• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лазерні далекоміри. ДК 021:2015: 38330000-7 - Ручні прилади для вимірювання відстаней

Лазерний далекомір Vortex Razor HD 4000 (LRF-250) – 3 штуки; Лазерний далекомір Leica Rangemaster CRF 2800.COM з балістичним калькулятором – 2 штуки.

Торги не відбулися

155 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 779.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2023 12:10 - 23.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії (бездіяльність) замовника процедури відкритих торгів

Номер: 502b149f038c4f34b902bf9e5a6631dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-006209-a.a3
Назва: Скарга на дії (бездіяльність) замовника процедури відкритих торгів
Скарга:
ФОП Винограденко Микита Васильович не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі, оскільки вважає, що ФОП Винограденка Микити Васильовича повністю відповідала умовам тендерної документації (надалі – Документація) та була відхилена безпідставно.
Дата розгляду скарги: 14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2023 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2023 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Винограденка Микити Васильовича було встановлено, що Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «ПАСПОРТ ЯКОСТІ Вортекс.pdf» та документ «ПАСПОРТ ЯКОСТІ Лейка.pdf», які виписано та підписано ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ. Зазначені документи не відповідають вимозі пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЦЬ ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ не є виробником запропонованого товару, не є компетентним органом, що підтверджує якість товару. Пропозиція фізичної особи-підприємця Винограденка Микити Васильовича була відхилена на підставі рішення №01-11/23-2 від 01.11.2023 відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2023 року №18290-р/пк-пз зобов’язано замовника, Приморську міську військову адміністрацію Бердянського району Запорізької області, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Винограденка Микити Васильовича. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосується. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду , таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. На підставі викладеного Вирішила: 1. Скасувати рішення №01-11/23-2 від 01.11.2023 року про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Винограденка Микити Васильовича за процедурою закупівлі «Лазерні далекоміри. ДК 021:2015: 38330000-7 - Ручні прилади для вимірювання відстаней», оголошення про проведення процедури за № UA-2023-10-18-006209-a. 2. Повернути тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Винограденка Микити Васильовича на кваліфікацію.
Автор: ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, Микита Винограденко 380684627121 88trade@ukr.net
Вимога
Відхилено

Роки випуску

Номер: 76ffdec0b83b4f2c85f4e7b6fb179880
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-006209-a.a2
Назва: Роки випуску
Вимога:
Вимагаємо видалити із додатку 1 до тендерної документації вимогу: «Рік/дата виготовлення товару: не раніше 2022-2023р .». далекоміри не є товарами швидкого псування, гарантійний строк яких відраховується від дати постачання товару, а не від дати виготовлення. Строк зберігання даного товару у належних умовах складає понад 10 років. Це - дискримінаційна вимога , яка обмежує коло учасників, в яких інструмент був закуплений завчасно великими партіями та зберіається на складі . У випадку, коли дата виготовлення товару є невід’ємноючастиною на думку замовника, вимагаємо розширити діапазон терміну виготовлення товару з 2020 по 2023року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації встановлена вимога: «2. Товар який пропонується Учасником, має бути новим (таким, що не був у використанні, не проходив ремонт, в тому числі відновлення, заміну складових частин, відновлення споживчих властивостей), 2022 або 2023 року виготовлення». Зазначена вимога не є дискримінаційною по відношенню до Учасників виходячи з наступного: 1. вимогами замовника зазначено діапазон строку виробництва товару, а саме 2022-2023 роки, без прив’язок до конкретних дат виготовлення, як зазначено у вимозі; 2. аналіз ринку та моніторинг пропозицій інших потенційних учасників в електронній системі закупівель щодо поставки аналогічного товару свідчить про досить велике коло потенційних учасників, які спроможні виконати вимоги замовника стосовно років випуску товару, а саме 2022-2023 роки; 3. закупівля спрямована на задоволення потреб замовника та кінцевого отримувача товару для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, а не зменшення неліквідних залишків товарів на складах конкретного Суб’єкта господарювання. Неспроможність Учасника виконати вимоги тендерної документації не вказує на порушення замовником норм чинного законодавства, а лише зазначає на невідповідність пропозиції Учасника вимогам до предмету закупівлі. Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Діапазон характеристик

Номер: 3a8b3c59d1e240b194ba4ecde39c5edb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-006209-a.a1
Назва: Діапазон характеристик
Вимога:
Замовником по кожній позиції прописані технічні параметри під єдиний артикул однієї торгової марки . Оскільки данна закупівля передбачає надання еквівалентів, вимагаємо прописати діапазони технічних параметрів (не більше, не менше, від і до, +-10%) або надати приклади мінімум трьох різних зразків, які підпадають під вказані параметри.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку №708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель. Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, виходячи із власних потреб, з дотриманням вище зазначених норм законодавства. Відповідно до частини 3 статті 23 Закону, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Відповідно до частини 4 статті 23 Закону, Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Додатком 1 до тендерної документації передбачені технічні характеристики предмета закупівлі з урахуванням потреби замовника та кінцевого отримувача товарів для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України. Додатком 1 передбачено придбання лазерних далекомірів Vortex Razor HD 4000 (LRF-250) або еквівалент в кількості – 3 штуки, та лазерних далекомірів Leica Rangemaster CRF 2800.COM з балістичним калькулятором або еквівалент в кількості – 2 штуки. Замовником дотримано норми чинного законодавства при визначені предмета закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначена норма не носить імперативного характеру, та не вимагає від замовника обов’язкового зазначення трьох чи більше еквівалентів, які приймаються у пропозиціях учасників. Крім того, аналіз ринку та моніторинг електронної системи закупівлі вказує на досить широке коло потенційних учасників, які спроможні запропонувати товар, що буде відповідати вимогам предмету закупівлі. Вимоги, до предмету закупівлі не є дискримінаційними, та такими, що дають змогу прийняти участь в закупівлі лише одному учаснику. Неспроможність Учасника виконати вимоги тендерної документації не вказує на порушення замовником норм чинного законодавства, а лише зазначає на невідповідність пропозиції Учасника вимогам до предмету закупівлі. Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено