-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:77210000-5 Лісозаготівельні послуги. Послуги з благоустрою населених пунктів, а саме: послуги з підрізання гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади
Торги не відбулися
228 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 144.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 144.50 UAH
Період оскарження:
18.10.2023 09:13 - 23.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
4d28363a5cfc4cac852cba195fc0a131
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-000872-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
18.10.2023 Новогродівська міська рада (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:201577210000-5 Лісозаготівельні послуги, Послуги з благоустрою населених пунктів, а саме: послуги з підрізання гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 27.10.2023.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Фізичної особи підприємця Шевченко Кирило Сергійович (далі – ФОП Шевченко К.С.).
- 13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
01 листопада 2023 року замовником прийнято рішення про визначення ФОП Шевченко К.С. переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Шевченко К.С.
13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
По-перше, невідповідність п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи 18.10.2023 (далі за текстом - ТД) для підтвердження кваліфікації, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи: «Для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні для підрізання кущів та гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади обов’язкова наявність транспорту (власного чи орендованого) та обладнання, а саме:
- автогідропідіймач (висота стріли не менше 40м.)- не менше 1 од.
- бортові автомобілі (самоскиди)- не менше 1 од.
- бензопила - не менше 4 од.
Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки та обладнання необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу).
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.»
В складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. міститься договір оренди транспортного засобу №08/10 від 23.10.2023 (далі за текстом – договір оренди), укладений між ФОП Шевченко К.С. (Орендар за вищезазначеним договором оренди) та ТОВ «Автоалеф» (Орендодавець за вищезазначеним договором оренди).
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником автомобіля марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ (далі за текстом - ТЗ) є громадянка України Гаврюшина Світлана Семенівна.
Гаврюшина Світлана Семенівна передала вищевказаний автомобіль ТОВ «Автоалеф» на підставі нотаріального договору оренди транспортних засобів, укладений 24.12.2021р. (далі за текстом – нотаріальний договір).
Відповідно до п.9.1 договору оренди «договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023»
Відповідно до п.4.1 нотаріального договору «4.1 Договір оренди транспортних засобів укладається на 2 (два) роки з моменту прийнятих транспортних засобів ОРЕНДАРЕМ за Актом приймання - передачі і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.»
Згідно з п.6.4 нотаріального договору «Орендар зобов’язується використовувати орендовані ТЗ виключно по їх цільовому призначенню, відповідно до розділу 2 цього договору. Передати орендоване майно в користування третій особі (у суборенду) за попередньою згодою з орендодавцем».
Пунктом 2.1 розділу 2 нотаріального договору зазначено: «Транспортні засоби, що орендуються будуть використовуватися Орендарем для здійснення службових поїздок, відряджень, перевезення вантажів за договором про надання транспортних послуг (договорами перевезення), укладеними Орендарем з іншими суб’єктами господарювання, перевезення інших дрібних речей, що незаборонені для обігу на території України, здійснення монтажних та інших робіт та послуг тощо»
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. відсутня попередня згода Гаврюшиної Світлани Семенівни на передачу ТОВ «Автоалеф» в користування третій особі - ФОП Шевченко К.С. у суборенду, не за цільовим призначенням ТЗ.
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. відсутній Акт приймання- передачі ТЗ за нотаріальним договором.
У зв’язку з відсутністю акта приймання - передачі ТЗ за нотаріальним договором стає невідомою строк оренди ТЗ. Хоча договір оренди укладено до 31.12.2023 року.
Тобто, автомобіль марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ, який ФОП Шевченко К.С. зазначив у Довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та який планує використовувати для виконання вимог зазначених у технічному завданні замовника, не передано ТОВ «Автоалеф» відповідно до нотаріального договору, отже ТОВ «Автоалеф» не мав законних підстав передавати в оренду ТЗ ФОП Шевченко К.С.
Отже, ФОП Шевченко К.С. не підтвердив наявність зазначеного в довідці автомобіля марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ, не надав копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку, як того вимагає ТД («В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку»)
Тобто, пропозиція ФОП Шевченко К.С. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
По-друге, невідповідність п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації
Згідно з п.2 Додатку 1 до ТД «Обов’язкова кількість власних робітників робочих професій не повинна бути менше ніж 5 осіб (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту, що можуть бути задіяні на підставі договору послуг або ЦПХ тощо). Для підтвердження наявності власного персоналу надати: Накази або розпорядженння про призначення працівника.»
У складі ФОП Шевченко К.С. відсутні документи, які підтверджують наявність власних робітників робочих професій, не менше ніж 5 осіб.
ФОП Шевченко К.С. не має власних робітників робочих професій, що суперечить вимогам Замовника зазначеним в ТД.
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. для підтвердження наявності власного персоналу не надав накази або розпорядження про призначення працівників, що суперечить вимогам Замовника зазначеним в ТД.
Тобто, пропозиція ФОП Шевченко К.С. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Новогродівська міська рада (код ЄДРПОУ 04052985) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Фізичної особи підприємця Шевченко Кирило Сергійович (код ЄДПРОУ 3299702919) переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з Фізичної особи підприємця Шевченко Кирило Сергійович (код ЄДПРОУ 3299702919).
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА антимонопольний комітет.pdf 06.11.2023 17:18
- рішення від 08.11.2023 № 17872.pdf 08.11.2023 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2023 № 18374.pdf 16.11.2023 15:50
- рішення від 15.11.2023 № 18374.pdf 20.11.2023 15:36
- Лист згода проет договору.pdf 09.11.2023 15:54
- довідка працівники.pdf 09.11.2023 15:54
- Лист підтвердження від субвиконавця.pdf 09.11.2023 15:54
- пояснення на скаргу.PDF 09.11.2023 15:54
- Проект договору.pdf 09.11.2023 15:54
- Довідка шодо субпідряд оновлена.pdf 09.11.2023 15:54
- Лист відповідність технічним.pdf 09.11.2023 15:54
- протокол.PDF 21.11.2023 14:11
- Відповідь на рішення АМКУ.PDF 21.11.2023 14:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2023 17:22
Дата розгляду скарги:
15.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.11.2023 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2023 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасування рішення про визначення переможця Процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Шевченка Кирила Сергійовича в електронній системі закупівель згідно рішення Антимонопольного комітету України від 15.11.2023 №18374 .
Вимога
Є відповідь
вимога на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
bfdbe92321ce41d0963e61c2f5b7241d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-18-000872-a.c1
Назва:
вимога на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, як учасник процедури закупівлі, не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає, що уповноваженою особою Замовника порушені принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник неправомірно визначив переможця процедури закупівлі, а саме:
По-перше, відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи 18.10.2023 (далі за текстом - ТД) для підтвердження кваліфікації, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник надає наступні документи: «Для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні для підрізання кущів та гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади обов’язкова наявність транспорту (власного чи орендованого) та обладнання, а саме:
- автогідропідіймач (висота стріли не менше 40м.)- не менше 1 од.
- бортові автомобілі (самоскиди)- не менше 1 од.
- бензопила - не менше 4 од.
Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки та обладнання необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу).
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.»
В складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. міститься договір оренди транспортного засобу №08/10 від 23.10.2023 (далі за текстом – договір оренди), укладений між ФОП Шевченко К.С. (Орендар за вищезазначеним договором оренди) та ТОВ «Автоалеф» (Орендодавець за вищезазначеним договором оренди).
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником автомобіля марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ (далі за текстом - ТЗ) є Гаврюшина Світлана Семенівна.
Гаврюшина Світлана Семенівна передала вищевказаний автомобіль ТОВ «Автоалеф» на підставі нотаріального договору оренди транспортних засобів, укладений 24.12.2021р. (далі за текстом – нотаріальний договір).
Відповідно до п.9.1 договору оренди «договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023»
Відповідно до п.4.1 нотаріального договору «4.1 Договір оренди транспортних засобів укладається на 2 (два) роки з моменту прийнятих транспортних засобів ОРЕНДАРЕМ за Актом приймання - передачі і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.»
Згідно з п.6.4 нотаріального договору «Орендар зобов’язується використовувати орендовані ТЗ виключно по їх цільовому призначенню, відповідно до розділу 2 цього договору. Передати орендоване майно в користування третій особі (у суборенду) за попередньою згодою з орендодавцем».
Пунктом 2.1 розділу 2 нотаріального договору зазначено: «Транспортні засоби, що орендуються будуть використовуватися Орендарем для здійснення службових поїздок, відряджень, перевезення вантажів за договором про надання транспортних послуг (договорами перевезення), укладеними Орендарем з іншими суб’єктами господарювання, перевезення інших дрібних речей, що незаборонені для обігу на території України, здійснення монтажних та інших робіт та послуг тощо»
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. відсутня попередня згода Гаврюшиної Світлани Семенівни на передачу ТОВ «Автоалеф» в користування третій особі - ФОП Шевченко К.С. у суборенду, не за цільовим призначенням ТЗ.
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. відсутній Акт приймання- передачі ТЗ за нотаріальним договором.
У зв’язку з відсутністю акта приймання - передачі ТЗ за нотаріальним договором стає невідомою строк оренди ТЗ. Хоча договір оренди укладено до 31.12.2023 року.
Тобто, автомобіль марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ, який ФОП Шевченко К.С. зазначив у Довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та який планує використовувати для виконання вимог зазначених у технічному завданні замовника, не передано ТОВ «Автоалеф» відповідно до нотаріального договору, отже ТОВ «Автоалеф» не мав законних підстав передавати в оренду ТЗ ФОП Шевченко К.С.
Отже, ФОП Шевченко К.С. не підтвердив наявність зазначеного в довідці автомобіля марки DAF, модель CF 75.320, реєстраційний номер АА1785ВМ, не надав копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
Тобто, пропозиція ФОП Шевченко К.С. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
По-друге, згідно з п.2 Додатку 1 до ТД «Обов’язкова кількість власних робітників робочих професій не повинна бути менше ніж 5 осіб (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту, що можуть бути задіяні на підставі договору послуг або ЦПХ тощо). Для підтвердження наявності власного персоналу надати: Накази або розпорядженння про призначення працівника.»
У складі ФОП Шевченко К.С. відсутні документи, які підтверджують наявність власних робітників робочих професій, не менше ніж 5 осіб.
ФОП Шевченко К.С. не має власних робітників робочих професій, що суперечить вимогам Замовника зазначеним в ТД.
У складі пропозиції ФОП Шевченко К.С. для підтвердження наявності власного персоналу не надав накази або розпорядження про призначення працівників, що суперечить вимогам Замовника зазначеним в ТД.
Тобто, пропозиція ФОП Шевченко К.С. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
По третє, вважаємо за необхідне нагадати Замовнику, що між ФОП Яловенко О.О. та Новогродівською міською радою 29.09.2023 укладено договір за №97 (далі за текстом – договір 97) про надання послуги з благоустрою населених пунктів, а саме: послуги з підрізання гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади, ДК 021:2015 77210000-5 Лісозаготівельні послуги, укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-07-005539-a).
Для виконання послуг за договором 97 ФОП Яловенко О.О. використовує працівників:
- Яловенко Олександр Георгійович – водій автотранспортних засобів;
- Синчук Євгеній Олександрович – озеленювач 4 розряду;
- Дівніч Євгеній Юрійович - озеленювач 4 розряду;
- Однорог Інна Дмитрівна - озеленювач 4 розряду;
- Воробйов Дмитро Петрович – посада відсутня;
- Гонтар Світлана Миколаївна - озеленювач 4 розряду;
Відповідно до додатку 1 договору 97 строк надання послуг – до 31.12.2023.
ФОП Шевченко К.С. має намір використовувати для надання послуг працівників, які є працівниками ФОП Яловенко О.О. У складі пропозиції міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід які будуть задіяні до виконання послуг за вих.№46/10 від 25.10.2023 (далі за текстом – довідка про працівників).
В довідці про працівників ФОП Шевченко К.С. зазначає, що залучає для виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а саме штатних працівників фізичної особи підприємця Яловенко Олександра Олександровича:
- Яловенко Олександр Георгійович – водій автотранспортних засобів;
- Синчук Євгеній Олександрович – озеленювач 4 розряду;
- Дівніч Євгеній Юрійович - озеленювач 4 розряду;
- Однорог Інна Дмитрівна - озеленювач 4 розряду;
- Воробйов Дмитро Петрович – посада відсутня;
- Захаров Дмитро Анатолійович - посада відсутня;
- Некуш Микола Миколайович - посада відсутня;
- Веретенко Ігор Анатолійович - посада відсутня;
Тобто, більшість працівників яких планує залучити для виконання робіт ФОП Шевченко К.С. (Воробйов Д.М.; водій автотранспортних засобів - Яловенко О.Г.; озеленювачі 4 розряду – Синчук Є.О., Дівнів Є.Ю., Однорог І.Д.) вже задіяні у виконанні робіт до 31.12.2023.
В четверте, автомобіль ГАЗ 66 самоскид-с, реєстраційний номер АН4105ІС, який планує використовувати ФОП Шевченко К.С. для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні задіян власником - ФОП Яловенко О.О. до 31.12.2023.
Тобто, у ФОП Шевченко К.С. відсутній бортовий автомобіль (самоскид), наявність якого передбачена вимогами Замовника зазначеними в п.1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини 7 розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з абзацем першим пункту 2 частини 7 розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі за текстом - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Виходячи з вищезазначеного уповноваженою особою замовника було незаконно оголошено переможцем процедури закупівлі пропозицію ФОП Шевченко К.С., яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому, пропозиція ФОП Шевченко К.С. повинна бути відхилена.
ВИМАГАЄМО:
1. Надати інформації про тендерну пропозицію ФОП Шевченко К.С., як переможця процедури закупівлі, а саме:
1.1 Яким чином ФОП Шевченко К.С. виконуватиме послуги з підрізання гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади не маючи:
- автогідропідіймача (висота стріли не менше 40м)
- бортового автомобіля (самоскида)?
1.2 Яким чином ФОП Шевченко К.С. виконуватиме послуги з підрізання гілок дерев, видалення сухостійних, аварійних, повалених, пошкоджених та нависаючих дерев на території Новогродівської територіальної громади не маючи:
- Власних робітників робочих професій
- Водія?
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА на підставі ч.4 ст.33 Закону.pdf 02.11.2023 17:02
- Відповідь до вимоги.docx 03.11.2023 15:48
Дата подачі:
02.11.2023 17:02
Вирішення:
Відповідь на вимогу за закупівлею UA-2023-10-18-000872-а. Замовник вважає, що дана вимога є безпідставною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено