-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
шовний матеріал – 2 лоти: Лот №1 – шовний матеріал, що розсмоктується; Лот №2 – голки атравматичні, нитки синтетичні шовні, кровоспинні колагенові губки
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
Завершена
3 728 363.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2018 12:16 - 07.04.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
825fc574f0654371be1fc724b1760e2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-26-001104-b.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Згідно ст.5 п.3 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-V III. “Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників”, тому ми наполягаємо, що включення колагенових губок та матеріалу колагенового обмежує кількість учасників закупівлі. Тому пропонуємо, для уникнення порушення замовником Закону України внести зміни до тендерної документації та виділити вищеназвані медичні засоби окремим лотом, що надасть можливість прийняти участь у закупівлі більшій кількості учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Замовника на вимогу шовний.docx 28.03.2018 15:46
Дата подачі:
27.03.2018 15:57
Вирішення:
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України розглянув Вашу вимогу оприлюднену 27.03.2018 року о 15:57 в електронній системі закупівель та повідомляє.
Під час прийняття рішення про початок проведення даної процедури закупівлі та підготовки документів, які стосуються цієї закупівлі тендерний комітет керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, виходячи з положень норм наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому,замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.Тобто, норма Закону дає можливість, але не зобов’язує Замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
У зв’язку з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час прийняття рішення про закупівлю товару, який є предметом закупівлі в цілому, а не за окремими частинами, ми як Замовник керувалися, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє потенційно-можливий Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми.
При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм правом, закріпленим нормами чинного зачокнодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено