-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту та відновлення дебіту артезіанських свердловин №9, №10, №11, №12 першого підйому ВНС-10 Чернелівського водозабору с. Чернелівка Хмельницького району Хмельницької області
Торги не відбулися
1 053 398.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 266.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 266.99 UAH
Період оскарження:
17.10.2023 17:49 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо розгляду пропозиції
Номер:
8a5ca4aa14054cda8af3446de9649ef6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-014788-a.c4
Назва:
щодо розгляду пропозиції
Вимога:
За результатами розгляду скарги в АМКУ (№19558-р/пк-пз від 05.12.2023), визначено, що в складі Пропозиції ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" відсутні кваліфікаційні посвідчення слюсарів, зазначених в довідці щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Ви виконали Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19558-р/пк-пз від 05.12.2023, а саме скасовали рішення про визначення фізичної особи-підприємця Мазура Олексія Володимировича переможцем процедури закупівлі.
18.12.2023 ви оприлюднили Вимога про усунення невідповідностей до 19 грудня 2023 10:10, згідно якої:
п.4. Надати документи про перевірку знань з питань охорони праці на слюсаря-сантехніка Редька Степана Олександровича, згідно пункту 2.3 Форми №2 Додатку №1 тендерної документації, згідно вимоги п. 2.3 Додатку №1 тендерної документації.
В складі відповіді ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" міститься довідка щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт (файл «додаток_2_квал_персонал_виправлене.pdf"), в якої зазначено про трьох слюсарів:
Слюсар-сантехнік Редька Степан Олександрович
Слюсар-сантехнік Серга-Гончаров Віталій Сергійович
Слюсар-сантехнік, зварник Шкляр Руслан Іванович
Крім того, ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надає пояснення до довідки, щодо наявності кваліфікованого персоналу, що працівник, вказаний в загальному списку, Редька Степан Олександрович, задіяний в даних роботах не буде, тому підтверджуючи документи не надаються.
Але, згідно Додатку 1 до тендерної документації:
п.2.3. Учасник на виконання вимог діючого законодавства, зокрема Закону України «Про охорону праці», введеного в дію Постановою ВР № 2695-XII від 14.10.92, Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці слід надати документи про перевірку знань з питань охорони праці зазначених Учасником працівників.
п.2.5.Для слюсарів, зазначених у довідці, Учасник надає кваліфікаційні посвідчення слюсаря, які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних спеціалізованих закладах.
Тобто, на всіх працівників (слюсарів), зазначених у довідці, Учасник надає кваліфікаційні посвідчення та документи про перевірку знань з питань охорони праці.
Визнання переможцем ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" буде повторно оскаржене в АМКУ та тягне за собою адміністративну відповідальність, в т.ч. невиконання рішення АМКУ №19558-р/пк-пз від 05.12.2023.
Згідно Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) накладається штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень.
Підстави для накладання штрафу:
▪️ невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2023 10:40
Вирішення:
Протокольним рішенням Т-135/6 від 21.12.2023 р. було відхилено тендерну пропозицію учасника - ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (2719104637)
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
невідхилення тендерної пропозиції переможця
Номер:
59ffd493acfc4f1295b471f8e18ee8fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-014788-a.c3
Назва:
невідхилення тендерної пропозиції переможця
Скарга:
Незаконне визнання переможцем ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та упереджене і дискримінаційне ставленням Замовника до Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 1.docx 23.11.2023 15:59
- Додаток 5.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 3.docx 23.11.2023 15:59
- Додаток 4.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 6.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 8.rtf 23.11.2023 15:59
- Додаток 7.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 9.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 10.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 12.pdf 23.11.2023 15:59
- Додаток 11.docx 23.11.2023 15:59
- Додаток 13.pdf 23.11.2023 15:59
- скарга АМКУ РОНА.docx 23.11.2023 15:59
- скарга АМКУ РОНА.pdf 23.11.2023 15:59
- рішення від 27.11.2023 № 18960.pdf 27.11.2023 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2023 № 19558.pdf 06.12.2023 12:37
- рішення від 05.12.2023 № 19558.pdf 07.12.2023 16:59
- заперечення до скарги ТОВ РОНА ІНЖИНІРИНГ.pdf 29.11.2023 15:57
- заперечення до скарги ТОВ РОНА ІНЖИНІРИНГ.docx 29.11.2023 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2023 16:00
Дата розгляду скарги:
05.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2023 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19558-р/пк-пз від 05.12.2023 виконано, а саме скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Мазура Олексія Володимировича переможцем процедури закупівлі
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
72f0816cdfa34ac5aff3a847f377d946
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-014788-a.a2
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" далі – Скаржник, (протокольне рішення Замовника №Т-135/2 від 27.10.2023).
Підставою для відхилення зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:
1. у наданій Договірній ціні, яка надана у складі пропозиції, визначений вид договірної ціни – тверда.
2. При розрахунку взято середньомісячну норму тривалості робочого часу 173,3 люд.год (пункт 1), 171,17 люд.год (пункту 18) замість 172,67 люд.год по нормі.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси та принципи здійснення закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – ЗУ "Про публічні закупівлі").
щодо п.1
надана договірна ціна не є остаточною та може корегуватись під час укладання договору. Основним документом, що узаконює вид договірної ціни є проект договору. У складі пропозиції нами надане погодження з проектом договору, згідно якого вид договірної ціни є динамічна. Тому, вважаємо зазначений невірний вид договірної ціни у кошторисі є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної документації та не впливає на її зміст.
щодо п.2
Середньомісячна норма тривалості робочого часу, а саме 173,3 люд.год (тарифна сітка №1), що використана при складання кошторисної документації, визначена з урахуванням статей 71-73 КЗпП на період дії воєнного стану.
https://services.dtkt.ua/catalogues/worktime/131
Тобто, за 2023 рік загальна тривалість робочого часу складає 2080 год. без святкових і неробочих днів на підставі рішення керівництва підприємства.
Зауваження щодо використання середньомісячної норми тривалості робочого часу, а саме 171,17 люд.год (тарифна сітка №18), є хибним. Зазначена тарифна сітка в наданому кошторисі (файл 429.imd) не використовується (зверніть увагу, що вона не активна).
Вами зазначена середньомісячна норма тривалості робочого часу, а саме 172,67 люд.год враховує, що 25 грудня є вихідним днем, що не розповсюджується на розпорядок роботи нашого підприємства та буде враховано з урахуванням періоду дії воєнного стану.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що наступний учасник, а саме: ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" при складанні кошторисної документації використав застарілий показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, а саме 171,17 люд.год (тарифна сітка №1 та №18), що призводить до збільшення вартості люд.год, а відповідно й до збільшення вартості послуг.
Додатково повідомляємо, що при складанні кошторисної документації ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" застосував розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості 18 000,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва. Але, Рішенням Хмельницької міської ради «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів на 2023 рік» встановлений на 2023 рік граничний розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об'єктів за рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади, комунальних підприємств та установ, кредитів, наданих під державні гарантії, інших джерел, а саме нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, ремонту, технічного переоснащення на рівні 14 003 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва.
Також, ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" в наданій кошторисній документації (файл 630.imd) використовує ресурсні кошторисні норми «Відновлення водоносних свердловин» СОУ Д.2.4-38776629-001:2016, згідно п.1.2 технічної частини цих норм «Цей стандарт призначений для визначення складу і кількості ресурсів при виконанні ремонтно-будівельних робіт з відновлення водоносних свердловин ТОВ «ТЕХНІЧНА БАЗА» та іншими учасниками інвестиційного процесу при умові, що технологія та організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у цьому стандарті, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від організації, що його прийняла». ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав жодного підтвердження щодо згоди правовласника вищезазначених норм, а саме ТОВ «ТЕХНІЧНА БАЗА», на їх використання, що є порушенням Закону України «Про авторське право і суміжні права» та п.1.2 технічної частини цих норм
Враховуючи зазначене, що тендерна пропозиція ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та відхилена останнім безпідставно. У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку МКП "Хмельницькводоканал" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами МКП "Хмельницькводоканал".
Визнання переможцем ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" буде оскаржене в АМКУ та тягне за собою адміністративну відповідальність. Згідно Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) накладається штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень.
Підстави для накладання штрафу:
▪️ невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2023 14:15
Вирішення:
1. Відповідно до розділу V «Інші вимоги» Додатку №2 тендерної документації, Учасник до кінцевого строку подання пропозицій повинен надати в електронному вигляді (складеній в ABK5 останньої версії в форматі .imd) у складі пропозиції, відповідно до своєї початкової ціни наступні документи:
- договірна ціна ;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів.
У свою чергу, пунктом 5.2 розділу V «Інші вимоги» Додатку №2 тендерної документації визначено, що вид договірної ціни має бути динамічна.
Аналогічна інформація зазначена і в пункті 2.1 Додатку №3 тендерної документації – «Ціна цього Договору є динамічна та становить _______________________________грн. (_________________________________ грн. ________________ коп.), у тому числі ПДВ (20 %) ____________________________ грн. (_______________________грн. _______________ коп.)»
Вами на виконання вимог пункту 5.1 розділу V «Інші вимоги» Додатку №2 тендерної документації надано Договірну ціну, у якій вказано вид договірної ціни – тверда, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 5.2 розділу V «Інші вимоги» Додатку №2 та пункту 2.1 Додатку №3 тендерної документації.
Вами вказується у вимозі наступне: «У складі пропозиції нами надане погодження з проектом договору, згідно якого вид договірної ціни є динамічна. Тому, вважаємо зазначений невірний вид договірної ціни у кошторисі є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної документації та не впливає на її зміст».
Поняття та види формальних (несуттєвих) помилок вказується у частини 4 розділу V тендерної документації, а саме:
5.4.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Як вбачається із вищенаведеного, зазначення виду договірної ціни як «Тверда» не може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
2. Відповідно до наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 27 липня 2023 року №647 “Про затвердження показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (розрахованих станом на 01 липня 2023 року)” норма тривалості робочого часу на 2023 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 15 листопада 2023 року при 40-ка годинному робочому тижні складає 2072,0 год/рік або 172,67 год/міс.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги.
Номер:
c92a940eafe24cba98d94b3fed2a7303
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-014788-a.c1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги.
Вимога:
Велике прохання. Не міняти технічне завдання тендеру. Особливо це стосується кваліфікаційних критеріїв. Наприклад, до параметрів техніки. А саме:
б). гідроочисну техніку (не менш ніж 2 од.) з параметрами: • тиск насоса не менше ніж 60 МПа; • витрати води не менше ніж 70 л/хв.
в). компресор дизельний з параметрами: • продуктивність не менше ніж 10 м3/хв повітря; • надлишковий тиск не менше ніж 7 кгс/см2 ........
або подібне.......
Вибачте за таку вимогу, але нам дуже необхідно, щоб система Прозоро зафіксувала таку вимогу, перш ніж це може статися. Ми знаємо, деякі представники фірм, вже зверталися до організаторів, з пропозицією поміняти ТД. Дякую за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2023 15:55
Вирішення:
Добрий день, Учаснику!
Замовником розглянуто Вашу вимогу UA-2023-10-17-014788-a.c1 від 18.10.2023 р. та встановлено, що дана вимога ніяким чином не стосується закупівлі «код ДК 021:2015 - 76530000-7 "Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт" (Послуги з поточного ремонту та відновлення дебіту артезіанських свердловин №9, №10, №11, №12 першого підйому ВНС-10 Чернелівського водозабору с. Чернелівка Хмельницького району Хмельницької області)» - UA-2023-10-17-014788-a. та є некоректною.
Також, хочемо звернути увагу Учасника на те, що поняття «кваліфікаційні критерії» та «технічні, якісні та кількісні характеристики» - не є тотожними, адже кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель, а технічні, якісні та кількісні характеристики встановлюються безпосередньо до предмету закупівлі.
Окремо наголошуємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Якщо у Замовника будуть наявні підстави для внесення змін до тендерної документації – такі зміни будуть внесені.
Статус вимоги:
Відхилено