційній (автоматизованій)/телекомунікаційній/інформаційно-телекомунікаційній системі, для обробки інформації з обмеженим доступом, що є результатом проведення експертизи саме цього суб’єкта господарювання, а в даному випадку ТОВ «ДЕ НОВО», а не Переможця торгів – ТОВ «АДВ Прінт». Звертаємо Вашу увагу, що діючим чинним законодавством не передбачена можливість передачі комплексної системи захисту інформації іншому суб’єкту господарювання, а надання послуг у сфері інформатизації не є підтвердження запровадження комплексної системи захисту інформації у своїй інформаційній (автоматизованій) / телекомунікаційній/інформаційно-телекомунікаційній системі саме у Переможця торгів - ТОВ «АДВ Прінт». Отже, ТОВ «АДВ Прінт» в порушення п. 9 Додатку 2 Тендерної документації Замовника надав підтверджуючі документи, які жодним чином не відображають наявності у Переможця торгів комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) у своїй інформаційній (автоматизованій)/телекомунікаційній/інформаційно-телекомунікаційній системі, для обробки інформації з обмеженим доступом саме у ТОВ «АДВ Прінт». Таким чином, Переможець не відповідає технічним характеристикам заявленим Замовником торгів та у разі укладення договору закупівлі з Замовником не зможе належним чином забезпечити захист отриманої від Замовника інформації. До того ж, звертаємо Вашу увагу і на те, що умовами наданого Переможцем Договору №НС -20-10-23-2 про надання послуг у сфері інформатизації від «20» жовтня 2023р., а саме п. 10.1. передбачено, що будь-яка інформація про діяльність однієї із Сторін цього Договору, яка стане відомою іншій Стороні цього Договору у зв’язку з підписанням та/або виконанням та/або припиненням цього Договору, а також цей Договір і всі додатки, доповнення та зміни до нього є конфіденційною інформацією (надалі - «Конфіденційна інформація»).» Конфіденційна інформація не може бути передана жодною із Сторін цього Договору для ознайомлення та/або використання третіми особами без попередньої письмової згоди на те іншої Сторони (п. 10.2. Договору). Кожна із Сторін зобов’язуються не розголошувати Конфіденційну інформацію іншої Сторони протягом строку дії Договору та 3 (трьох) років після його припинення/розірвання незалежно від причин такого припинення/розірвання (п. 10.3. Договору). Тобто, не зважаючи на порушення умов Договору та пряму заборону, Переможцем торгів - було розголошено конфіденційну інформацію, чим порушено умови договору, яким Переможець нібито підтверджує кваліфікаційний критерій в частині вимог Тендерної документації Замовника щодо захисту інформації. Таким чином, по-перше, ставить під сумніви його сумлінність, як надійного ділового партнера, а по-друге, взагалі унеможливлює його подальшу роботу із конфіденційною інформацією отриманої від Замовника, тим паче, враховуючи специфіку предмету закупівлі, де в розпорядження під час виконання умов договору на закупівлю отримає численну кількість персональних даних третіх осіб. Отже, вважаємо, що Замовником неналежним чином було розглянуто пропозицію Переможця та порушення вимог Тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 обрано переможцем торгів того учасника, що не підтвердив можливість виконання договору за предметом закупівлі. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовника, - у разі подання пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам (відповідно до Додатку 2 Тендерної документації), пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника. Частиною 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник передбачив, що – у випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 3 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу з пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Частиною 3 Розділу V Тендерної документації Замовника передбачено, що Замвоник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Вважаємо Оскаржуване рішення безпідставним, незаконним та необґрунтованим з наступних підстав. Таким чином, прийняттям Оскаржуваного рішення Замовником порушено ряд принципів публічних закупівель, в тому числі положення щодо недискримінації учасників та рівності їх прав під час участі в процедурі закупівлі. Відтак, Суб`єкт оскарження не погоджується з Оскаржуваним рішенням Замовника про визначення переможця та напарвленням повідомлення про намір укласти договір закупівлі. Суб`єкт оскарження вважає Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статтям 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 3 частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Отже, тендерна пропозиція Переможця торгів має бути відхилена Замовником з підстав зазначених вище. Зокрема, відповідно ч. 2 п.44 Особливостей – Замовник зобовʼязаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (адреса: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1 Код ЄДРПОУ: 42129888) в процедурі закупівлі за предметом закупівлі код за ДК 021:2015: 79810000-5 -друкарські послуги «Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам» ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-010347-a в частині прийняття рішення про визначення переможця торгів та направлення повідомлення про намір укладення договору закупівлі з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ» оформленого протоколом від 14 листопада 2023 року № 32-04/249. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (адреса: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1 Код ЄДРПОУ: 42129888) в процедурі закупівлі за предметом закупівлі код за ДК 021:2015: 79810000-5 -друкарські послуги «Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам» ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-010347-a в частині прийняття рішення про визначення переможця торгів та направлення повідомлення про намір укладення договору закупівлі з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДВ ПРІНТ» оформленого протоколом від 14 листопада 2023 року № 32-04/249. Додатки: 1. Копія Атестату відповідності №23172 від 12 липня 2021р. 2. Копія Атестату відповідності №21885 від 27 серпня 2020р. 3. Копія Договору №НС -20-10-23-2 про надання послуг у сфері інформатизації від «20» жовтня 2023р. Директор ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» Наумов Дмитро Олександрович
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2023 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 29.11.2023, Замовником скосовано своє рішення від 14.11.2023 про визначення ТОВ "АДВ ПРІНТ" переможцем закупівлі (Протокол від 04.12.2023 № 32-04/274)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР", Наумов Дмитро Олександрович 380442909850 tender@mailcenter.com.ua http://www.rma.kiev.ua/
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 8562fba9f66a4bf9865af5c400e4e112
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-010347-a.b1
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата розгляду скарги: 31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.10.2023 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.11.2023 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2023 Замовником внесено зміни до тендерної документації, у зв'язку з чим завантажено тендерну документацію зі змінами та окремим документом зміни.
Автор: ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА, Плотникова Надія 380997923231 plotnikova.fop@gmail.com