• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

201 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 10:52 - 07.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 61d27e55a8514458838a66af1272c298
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000125-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2281003, номер тендеру у ЦБД UA-2018-03-26-000125-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вимоги тендерний комітет дійшов наступних висновків. Вказане рішення АМКУ винесено у рамках Закону України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України №922-VIII від 25.12.2015 та з 1 квітня 2016 року цей Закон не застосовується до центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно із Законом № 922-VIII від 25.12.2015. Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв’язку з чим, Тендерний комітет КУЦРЛ під час проведення даної закупівлі діє на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, який набрав чинність з 1 квітня 2016 для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Звертаємо Вашу увагу, що законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот ,чи визначення окремих частин предмета закупівлі. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом МЕРіТУ від 17.03.2016р. №454 зазначає можливість Замовника визначати частини предмета закупівлі (лоти), а не обов’язок. Тобто Замовник, виходячи з особливостей кожної закупівлі, власного досвіду та потреби, а також керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначає необхідність поділу предмету закупівлі на частини (лоти). Що стосується закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали», то Замовник об’ еднав кілька найменувань в один лот у зв’язку з тим, що виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі призведе до утворення лотів з маленькою очікуваною вартістю, і частина з них може не відбутися через те, що не зацікавить потенційних учасників. Тому Замовник не погоджується з думкою Учасника щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації. Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема, не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, та встановлені у цій процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Крім того, документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України. На підставі вищезазначеного на даному етапі у Замовника відсутні передбачені Законом підстави для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Відхилено