• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система відеоспостереження

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2023 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється. З питаннь щодо технічних та якісних характеристик, поставки, відправки договорів, тощо звертатись до відповідального за закупівлю служби: Пігулевський Валерій Олександрович тел.0685501783

Торги не відбулися

369 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 699.96 UAH
Період оскарження: 17.10.2023 16:17 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога оскарження неправомірного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ»

Номер: cfb2d45670e64bc8a4401e5c0ef726a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-013094-a.a1
Назва: Вимога оскарження неправомірного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ»
Вимога:
Вимога оскарження неправомірного рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ», згідно протоколу № 314 від 27.10.2023 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою». Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» є направомірним, з наступних причин: 1. Замовник вказує, що Учасник ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» надав не всі документи, що підтверджують якість товарів/складових, а саме: не надав сертифікат/декларацію відповідності на складову «Жорсткий диск Western Digital WD64PURZ. Згідно Додатку 2 розд.ІІ тендерної документації «При відсутності одного чи двох документів, довідкою довільної форми має обґрунтувати відсутність/ненадання з обов'язковим посиланням на нормативно правовий акт (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо).» Так як вказаний жорсткий диск не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, щодо цього Учасником ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» було надано Довідку (1-9 Несертифікація), де вказано посилання «на нормативно правовий акт (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо)» Таким чином, Учасником ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» було виконано вказану вимогу в повному обсязі. 2. Замовник вказує, що Авторизаційний лист від офіційного власника торгівельної марки «Green Vision» містить некоректний строк постачання обладнання, а саме до 20.11.2023, в той час як постачання обладнання замовнику має бути в строк до 30.11.2023 Авторизаційним листом від офіційного власника торгівельної марки «Green Vision» передбачено постачання товару дистрибьютором УЧАСНИКУ, а не Замовнику. Тобто для виконання вимог Замовника щодо постачання обладнання до 30.11.2023, дистрибьютор постачає обладнання Учаснику до 20.11.2023, щоб Учасник мав змогу та час поставити продукцію Замовнику вчасно. Таким чином, Учасником ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» було виконано вказану вимогу в повному обсязі. 3. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» не було надано Копію, або сканований оригінал Статуту, на вимогу пп. 1 п.4 Додатку 1 ТД. В складі свої пропозиції Учасник ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» надав «сканований оригінал» Статуту (документ «6-3 МІД-Телеком, статут»), що відповідає вимозі «Копія (належним чином завірена: «Згідно з оригіналом, підпис, дата, в разі наявності печатка, прізвище та ініціали підписанта) або сканований оригінал Статуту або інших установчих документів учасника (тільки для учасників – юридичних осіб).» Таким чином, Учасником ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» було виконано вказану вимогу в повному обсязі. У зв'язку з вищезазначеними причинами, та враховуючи п.7 розділу ІІ Додатку 2 ТД та відповідно до пункту 44 Особливостей, рішення Замовника про відхилення Пропозиції Учасника ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» є неправомірним, та таким, що порушує законодавство «Про публічні Закупівлі». Вимагаємо дотримання умов та документації закупівлі, що встановлені замовником для учасників, і згідно чинного законодавства України, а саме Законом України "Про публічні закупівлі", з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити протокол № 314 від 27.10.2023 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою», прийняти пропозицію Учасника ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ», як таку що повністю відповідає умовам тендерної документації, та оголосити ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ознайомившись зі скаргою/вимогою Учасника процедури закупівлі Номер вимоги: UA-2023-10-17-013094-a.a1 – ТОВ "МІД-ТЕЛЕКОМ" (43193729) (далі – Учасник), вважаємо, що дана скарга є безґрунтовною, та такою, що підлягає відхиленню та не задоволенню з нижчевказаних підстав. 17.10.2023 року, нами, як розпорядниками бюджетних коштів, оголошено закупівлю № UA-2023-10-17-013094-a, предметом закупівлі якої є Система відеоспостереження, у кількості 6 комплектів, з очікуваною вартістю 369 996,00UAH. Тендер в межах даної процедури закупівлі відбувся з одним учасником 25.10.2023 о 17:00 год. ТОВ "МІД-ТЕЛЕКОМ" (43193729) з ціною пропозиції 369 957,60 грн.з ПДВ. В період подання тендерних пропозиції по тендеру надійшло два запитання від учасників, в яких піднімались актуальні питання щодо вимоги п.1 ІІ розділу Додатку 2 ТД, якраз щодо надання учасниками документів в підтвердження якості запропонованої продукції саме по жорсткому диску. Замовником було надано змістовну і аргументовану відповідь щодо притензії Учасника №1: «Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією вимагається надання учасником в підтвердження якості товару "декларацію та/або сертифікат відповідності". Щодо сертифікації за українським законодавством, так можна надати довідку довільної форми, але вона стосуватиметься тільки вимоги щодо сертифікату відповідності за українським законодавством. Декларація відповідності/якості від виробника дається на будь-яку техніку/товар в будь-якій країні, звісно якщо це оригінальний виріб. Дійсно, деякі виробники можуть давати єдину декларацію виробника на всі типи вироблених ними товарів. Та все одно в них мінімум зазначається назва та маркування певної моделі з певною нумерацією та/або замість деяких цифр моделей проставляється "ХХХХ", таке може бути врахованим. Також країна виробництва/виробника завжди зазначається обов'язково, саме в деклараціях і сертифікатах. Безпосередньо по аналогу жорсткого диску, який зазначений в тендерній документації, виробник надає і декларацію, і сертифікат відповідності із зазначенням всіх даних, що вимагаються тендерною документацією, документи офіційно опубліковані на сайті виробника.» Вищевказану відповідь і вимоги тендерної документації Учасник не оскаржував! Пунктом 1 ІІ розділу Додатку 2 ТД дослівно вимагалось: ««п.1 декларацію та/або сертифікат відповідності. При відсутності одного чи двох документів, довідкою довільної форми має обґрунтувати відсутність/ненадання з обов'язковим посиланням на нормативно правовий акт (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);» Враховуючи, що предметом закупівлі є система відеоспостереження, яка не виробляється виробниками в цілому, а комплектується необхідними технічними засобами/складовими за потребою Замовника, якісні документи мають надаватись на основні складові, що входять в комплект, щоб Замовник міг визначити якість товару, який закуповує. А саме на: 1.1. Відеореєстратор для ІР-камер; 1.2. Жорсткий диск; 1.3. Антивандальна IP-камера; 1.4. Кабель; 1.5. Комутатор мережевий POE. В вищевказаних документах, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, крім інформації, що передбачена законодавством, має обов'язково відображатись інформація щодо: відповідної назви, торгової марки та маркування запропонованого Учасником товару; документи мають бути діючими на період здійснення поставки предмету закупівлі; назви виробника; адреси та/або інформації про країну виробника та/або виробництва (а в разі її відсутності, додатково додати інші офіційні документи, які підтвердять країну виробництва предмету закупівлі)» Отже, враховуючи вищевказане, притензія Учасника №1 щодо надання ним довідки в довільній формі про несертифікацію в України є безпідставною, адже вимога п.1 ІІ розділу Додатку 2 була щодо двох документів, а не одного, і не вимагались сертифікати видані саме в Україні, а Учасник надав довідку, в якій посилається тільки на сертифікацію в Україні і згадує в ній тільки сертифікати, і жодного слова про декларацію якості. Фактично Учасник не виконав вимоги п.1 ІІ розділу Додатку 2, документів в підтвердження якості запропонованого товару надано, на жаль, не було. Принтензії Учасника №2 щодо того, що «Авторизаційний лист від офіційного власника торгівельної марки «Green Vision» надається Учаснику і вказані дати поставки для Учасника, а не для Замовника», також необгрунтовані. Тендерною документацію, п.5 ІІ розділу Додатку 2 вимагався Гарантійний лист для Замовника, за параметрами Замовника: «П.5. Лист від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора відеореєстраторів, камер та комутаторів, які пропонуються Учасником до поставки, щодо забезпечення учасника Закупівлі необхідною кількістю обладнання (вказати найменування та кількість) та у визначені строки, в листі має бути підтвердження гарантійних зобов’язань на товар та наявність на території України сервісної підтримки, зазначено номер закупівлі, назву предмет закупівлі та назву Замовника. Строк гарантії має бути достатнім для здійснення поставки предмету закупівлі» Тобто Замовник вимагав саме гарантію, що товар встигнуть/зможуть поставити до 30.11.2023. В разі якщо б закупівля завершилась, наприклад 21.11.2023, то й вимога щодо даного пункту втрачатиме сенс, адже гарантійний лист не буде вже мати юридичної сили, в разі зриву строків поставки товару. По притензії Учасника №3, щодо подання Статуту. Ще раз було перевірено всі підгружені Учасником документи, і виявлено що дійсно Учасником Статут був наданий. Та на рішення щодо відхилення пропозиції Учасника, даний документ не впливає, і в разі, якщо б Учасник виконав основний п.1 ІІ розділу Додатку 2 ТД, то по принтензіям №2 та №3 Учасника, Замовник міг би надати 24 години на усунення невідповідності. Враховуючи вищевказане, чіткі вимоги тендерної документації, яких нажаль Учасник ТОВ «МІД-ТЕЛЕКОМ» не дотримав в повній мірі, вважаємо вимогу з оскарження рішення про відхилення його тендерної пропозиції безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено