-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний нагрудний відеореєстратор
Торги відмінено
162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2023 13:59 - 23.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
91eafb1213a6428f9851460dd669205e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-008773-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Державна установа Київський слідчий ізолятор (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 3 від 01.11.2023, про визнання переможцем закупівлі ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ».
Замовником 18.10.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: товари. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу в якому прийняли участь 2 (два) учасника:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ"
- ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Уповноваженою особою Замовника 01.11.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 3, відповідно до якого переможцем закупівлі визнано учасника ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ".
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостями в силу наступних обставин.
Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації пункт 5 :
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації - Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження вищевказаних вимог, учасник ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» у складі пропозиції завантажив :
- файл за номером 1 – МТБ.pdf в якому наявна Довідка без дати її складення та реєстраційного номеру, не зрозуміло кому адресована, в якій вказано що ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» повідомляє про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для своєчасного та якісного виконання умов договору.
При цьому в порушення вимог Тендерної документації а саме : надання документально підтвердженої інформації, вищевказана довідка не містить саме документального підтвердження кваліфікаційного критерія - наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік, назва, характеристики обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які наявні у учасника та документальне підтвердження цього ( накладні, паспорти, свідоцтва, тощо) – відсутнє.
- файл за номером 2 – Працівники. pdf в якому наявна Довідка без дати її складення та реєстраційного номеру, не зрозуміло кому адресована, в якій вказано що ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» повідомляє про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для своєчасного та якісного виконання умов договору.
При цьому в порушення вимог Тендерної документації а саме : надання документально підтвердженої інформації, вищевказана довідка не містить саме документального підтвердження кваліфікаційного критерія - наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Перелік працівників, накази про їх призначення на посаду, документальне підтвердження їх кваліфікації та досвіду роботи – відсутнє.
Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації пункт 6 :
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації);
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), згідно статті 23 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
На підтвердження вищевказаних вимог, учасник ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» у складі своєї пропозиції завантажив :
- файл за номером 5 – Підтвердження додатку 3.pdf в якому наявна Довідка без дати її складення та реєстраційного номеру, не зрозуміло кому адресована, в якій вказано що ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» підтверджує що може поставити товар, що відповідає вимогам тендерної документації викладеної в додатку 3.
При цьому в порушення вимог Тендерної документації, поле (стовп) 5 таблиці Технічні вимоги Додатку 3, ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» не підтверджує так/ні - жодних технічних характеристик запропонованого товару, не вказує організаційно-правову форму виробника та гарантійного строку на товар.
Також ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» у наданій Довідці скопіювало текст додатку 3 Тендерної документації: Необхідні додаткові умови:
Якість та комплектність товару повинна відповідати нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його метою.
Продукція повинна бути новою, не повинна бути у попередній експлуатації.
Продукція повинна мати заводську упаковку.
Гарантійний термін (строк) товару, запропонованого Учасником повинен відповідати вимогам, наведеним у таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» цього Додатку Тендерної документації.
Вартість тари повинна бути включена у ціну товару та відповідати технічним вимогам зберігання.
Товар повинен бути новим, не пошкодженим, термін та умови його зберігання не порушені.
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
При цьому інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником – відсутня.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визначення учасника ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» переможцем Закупівлі - є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Прошу:
1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-10-18-008773-a.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 3 від 01.11.2023, про визначення учасника ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. СІЗО.pdf.p7s 02.11.2023 16:40
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. СІЗО.pdf 02.11.2023 16:40
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. СІЗО.doc 02.11.2023 16:40
- Пояснення щодо невідповідності моделі - DS20.pdf 09.11.2023 15:28
- 10.7 Паспорт якості.pdf 09.11.2023 15:28
- Інструкція користувача DS20.pdf 09.11.2023 15:28
- Паспорт DS20.pdf 09.11.2023 15:28
- Сертифікат.pdf 09.11.2023 15:28
- Пояснення щодо невідповідності моделі - DS20.docx 09.11.2023 15:28
- 8 підтведження дод 3.pdf 09.11.2023 15:28
- 5.1 порівняльна.pdf 09.11.2023 15:28
- 1.3. Довідка відповідальності тех.характерист 1.pdf 09.11.2023 15:28
- Пояснення щодо невідповідності моделі - DS20.pdf.p7s 09.11.2023 15:47
- рішення від 06.11.2023 № 17675.pdf 06.11.2023 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2023 № 18130.pdf 14.11.2023 11:38
- рішення від 13.11.2023 № 18130.pdf 16.11.2023 17:34
- Додаток 2.pdf 08.11.2023 18:04
- Додаток 3.pdf 08.11.2023 18:04
- МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ.pdf 08.11.2023 18:04
- Додаток 1.pdf 08.11.2023 18:04
- Тендерна Документація (1).pdf 08.11.2023 18:04
- антимонопольний.docx 08.11.2023 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2023 17:06
Дата розгляду скарги:
13.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2023 14:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.11.2023 17:34