• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

електрична енергія

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

203 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 035.30 UAH
Період оскарження: 18.10.2023 11:11 - 23.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 3e634aa6ae184d10bdeaa8692936fd00
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-18-004350-a.c1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до ТД пункту 2. « Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією, повинен підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж одного аналогічного договору, предметом якого має бути постачання учасником електричної енергії споживачу, а також такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель». Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням та ч. 4 ст. 22 Закону про закупівлі - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з умов ТД, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, у яких наявний досвід виконання аналогічного договору з певним типом установ, в даному випадку - бюджетними установами. Що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання . Згідно ст. 2 Закону України про Публічні закупівлі «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з кількох однак». Оскільки договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), учасники мають право надати підтвердження виконання аналогічного договору з наданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, не тільки із бюджетними установами, інформація про укладення якого повинна міститись в електронній системі закупівель, а й з іншими замовниками, в розумінні Закону України про публічні закупівлі. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: згідно п. 2.1. тендерної документації замовник вимагає від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією, повинен підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж одного аналогічного договору, предметом якого має бути постачання учасником електричної енергії споживачу, а також такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим суб’єктом (у будь-якому разі з наданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, та дотримання вимог до такого документального підтвердження згідно цієї тендерної документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Таким чином, у випадку, якщо учасник не має досвіду виконання аналогічних договорів, що укладені саме із замовниками в розумінні Закону, такий учасник має можливість надати передбачене тендерною документацією документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим споживачем, який не є замовником в розумінні Закону. Отже, наведені Вами тези у зверненні (наприклад в частині: "Виходячи з умов ТД, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, у яких наявний досвід виконання аналогічного договору з певним типом установ, в даному випадку - бюджетними установами. Що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання ") не враховують всіх умов тендерної документації, є необгрунтованими та грунтуються на вибіркових витяжках зі змісту тендерної документації, тоді як остання є сукупністю вимог та умов щодо закупівлі, та кожна вимога тендерної документації повинна тлумачитись в розрізі всіх умов тендерної документації. З урахуванням зазначено у замовника цієї процедури закупівлі вдсутні будь-які підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено