• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)

Торги відмінено

466 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 466.08 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 12:07 - 17.03.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі

Номер: ff6415837b3d4a95bb1ee8539a61ebe2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-001102-c.b1
Назва: Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
Скарга:
вих. № 1 від «26» квітня 2018 р. ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Фізична особа – підприємець Ковальчук Юлія Петрівна 79060, м. Львів, вул. І.Пулюя, 19/42 Ідентифікаційний номер – 2872403980 тел.: +38-067-949-71-85 e-mail: yuliya.viv03@gmail.com ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Львівської міської ради 79024, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 132 код ЄДРПОУ 23887253 тел.: +380322522006. e-mail: lviv_shkola7@ukr.net Процедура закупівлі, що оскаржується https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-06-001102-c Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-03-06-001102-c СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІЕЛЬ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником, Львівською середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 7 Львівської міської ради (далі по тексту – Замовник), було оголошено 06.03.2018 р. відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, участь у процедурі взяли три учасники з наступними пропозиціями: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова 466 080,00 UAH з ПДВ 362 900,00 UAH з ПДВ ФОП Підкостельний Богдан Романович 433 140,00 UAH з ПДВ 363 000,00 UAH з ПДВ ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна 466 080,00 UAH з ПДВ 379 700,00 UAH з ПДВ ФОП Ковальчук Юлія Петрівна 447 048,00 UAH з ПДВ 447 048,00 UAH з ПДВ За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова. Підстави подання скарги: Після детального вивчення тендерної пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, я, як учасник торгів, вважаю, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), всупереч вимог тендерної документації Замовника. Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив моє право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова була відхилена, а я обрана переможцем даної процедури закупівлі. Підстави подання скарги: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Розглянувши тендерну пропозицію переможця ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, я дійшла висновку, що дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти. 1. Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься контракт укладений із керівником підприємства від 17.08.2016 р. Невмержицьким М.М. Згідно тексту даного контракту випливає, що строк дії його завершився ще 18.08.2017 року. Тобто у складі пропозиції учасником подано нечинний контракт, який завершив свою дію та який не підтверджує повноважень Невмержицького М.М. на підписання поданих документів тендерної пропозиції. Оскільки відсутні відомості про продовження дії даного контракту - поданий у складі пропозиції контракт не підтверджує права підпису директором Невмержицьким М.М. документів тендерної пропозиції. Також варто наголосити, що з аналогічного питання вже відбувався розгляд скарги, щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова. Відповідно 20.04.2018 р. Орган оскарження задовольнив скаргу та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі (номер рішення № 3756-р/пк-пз від 20.04.2018 р.). 2. Додатково повідомляю, що у п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником передбачено опис формальних помилок. А саме зазначено: «Формальними (несуттєвими) під час підготовки тендерної пропозиції вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - орфографічні помилки та механічні описки в словах чи словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції». Виходячи з вище наведеного формулювання формальних помилок, всі недоліки поданої пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, які я перелічила вище – не підпадають під ознаки формальних помилок, які описані Замовником у Тендерній документації. Проаналізувавши вимоги тендерної документації Замовника та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що тендерний комітет Замовника створює для ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у тендерній пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Згідно підпункту 4 ч. 1 ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її; 2) зобов’язати Замовника відмінити рішення про обрання ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі - UA-2018-03-06-001102-c. 3) зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Додатки: 1. Платіжне доручення № 748 від 26.04.2018р. ФО-П Ковальчук Юлія Петрівна ______________________ МП, підпис
Автор: ФОП Ковальчук Юлія Петрівна, Ковальчук Юлія Петрівна +380322649732 yuliya.viv03@gmail.com